Roobol

Geen goede ervaring met Roobol Barendrecht.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen goede ervaring met Roobol Barendrecht. Heel veel communicatie gehad om de opdracht te plaatsen en bij het uiteindelijke plaatsen is het alsnog verkeerd gegaan, waardoor we uiteindelijk een... Geen goede ervaring met Roobol Barendrecht. Heel veel communicatie gehad om de opdracht te plaatsen en bij het uiteindelijke plaatsen is het alsnog verkeerd gegaan, waardoor we uiteindelijk een gehele muur zelf nog hebben moeten doen. Ook de overgebleven plinten lomp wegzetten tegen het splinternieuwe stucwerk, waardoor we dit kunnen repareren en dan als reactie: "Van een schade aan de stucwand is de stoffeerder niets bekend.". Overgebleven plinten zouden verrekend worden, maar dit was "een foutje" van de collega om dit toe te zeggen.

Stephanie

Toegankelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We wisten waarvoor we kwamen. Helaas was het laminaat niet meer leverbaar. Gelukkig wel een soort gelijk gevonden

Ronald

Professioneel en goed geholpen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Erg prettig contact in de winkel in Katwijk. Vriendelijke medewerkers, goed advies en niet opdringerig.

Servicegericht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geadviseerd door Yardim. Hij werkt een aantal offertes voor ons uit.

Geduldig, behulpzaam, mooi materiaal.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In gesprek met de medewerker was ruim tijd om keuzes te maken. Van tevoren zou ik me beter kunnen informeren over afmetingen.

Overzichtelijke winkel , uitgebreid assortiment

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Prima adviesgesprek gehad over traprenovatie. Duidelijk uitleg gekregen over mogelijkheden en kosten.

Mooi winkel

Mooi ingericht