Roobol

M Beugelsdijk

Heel slecht,adviseer niemand om daar iets te kopen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Service berenslecht,belde iedere week zonder goed antwoord en oplossing,heeft 2 maanden geduurd,erg veel ergernis dus ik maak nooit bij niemand reclame voor deze zaak.

Reactie Roobol:

Sorry dat je niet snel genoeg antwoord hebt gekregen op de klacht die je bij ons hebt neergelegd. Je had aangegeven dat het tapijt wat geleverd is, meer vleug heeft dan het staal in de winkel.... Sorry dat je niet snel genoeg antwoord hebt gekregen op de klacht die je bij ons hebt neergelegd. Je had aangegeven dat het tapijt wat geleverd is, meer vleug heeft dan het staal in de winkel. Hierop hebben we het staal moeten opsturen naar de leverancier ter beoordeling. Dit heeft inderdaad langer geduurd dan we hadden verwacht. Sorry daarvoor.
Inmiddels is er contact geweest en is er aangeboden om het tapijt retour te nemen, te vervangen of te behouden met een korting als vergoeding. Uiteindelijk heb je voor de laatstgenoemde optie gekozen.

Petra reijn

Op het moment van verkoop fantastisch, maar daarna is de service ver te zoeken! Montage waardeloos, klachten worden iedere keer opgepakt, maar vervolg hierop ook weer zeer waardeloos. Koord van het... Op het moment van verkoop fantastisch, maar daarna is de service ver te zoeken! Montage waardeloos, klachten worden iedere keer opgepakt, maar vervolg hierop ook weer zeer waardeloos. Koord van het rolgordijn van mijn dochter breekt al als je er naar kijkt en in onze slaapkamer kwam de hele cassette met rolgordijn naar beneden toen ik het rolgordijn wilde sluiten.

Zie hierboven

Reactie Roobol:

Hoi Petra, vervelend dat je ervaart dat de klachtafhandeling niet voldoende is. Inmiddels heeft onze servicemedewerker Carla contact met je opgenomen en afgesproken dat er iemand langs komt om naar... Hoi Petra, vervelend dat je ervaart dat de klachtafhandeling niet voldoende is. Inmiddels heeft onze servicemedewerker Carla contact met je opgenomen en afgesproken dat er iemand langs komt om naar de ketting en het rolgordijn te kijken. Natuurlijk gaan we ervoor om de klacht dan ook gelijk op te lossen.

Heel goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Werken netjes, afspraken maken gaat ook prima .

Sandra

Bert is een topper!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bert van Roobol in Hilversum/Huizen heeft ons enorm goed geholpen! Door een productiefout kon de Novilon niet op de afgesproken datum gelegd worden. Om ervoor te zorgen dat het toch gelegd kon... Bert van Roobol in Hilversum/Huizen heeft ons enorm goed geholpen! Door een productiefout kon de Novilon niet op de afgesproken datum gelegd worden. Om ervoor te zorgen dat het toch gelegd kon worden voordat de keuken erin zat, heeft Bert veel moeite gedaan en heeft met Forbo toch een rol weten te regelen. Hij bracht ons telefonisch steeds goed op de hoogte en dacht echt mee. Heel prettig! Betrokkenheid en klantenservice zoals je zou hopen dat meer bedrijven het zouden leveren! Een mooi visitekaartje voor het bedrijf.

Smits

Redelijk goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het klantencontact is netjes. Er wordt goed naar de wensen geluisterd. Problemen werden opgelost. Het enige nare. Zijn zzpers die makkelijk hun geld willen verdienen. Uiteindelijk kwam er een zzper... Het klantencontact is netjes. Er wordt goed naar de wensen geluisterd. Problemen werden opgelost. Het enige nare. Zijn zzpers die makkelijk hun geld willen verdienen. Uiteindelijk kwam er een zzper die het netjes geregeld heeft! En tot 's avonds laat bleef om het echt af te maken. Het resultaat is prachtig!

Ruud van Wouw

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel in Lisse werd ik prima geadviseerd over de juiste trapbekleding en ontving ik direct een volledige prijsopgave

Tessa Bergsma / Studio Viridi

Goede service, duidelijke communicatie

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Sisal op zolder goed en snel geplaatst!

Roobol Gouda

Goede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De naad was niet netjes afgewerkt zijn 2 x geweest ook om het novilon nog wat eraf te snijden. Houden zich goed aan de afspraak en bellen later nog op of het allemaal goed naar wens was gegaan

Winkel ok, raambekleding ok, vloerafwerking minder

Geef een toelichting bij je beoordeling.

raambekleding tevreden, ook klacht touwtje gebroken: goed opgelost. Vloer is niet netjes gelegd helaas, na meteen constatering open stukjes rechtgetrokken, maar niet mooi. Het is de overloop op... raambekleding tevreden, ook klacht touwtje gebroken: goed opgelost. Vloer is niet netjes gelegd helaas, na meteen constatering open stukjes rechtgetrokken, maar niet mooi. Het is de overloop op zolder dus zo gelaten, maar met de kamer zouden we het overnieuw hebben laten doen... Raambekleding wel aanbevelen, vloerbekleding niet, daarom 2 sterren anders waren het er 4 geweest

Saskia scheer

Maar 5 sterren van mij krijgen ze er 10

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij mijn moeder werd het raamkozijn vervangen en moesten de electrische plissè gordijnen gekocht bij roodbol verwijderd worden ( dit deed na overleg het bedrijf dat het kozijn ging plaatsen) door... Bij mijn moeder werd het raamkozijn vervangen en moesten de electrische plissè gordijnen gekocht bij roodbol verwijderd worden ( dit deed na overleg het bedrijf dat het kozijn ging plaatsen) door mis communicatie met vve zou mijn moeder zonder blijven zitten want terug plaatsen mochten ze echt niet doen.

Roodbol gebeld en het probleem uitgelegd, een vrouw van in de 80 met volle zon in de woonkamer laten zitten is met dit weer iseigenlijk geen optie. Ze waren het helemaal met mij eens, wetende dat het altijd druk is en afspraken ver vooraf gemaakt moeten worden, had ik geen verwachting qua datum. De vriendelijke vrouw gaat bellen met de planning ( als ze het kon was ze zelf gekomen) , ik wordt snel terug gebeld met de verlossende woorden dat ze morgen al kunnen komen. Hij begint iets eerder zodat hij mijn moeder er tussen kan plaatsen hij kan alleen geen tijd door geven maar dat is natuurlijk voor mijn moeder geen probleem. Deze mensen hebben een oudere vrouw ontzorgd en haar weer een lach op haar gezicht bezorgd. Zoals zij zelf zei, wat een lieve mensen dat ze dit voor mij willen doen.
Van ons een dikke 10 plus voor service.