Roobol

H.Verreijt

Slechte garantie

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Heb twee jaar geleden voor een klein vermogen een vloer laten leggen en Luxaflex Duette laten plaatsen. Binnen korte tijd brak al het eerste "endles" koord. Door de servicemonteur werd al gezegd dat dit een zwak punt is. Nu is wederom een koord gebroken. Het eerste wat Roobol zei is dat er 65,= aan voorrijkosten wordt berekend. Luxaflex gebeld maar die trekt z'n handen er van af. Denk even goed na voor u hier iets koopt!

G.H. Schut

- ploeg vloerenleggers was niet bepaald klantvriendelijk.
- begonnen direct over meerwerk, hoewel bij aankoop d.m.v. platte grond tekening duidelijk was besproken wat gebeuren moest.
-...

Geef een toelichting op uw beoordeling.

- Na behoorlijk wat problemen zijn alle tekortkomingen netjes opgelost en is de klant tevreden over het geleverde werk en de service verlening.

De wit

Goede service.
Totdat ze terug moeten komen voor eeen reperatie. Vloer ging bol staan 4 servicemedewerkers geweest waarvan 1 bevestigt dat het te strak gelegd is. Na 3 maanden hebben ze er...

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Denk met ons mee. En los het op!

Rienstra

Uitstekende service en kwaliteit 👍

Chantal van Amerongen

Prima service, ooit bij het kopen van mijn eerste eigen huisje in Almere al erg goed geholpen. Daarom (15 jaar later) opnieuw gekozen voor Roobol.

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Jammer genoeg was er bij het inmeten de eerste keer iets mis gegaan. Op zich geen probleem. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het enige jammere was dat de levertijd daardoor wel erg lang was.

Timmers

Een bedrijf wat er alles aandoet om zo veel mogelijk winst te behalen.
Mijn schoonmoeder heeft helaas een herseninfarct gehad en is wilsonbekwaam.
Je kan haar van alles wijs maken en...

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Niet alles gaat om winst

Reactie Roobol:

Voor het plaatsen van de review is er ook contact geweest met de klantenservice. Uw schoonmoeder is inderdaad samen met iemand naar de winkel gekomen om gordijnen uit te zoeken. De bestelling is begin augustus geplaatst en (aan)betaald en inmiddels zijn de gordijnen ook gemaakt.

Van onze verkoopadviseurs verwachten we uiteraard niet dat ze beoordelen of iemand wilsonbekwaam is of niet, zeker wanneer er iemand mee komt om de gordijnen te bestellen. We zien daarom geen reden om uit coulance een korting toe te passen.

Jan Heijman

We zijn goed geholpen in vestiging Utrecht.

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Het zou fijn zijn als we weten of de vloerenlegger in de ochtend of middag komt. Super zou zijn, laat of vroeg in de Ochten of middag. Even een mail.
Ik heb zelf moeten bellen.

I. Engelsman

In het filiaal in Zoetermeer wordt je geholpen door onbekwaam personeel. Ik heb een parketvloer voor bijna 3000 Euro gekocht van Solidfloor en gelijktijdig een schoonmaak en olieproduct voor de 6...

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Ik ben ervan overtuigd dat het personeel in Zoetermeer gisteren schoenen hebben verkocht en zich vandaag als vloerspecialisten aanbieden.

Jgm Rozen

Ongeveer EEN JAAR verder Reatie,s GEEN

is Waardeloos.

Bart Willemsen

Prettige winkel met goede service.

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Ben goed geholpen door het winkelpersoneel. Ook toen ik na aanschaf terug ben geweest voor extra onderdelen van de gordijnrails. Kreeg dit kosteloos mee.