Roobol

Droevige klantenservice

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel goed geholpen met aankopen van laminaat. Tijdens het leggen bleek dat we een heel pak overhadden, wat we graag terug wilden brengen. Het was immers nog onaangeraakt en in het folie. In de winkel goed geholpen met aankopen van laminaat. Tijdens het leggen bleek dat we een heel pak overhadden, wat we graag terug wilden brengen. Het was immers nog onaangeraakt en in het folie.

Hierover met de klantenservice gebeld, maar we kregen de botte reactie dat we te laat waren. Dit zou op de bon en de website moeten staan, maar nergens verteld of gezien. Toen we dit aangaven werd ons verteld dat we 'maar de juiste vragen in de winkel hadden moeten stellen'.

Na dit bijzonder onvriendelijke telefoongesprek hebben we besloten dat wij hier in ieder geval nooit meer wat gaan kopen.

Reactie Roobol:

We begrijpen je teleurstelling. Hoewel de retourtermijn inmiddels was verstreken en de winkelmedewerker in die zin goed heeft gehandeld, hebben we besloten om toch een uitzondering te maken en het... We begrijpen je teleurstelling. Hoewel de retourtermijn inmiddels was verstreken en de winkelmedewerker in die zin goed heeft gehandeld, hebben we besloten om toch een uitzondering te maken en het pak retour te accepteren. Hierover zal contact met je worden opgenomen. Daarmee gaan we ervan uit dat je klacht goed is opgelost.

G. Remigius

Goed geholpen in de winkel in Huizen. Met veel geduld. De trappen en overlopen zijn prachtig bekleed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Tijdens de verkoop is alles mogelijk , levering 3 weken werd 9 weken in deelleveringen wat elke keer thuis blijven betekent. Let bij deelleveringen goed op de bedragen want de facturen zijn voor... Tijdens de verkoop is alles mogelijk , levering 3 weken werd 9 weken in deelleveringen wat elke keer thuis blijven betekent. Let bij deelleveringen goed op de bedragen want de facturen zijn voor klant Bijna niet te begrijpen. Kwaliteit van het geleverde is goed.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Doen wat verkopers beloven en niet na aanbetaling en handtekening klant met smoesjes het riet in sturen en medewerkers laten zeggen dat zij er niet over mogen beslissen.

Heel goed bedrijf, heel fijn geholpen en geadviseerd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel heel leuk geholpen, niks was te gek. Stoffeerders heel netjes gewerkt, wat een vakwerk. Wij zijn heel tevreden

Roobol staat voor kwaliteit en warmte

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mooie producten, warme uitstraling. De vloer is netjes gelegd en degene die dat deed was erg behulpzaam.

Christiano

Slechte service & onprofessioneel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een droogloop mat van dik €200 (rol) kan er geen opmaat service verleend worden.
En met de vraag of ze bij mij thuis opmaat kunnen snijden krijg je als antwoord voor een deurmat?

Filiaal Roobol Huizen!

Reactie Roobol:

Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met de aankoop van je deurmat. De deurmat kan aan huis op maat gesneden worden tegen betaling van de kosten voor de stoffeerder (v.a. 65 euro). Wanneer... Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met de aankoop van je deurmat. De deurmat kan aan huis op maat gesneden worden tegen betaling van de kosten voor de stoffeerder (v.a. 65 euro). Wanneer de deurmat in combinatie met een vloer gelegd moet worden, is dat voordeliger aangezien de stoffeerder er dan al is om de vloer te leggen en niet speciaal moet rijden.

Roy

Slechte kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Binnen 2 jaar zijn mijn gordijnen al verkleurd en aan vervanging toe. Reactie Roobol: helaas pindakaas....

Goede zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn in de winkel uitstekend geholpen. De vloerbedekking werd snel en vakkundig gelegd

Annita

Een fijn bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Houden zich aan de afspraak,en je word netjes terugplaatsen gebeld of alles naar wens is gegaan. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Dit vind ik dat je echt als klant word behandeld

...

Ronduit kut!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel netjes geholpen met het uitzoeken van onze vloer. Nu sinds September al met loslatende plinten, zwevende en krakende vloer. Nooit strak gelegen. Elke keer komt er een service, er word... In de winkel netjes geholpen met het uitzoeken van onze vloer. Nu sinds September al met loslatende plinten, zwevende en krakende vloer. Nooit strak gelegen. Elke keer komt er een service, er word naar gekeken maar niets opgelost. We komen er op terug zeggen ze dan. Nou no way! Ze laten niks horen en oplossen ho maar! Wij gaan nu verdere stappen ondernemen. Wij betalen niet zoveel voor een vloer om in deze rotzooi te zitten en ons zo te laten behandelen! Bahbah!!