Roobol

Goed professioneel geholpen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er werden de juiste adviesen gegeven.Alleen graag meer precieser werken . Dan arriveerd de complete bestelling op het ontvangst adres. Niet het PVC laminaat en een hele poos daarna pas de plinten.

Top!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijn en duidelijk geholpen.

Uitstekend

Heel goed geadviseerd

šŸ‘

Henk & Angelique

Netjes, correct, duidelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel zijn wij al netjes geholpen, alles was duidelijk en we werden goed behandeld, wat tegenwoordig ook niet altijd vanzelfsprekend is. Toen kwam B. De trap bekleden. Een lieve rustige man... In de winkel zijn wij al netjes geholpen, alles was duidelijk en we werden goed behandeld, wat tegenwoordig ook niet altijd vanzelfsprekend is. Toen kwam B. De trap bekleden. Een lieve rustige man die zo supernetjes werkt! Wauw! Alles ligt er superstrak in, zoals wij het graag voor ons zagen. Heel erg bedankt allemaal en succes

Bastianne

Fijn personeel, er is goed advies gegeven in de winkel en er werd goed geluisterd naar wat wij wilden.
Uiteindelijk hebben wij prachtige gordijnen en zonwering aangeschaft voor onze woonkamer.
Het ophangen is soepel verlopen, we werden netjes van te voren gebeld.

Fijn geholpen

Dramatische service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze maken een mooie offerte, daarna inmeten, moet er ineens meer betaald worden. Achteraf blijkt dat die spullen over zijn dan zeggen ze, ja meneer die nemen we niet terug. Ze laten je gewoon extra... Ze maken een mooie offerte, daarna inmeten, moet er ineens meer betaald worden. Achteraf blijkt dat die spullen over zijn dan zeggen ze, ja meneer die nemen we niet terug. Ze laten je gewoon extra betalen voor spullen die niet nodig zijn. Als je daarover klaagt zeggen ja meneer zo werkt het nou eenmaal. Nou bij mij werkt het niet zo, voor mij nooit meer roobol

Blad

Overzichtelijke winkel

Alles OK

Hanny

Teleurstellend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wanneer er een klacht is probeer het op te lossen

Reactie Roobol:

We doen er uiteraard alles aan om klachten te voorkomen. Mocht u toch niet tevreden zijn, willen we de klacht natuurlijk graag oplossen. Daarom hebben we uitgezocht of we hier nog iets in kunnen... We doen er uiteraard alles aan om klachten te voorkomen. Mocht u toch niet tevreden zijn, willen we de klacht natuurlijk graag oplossen. Daarom hebben we uitgezocht of we hier nog iets in kunnen betekenen. Het gaat om zelf ingemeten gordijnen. U heeft ons de hoogte en breedte doorgegeven, maar uiteindelijk bleken de gordijnen ongeveer 2 cm te kort. We hebben daarom de gordijnen opnieuw opgemeten in de winkel. Daaruit bleek dat we de gordijnen precies volgens uw opgegeven maat gemaakt hebben. Verder gaf u aan dat de gordijnen gekreukeld zijn. We hebben u de tip gegeven dat u de gordijnen nat kunt maken en hangend kunt laten drogen. Dit zorgt ervoor dat de kreukels uit de stof zakken. Daarnaast hebben we aangeboden om, tegen betaling van voorrijkosten, de gordijnen te komen stomen. Mocht u daarvan nog gebruik willen maken, horen we het graag.

Peters.

Klasse

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Keurige zaak en vriendelijk deskundig personeel.