Roobol

Mw. E. Vertegaal

Wanneer je in zee gaat met deze winkel moet je wel over een lange adem beschikken. In week 4 een bestelling houten luxaflexen gedaan, week 11
worden de meeste opgehangen maar door een foute...
worden de meeste opgehangen maar door een foute meting van de zaak zelf 1 luxaflex niet en zelfs in week 18 konden ze mij nog niet melden welke week dan wel met zekerheid. En dat is niet week 19!!! Dan wordt er een afspraak gemaakt voor week 21 maar ook dat gaat niet door en wordt het verplaatst naar week 24 en dat alles onder de noemer van covid 19. Wat heerlijk toch dat deze pandemie is uitgebroken en dat we alle fouten onder die noemer kunnen plaatsen en niet erkennen dat we een verdomd slecht bedrijf voor onze klanten zijn!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verbeter punt, ja sluit deze zaak!!!

R. A. Van Loenen

Begin maart bij Roobol Huizen tapijt voor het trappenhuis besteld. De dame van Roobol heeft ons prima geadviseerd. Het leggen is op verzoek van ons wat uitgesteld ivm Corona. Deze week is het tapijt... Begin maart bij Roobol Huizen tapijt voor het trappenhuis besteld. De dame van Roobol heeft ons prima geadviseerd. Het leggen is op verzoek van ons wat uitgesteld ivm Corona. Deze week is het tapijt gelegd door 2 heren van Roobol-Almere. Wat een correct, efficiënt werkend team!
In een morgen werden 2 trappen, overloop en zolder gelegd. Om 12 uur was alles netjes opgeruimd en vertrokken de heren. Complimenten. Wij bevelen Roobol en zijn vakmensen, “stoffeerders” van harte aan!

Prima. Geen verbeterpunten

JW

Slecht werk geleverd en lang wachten op herstel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Voor ruim 3500 euro tapijt laten leggen. Na 3 dagen komen we erachter met stofzuigen dat er meer dan 10 hoekjes los zitten. Hierover gebeld en over 2 weken zou er iemand langskomen die dit zou... Voor ruim 3500 euro tapijt laten leggen. Na 3 dagen komen we erachter met stofzuigen dat er meer dan 10 hoekjes los zitten. Hierover gebeld en over 2 weken zou er iemand langskomen die dit zou herstellen. Na een vrije dag opgenomen te hebben komen er 2 werknemers langs. Met post-its heb ik alle hoeken aangegeven die los zaten. De mannen zouden het allemaal netjes langslopen. Het viel me al op dat ze erg snel klaar waren. Nu hebben de heren alleen de trap naar boven gedaan. De rest hangt allemaal nog los. 5 minuten nadat ze weg zijn neem ik contact op met de klantenservice maar zijn nu al te ver weg om terug te komen. Ik moet een nieuwe afspraak maken. de volgende mogelijkheid is over 3 weken... Slechte service voor een hoop geld.

Andre Wijbrands

Nette winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ruime winkel voldoende materiaal.
Correct geholpen

Maarten Bol

Prima service

Goed geholpen

Hetty van den Hout

Uitstekende winkel om te slagen in meerdere "interieur-stijlen".

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Uitstekende sortering in diverse prijsklassen en prima prijs-kwaliteit verhouding.

Meuleman

Topwinkel met uitstekende service!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik word netjes te woord gestaan door medewerkers en de medewerkers die de bestelling komen plaatsen zijn vakmensen.

Connect 078

Geweldige service, geweldige kwaliteit!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Roobol heeft tapijt en laminaat gelegd in ons kerkgebouw, prachtig! Echte vakmannen zijn aan het werk geweest, dat is te zien aan alles. Tot in de puntjes is alles keurig afgewerkt, geweldig... Roobol heeft tapijt en laminaat gelegd in ons kerkgebouw, prachtig! Echte vakmannen zijn aan het werk geweest, dat is te zien aan alles. Tot in de puntjes is alles keurig afgewerkt, geweldig bedankt!!

Wilfried

Oei! Wat slecht!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mooie vloerbedekking uitgezocht en besteld. Bij de bestelling moesten we een verklaring tekenen: Staan ze voor een dichte deur, dan moeten we tot 275 euro extra betalen. Snap ik. Zijn ze langer dan... Mooie vloerbedekking uitgezocht en besteld. Bij de bestelling moesten we een verklaring tekenen: Staan ze voor een dichte deur, dan moeten we tot 275 euro extra betalen. Snap ik. Zijn ze langer dan 5 uur bezig, moeten we ook tot 275 euro extra betalen. Bizar, dat hebben wij toch niet in de hand?! Ok, het zal wel.

Vervolgens komt de dag dat ze het zouden komen leggen. Zouden, want na een hele dag gewacht te hebben kwamen ze niet opdagen. Hoppa, een vakanatiedag weggegooid. We kregen een belletje van de planning: De stoffeerders waren moe en ze konden de kwaliteit niet meer waarborgen. Wat? Hoezo hypocriet? Dreigen met boetes, maar zelf afspraken niet nakomen. We hebben hier een email over gestuurd naar Roobol, hier is tot op heden nog stééds niet op gereageerd.

Een aantal dagen later werd het dan toch gelegd. Wat hadden de stoffeerders een lol boven zeg. Een hoop gegiechel en gelach. Enfin, het zag er keurig uit. Echter na afloop viel ons de schade op: Drie hele dikke vette zwarte strepen op onze pas geverfde muur. En als klap op de vuurpijl lag de vloerbedekking in alle hoeken helemaal los!

We hadden nog een trap te bekleden, gordijnen nodig en meerdere kamers te stofferen, maar Roobol komt hier nooit meer binnen! Want zo is 1000 euro voor 13 vierkante meter wel heel erg duur en zuur.

Andre Helmer

Supergo

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Meedenken goede adviesen vriendelijk geduldig