Roobol

Fijne mensen, vooral nu in coronatijd.
Mevr. Petra Remis is een geweldig adviseur en zeer ervaren.
Moesten uiteraard nu alles online bestellen en regelen.
Maar zij hield bij de hele...
Fijne mensen, vooral nu in coronatijd.
Mevr. Petra Remis is een geweldig adviseur en zeer ervaren.
Moesten uiteraard nu alles online bestellen en regelen.
Maar zij hield bij de hele order “ de vinger aan de pols” met mail of per telefoon.
Heel fijn.

Zie boven

Tevreden over nieuw tapijt

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zochten nieuw tapijt voor een trap en overloop dat moest aansluiten bij ander tapijt. We vonden hetzelfde tapijt bij Roobol. De stoffeerder heeft het oude apijt weggehaald en het nieuwe gelegd.... We zochten nieuw tapijt voor een trap en overloop dat moest aansluiten bij ander tapijt. We vonden hetzelfde tapijt bij Roobol. De stoffeerder heeft het oude apijt weggehaald en het nieuwe gelegd. Alles in een halve dag.

Van wanrooij

Waardeloos bedrijf, order aannemen, betalen en na 10 weken doodleuk zeggen dat ze de opdracht cancellen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Order na 10 weken gecanceld, de opdracht is te risicovol. Wat een onzin.

Reactie Roobol:

Beste, vervelend dat je dit gevoel het overgehouden aan je gesprek met onze adviseurs. Ook wij vinden het jammer dat we je niet kunnen helpen met de stoffering omdat, zoals onze medewerker je heeft... Beste, vervelend dat je dit gevoel het overgehouden aan je gesprek met onze adviseurs. Ook wij vinden het jammer dat we je niet kunnen helpen met de stoffering omdat, zoals onze medewerker je heeft uitgelegd, blijkt dat het gevraagde werk te specialistisch is om te kunnen uitvoeren door onze stoffeerders. Mocht je daar nog vragen over hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0180-644644 (op werkdagen van 8-17 uur)

Mw. J.W. de Jong

Roobol: klantvriendelijk, prima adviserend, actief meedenkend en
samen met de klant komen tot een prettige transactie.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op korte termijn moest i.v.m. mijn verhuizing een vloer worden gelegd. Ik heb met de mensen van Roobol op prettige wijze de zaak kunnen regelen, de keuze van de vloer was snel gemaakt, de afspraak... Op korte termijn moest i.v.m. mijn verhuizing een vloer worden gelegd. Ik heb met de mensen van Roobol op prettige wijze de zaak kunnen regelen, de keuze van de vloer was snel gemaakt, de afspraak om de vloer te leggen werd dezelfde dag prima geregeld, evenals de dag wanneer de materialen gebracht zouden worden.
De vloer werd door een team van 3 mensen in twee dagen zorgvuldig en met ervaring gelegd. Ik kan Roobol aanbevelen als een winkel waar de klant centraal staat en waar uiterst klantvriendelijke mensen werken met kennis van zaken.

Verbeterpunt: geen afspraak veranderen m.b.t de dag van de vloer leggen. Heel vervelend en daardoor veel stress. Ik moest verhuisdatum afzeggen met het gevolg dat de inboedel tot 6 januari 2021 in de opslag moest met 175 euro extra verhuiskosten.
Roobol stuurde wel een prachtige bos bloemen als pleister op de wond, hetgeen ik met een hartelijk bedankbriefje beantwoordde.

Droevige klantenservice

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel goed geholpen met aankopen van laminaat. Tijdens het leggen bleek dat we een heel pak overhadden, wat we graag terug wilden brengen. Het was immers nog onaangeraakt en in het folie. In de winkel goed geholpen met aankopen van laminaat. Tijdens het leggen bleek dat we een heel pak overhadden, wat we graag terug wilden brengen. Het was immers nog onaangeraakt en in het folie.

Hierover met de klantenservice gebeld, maar we kregen de botte reactie dat we te laat waren. Dit zou op de bon en de website moeten staan, maar nergens verteld of gezien. Toen we dit aangaven werd ons verteld dat we 'maar de juiste vragen in de winkel hadden moeten stellen'.

Na dit bijzonder onvriendelijke telefoongesprek hebben we besloten dat wij hier in ieder geval nooit meer wat gaan kopen.

Reactie Roobol:

We begrijpen je teleurstelling. Hoewel de retourtermijn inmiddels was verstreken en de winkelmedewerker in die zin goed heeft gehandeld, hebben we besloten om toch een uitzondering te maken en het... We begrijpen je teleurstelling. Hoewel de retourtermijn inmiddels was verstreken en de winkelmedewerker in die zin goed heeft gehandeld, hebben we besloten om toch een uitzondering te maken en het pak retour te accepteren. Hierover zal contact met je worden opgenomen. Daarmee gaan we ervan uit dat je klacht goed is opgelost.

G. Remigius

Goed geholpen in de winkel in Huizen. Met veel geduld. De trappen en overlopen zijn prachtig bekleed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Tijdens de verkoop is alles mogelijk , levering 3 weken werd 9 weken in deelleveringen wat elke keer thuis blijven betekent. Let bij deelleveringen goed op de bedragen want de facturen zijn voor... Tijdens de verkoop is alles mogelijk , levering 3 weken werd 9 weken in deelleveringen wat elke keer thuis blijven betekent. Let bij deelleveringen goed op de bedragen want de facturen zijn voor klant Bijna niet te begrijpen. Kwaliteit van het geleverde is goed.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Doen wat verkopers beloven en niet na aanbetaling en handtekening klant met smoesjes het riet in sturen en medewerkers laten zeggen dat zij er niet over mogen beslissen.

Heel goed bedrijf, heel fijn geholpen en geadviseerd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel heel leuk geholpen, niks was te gek. Stoffeerders heel netjes gewerkt, wat een vakwerk. Wij zijn heel tevreden

Roobol staat voor kwaliteit en warmte

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mooie producten, warme uitstraling. De vloer is netjes gelegd en degene die dat deed was erg behulpzaam.

Christiano

Slechte service & onprofessioneel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een droogloop mat van dik €200 (rol) kan er geen opmaat service verleend worden.
En met de vraag of ze bij mij thuis opmaat kunnen snijden krijg je als antwoord voor een deurmat?

Filiaal Roobol Huizen!

Reactie Roobol:

Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met de aankoop van je deurmat. De deurmat kan aan huis op maat gesneden worden tegen betaling van de kosten voor de stoffeerder (v.a. 65 euro). Wanneer... Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met de aankoop van je deurmat. De deurmat kan aan huis op maat gesneden worden tegen betaling van de kosten voor de stoffeerder (v.a. 65 euro). Wanneer de deurmat in combinatie met een vloer gelegd moet worden, is dat voordeliger aangezien de stoffeerder er dan al is om de vloer te leggen en niet speciaal moet rijden.