Roobol

Corinna

Geweldig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De mensen die het kwamen leggen waren professioneel bezig erg vak bekwaam

Ivo de Bruijne

In de winkel goed en vakkundig geholpen (vestiging Spijkenisse) order goed gevolgd vanuit Roobol, meten en monteren en product van Luxaflex helemaal zoals afgesproken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Dit is erg goed verlopen allemaal, wellicht is Roobol niet de goedkoopste maar als alles goed gaat dan is dat ook veel waard.

Uitstekend

Erg goed geholpen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er is volop keus, ook wat de prijs betreft.

Ruiter

Na telefonisch contact veel beter

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Had in eerste instantie totaal geen goed woord over voor Roobol maar heb nogmaals contact gehad na mijn eerste beoordeling met een andere medewerker van de klantenservice en ik ben daardoor zeker van mening veranderd deze medewerker was veel oplossings gerichter dan de 1e die ik had gesproken het is nu naar mijn tevredenheid opgelost en dat vind ik een positieve beoordeling waard

Ruiter

Na eerst zeer ontevreden te zijn geweest nu netjes

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hebben een laminaat vloer besteld en deze zou op 19 december gelegd worden. Wij hebben de 18de gebeld hoe laat de stoffeerders zouden komen in de winkel konden ze geen exacte tijd geven maar ergens tussen 8.45 en 10.45. We hebben toen gevraagd of ze een half uur tot één uur van voor aankomst telefonisch contact met ons op wilden nemen dit is helaas niet gebeurt we zijn pas gebeld toen ze al bij ons voor de deur stonden ik toen niet de gelegenheid om de telefoon op te nemen en toen ik terug belde was de stoffeerder weer weggegaan, heb direct een nieuwe afspraak gemaakt voor 10 januari. We kregen toen 1 week voor dat de vloer zou komen een mailtje dat we € 275,00 extra moesten betalen omdat de stoffeerder zijn werk niet had kunnen doen. Na een niet zo goed verlopen gesprek met de klanten service waar ik had gezegd dat ik de extra kosten niet zou betalen best wel ontevreden en teleurgesteld geweest in Roobol. Dinsdag nog een telefoongesprek gehad met een andere medewerker van de klantenservice die mijn probleem wel begreep en zijn we er naar ieders tevredenheid uitgekomen. vrijdag 10 januari was de stoffeerder keurig op tijd bij ons en heeft de vloer super netjes bij ons gelegd dat was echt vakwerk.

Corrie Dankers

Fijne zaak.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geholpen in de zaak en thuis een top stoffeerder!

Eras/ van wijk

Zeer goede service, enorm klantvriendelijk, goed aanbod, denken met je mee,

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Enorm goed geholpen, kundig, vriendelijk, behulpzaam, duidelijk stappen plan, enorm blij met de vloer

Tine Buijs

Mooie zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben blij gemaakt met een 150 euro cadeau check. Ik moet voor 500 euro vooraf besteden ,dan pas krijg ik de 150 euro korting. Helaas is me dit vooraf niet gemeld , anders had ik niet eens mee gedaan. Ik vind dit schandig eerst blij maken en dan de voorwaarde op de check vermelden en met grote letters op roodbolsite vermelden dat ik gewonnen heb . Dit is de laatste keer dat ik bij Roobol ben geweest. Alle gordijnen, laminaat enz voor mijn nwe huis ga ik bij de concurent kopen. Wat een teleurstelleling. Ik wil mijn naam bij 'winnaar' van de cheque in de nieuwsbrief verwijderd hebben.

Reactie Roobol:

Waarschijnlijk heb je per abuis een verkeerde waardecheque van ons ontvangen. We zullen de juiste cheque naar je toesturen, zodat je deze kan besteden conform onze belofte. Sorry voor het misverstand.