Reviews

Roobol

7.8 / 10
4764 beoordelingen
Schrijf beoordeling

84% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

4764 Reviews

Bastiaan

2/10

Komt vaste leverdatum niet na, slechte afhandeling klachten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Slechte service, komen vast afgesproken afleverdatum niet na. Beweren na aankoop dat ze hebben gezegd dat het om een vermoedelijke leverdatum gaat. Dit staat niet op het aankoopbewijs. Slechte service, komen vast afgesproken afleverdatum niet na. Beweren na aankoop dat ze hebben gezegd dat het om een vermoedelijke leverdatum gaat. Dit staat niet op het aankoopbewijs.
Geklungel met leveringen daarna, leveren op het verkeerde filiaal waardoor het nog langer duurt.
De klachtenafhandeling verloopt ook moeizaam en heel langzaam. Bellen niet terug terwijl ze dat wel zouden doen.

Reactie Roobol:

Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met Roobol.
U heeft te maken gehad met een vertraging van het product, dit is al vervelend maar daarnaast hebben wij u ook gebeld met...
Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met Roobol.
U heeft te maken gehad met een vertraging van het product, dit is al vervelend maar daarnaast hebben wij u ook gebeld met onjuiste informatie namelijk dat uw order al binnen zou zijn terwijl dit niet zo was. Onze welgemeende excuses voor deze slordige communicatie, dit is niet wat u van ons mag verwachten. Inmiddels zijn de pakken (op 10-08-2020) geleverd in de winkel.
Wij hopen ondanks deze miscommunicatie dat u enorm kan genieten van uw mooie product en wensen u heel veel woonplezier toe.


Dorreman

10/10

Prima service en advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

.


F. Blok

1/10

Valt niet mee te praten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Roobol heeft onze eerste review niet goed of helemaal niet gelezen. Voor verbeter punten kunnen ze contact met ons opnemen.

Reactie Roobol:

We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over het de geëgaliseerde vloer en over de reactie op uw review. U heeft nu twee negatieve reviews geplaatst en wij hebben van de week uiterst ons... We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over het de geëgaliseerde vloer en over de reactie op uw review. U heeft nu twee negatieve reviews geplaatst en wij hebben van de week uiterst ons best gedaan om uw 1ste review zo goed mogelijk te beantwoorden. 
Na uw review van vandaag hebben we weer direct contact met u opgenomen. Tijdens dit gesprek hebben we gepoogd te herhalen wat we eerder hebben vermeld:  Egaline volgt de vorm van de vloer en wij brengen daarom slechts een laag van 2 á 3 millimeter aan. Een afwijking van 13 millimeter zoals u die aangegeven heeft, is daarom technisch gezien niet mogelijk. Het is spijtig dat onze bevindingen hierover helaas niet overeenkomen. We hadden graag nog eens een medewerker gestuurd om de situatie nogmaals te beoordelen. Dit voorstel blijft vanuit onze kant uiteraard open staan. 


M. Van Buuringen

10/10

Prima zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Je wordt goed geholpen
De stoffeerder is een vakman.


F.Blok

1/10

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Één ster is al veel te veel.
Wij wilden een mooie vlakke pvc vloer zoals die ook in de winkel van Spijkenisse te zien is.
Echter onze vloer blijkt zeer slecht geëgaliseerd te zijn. De...
Één ster is al veel te veel.
Wij wilden een mooie vlakke pvc vloer zoals die ook in de winkel van Spijkenisse te zien is.
Echter onze vloer blijkt zeer slecht geëgaliseerd te zijn. De betonvloer was zo goed als vlak maar na het egaliseren en het leggen van de pvc vloer door Roobol bleken al onze meubelen flink te wiebelen.
Wij hebben hierover een klacht ingediend bij Roobol en die beloofde ons dat er iemand zou komen kijken. Echter bleek dat dit dezelfde man is die ook de vloer geëgaliseerd en gelegd heeft. (wie controleert de controleur)
Na drie dagen kregen we een brief van het hoofdkantoor met de mededeling dat de vloer binnen de geldende normen is gelegd en dat een hoogte verschil van 10 mm nog binnen de normen valt. (Nen 2747) En dat 30 cm langs de wanden nog grotere afwijkingen mogelijk zijn. (De plinten liggen hier en daar 13mm van de geëgaliseerde vloer)
Als oplossing geeft Roobol aan dat we dan maar steilpootjes??? onder de meubelen moeten gebruiken maar wat dat zijn weten we niet we kennen wel stelpootjes maar wij hebben nog nooit meubelen gezien met stelpootjes.
Conclusie egaliseren en schrijven kunnen ze bij Roobol niet.
Voor ons NOOIT meer Roobol.

Reactie Roobol:

Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent.
Zoals door u aangegeven hebben we uw vloer geëgaliseerd. Egaline volgt de vorm van de vloer en wij brengen daarom slechts een laag van 2 á 3...
Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent.
Zoals door u aangegeven hebben we uw vloer geëgaliseerd. Egaline volgt de vorm van de vloer en wij brengen daarom slechts een laag van 2 á 3 millimeter aan. Het egaliseren van een een zand cement vloer is altijd vloer volgend. Zoals de medewerker u ter ter plaatse heeft uitgelegd kan je met het egaliseren van een vloer niet bereiken dat deze wordt uitgevlakt. Het egaliseren van een vloer hiermee wordt de vloer glad en stoffeer klaar gemaakt om PVC delen te kunnen stofferen. PVC is een mooi en sterk en onderhoudsvriendelijk product. Deze heeft een dikte van tussen de 2 en 3 mm. Deze vloerbedekking kan worden omschreven als een dun materiaal. Door de ongelijkheden van de bouwvloer kunnen meubelen enigszins wiebelen. Dit product kan deze ongelijkheid niet opvangen. Dit valt vaak goed op te lossen door stelpootjes van de meubelen.
Mocht u willen dan sturen wij graag nog eens een medewerker om te situatie betreft de plinten te beoordelen, indien gewenst dan horen wij dit graag.


Roobol

1/10

Vreselijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Grootste miskoop van mijn leven. Check Trustpilot om een eerlijke beoordeling te zien.

Reactie Roobol:

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je koop.
Op basis van stalen in de winkel en mee naar huis genomen stalen heeft u bij ons raambekleding gekocht. Na het monteren...
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je koop.
Op basis van stalen in de winkel en mee naar huis genomen stalen heeft u bij ons raambekleding gekocht. Na het monteren twijfelde u over de juistheid van de kleur. Eén van onze winkelmedewerkers is met het staal uit de winkel bij u thuis komen kijken en na controle bleken de kleuren van uw aankoop en het staal overeen te komen. We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over de keuze van het product. Wij hopen dat u begrijpt dat deze producten op maat zijn gemaakt en precies zijn zoals u heeft besteld en dat het daarom niet mogelijk is om deze te vervangen.


DJL

2/10

Nooit meer

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Deze organisatie is niet in staat tot enige vorm van zelfreflectie. Ondanks stevige kosten voor inmeten, totaal onwelwillend om het op fatsoenlijk op te lossen nu uiteindelijke rolgordijn te kort... Deze organisatie is niet in staat tot enige vorm van zelfreflectie. Ondanks stevige kosten voor inmeten, totaal onwelwillend om het op fatsoenlijk op te lossen nu uiteindelijke rolgordijn te kort blijkt. Nooit iets kopen, los van verschrikkelijke winkelervaring, verwacht hier geen enige vorm van klantenservice op het moment van problemen.

Reactie Roobol:

Eerder hebben we telefonisch contact gehad over de door u bestelde producten. Wij hebben de producten, in overleg met u, geplaatst in de al bestaande gaten. Onze monteur heeft dit tijdens het... Eerder hebben we telefonisch contact gehad over de door u bestelde producten. Wij hebben de producten, in overleg met u, geplaatst in de al bestaande gaten. Onze monteur heeft dit tijdens het ophangen nog geadviseerd om dit niet te doen omdat de gaten niet recht hangen. Het lijkt erop dat deze gaten nu inderdaad zorgen dat het product niet recht hangt. Inmiddels hebben wij nog een keer een monteur langs gestuurd om het te beoordelen en te laten verhelpen. Deze monteur heeft ook nieuwe boorgaten voorgesteld als oplossing echter wilt u geen extra gaten in uw kozijn. Omdat we graag willen dat u alsnog tevreden bent willen wij nogmaals langskomen om het product recht te hangen, echter moeten wij dan wel boorgaten maken. Mocht u hier interesse in hebben dan horen we dat graag. Een klacht over het te kort zijn is bij ons niet eerder gemeld, als onze monteur langs komt dan kunnen we dit gelijk beoordelen.


Verberne

8/10

Uistekend! Mw. M. Smit van het filiaal in Oosterhout heeft ons prima geholpen, vakkundig, vriendelijk en met geduld.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Moet dat nog?


Fam. Baas

10/10

Top!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn goed geholpen en geassisteerd/geadviseerd bij het maken van de keuze voor onze vloer/ vitrages en overgordijnen.


Jan

9/10

Mooie zaak met veel keuzemogelijkheden en goede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Met name service/meedenken met de klant en daarop met goed advies gekomen.