nee

Bas Geelhoed

Goede winkel en prettige behandeling.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Prettig en vakkundig geholpen.

Roobol

Goed zeil in de keuken gelegd,

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vakkundig gedaan, aardige mannen.

Geweldig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel geweldig geholpen
De heren die vloer hebben gelegd complimenten vlot en goed

De aankoop 7 augustus, verliep vlot, vriendelijk en correct. Vervolgens 8 weken wachten op mijn gordijnen. Bij afhalen verkeerde kleur gordijnen gemaakt. Menselijke fout, kan gebeuren. Vervolgens... De aankoop 7 augustus, verliep vlot, vriendelijk en correct. Vervolgens 8 weken wachten op mijn gordijnen. Bij afhalen verkeerde kleur gordijnen gemaakt. Menselijke fout, kan gebeuren. Vervolgens nieuwe partij gordijnen besteld..... Maar nu komt het.. ik bel na bijna 7 weken op en vraagt hoever het staat met de bestelling en wat blijkt; 2 de partij gordijnen ook verkeerde kleur!! (schuld van fabrikant !?) Nu dus de 3de partij, weten niet hoelang het duurt en maar hopen dat ik voor de kerst mijn gordijnen heb.
Reclame maken voor Roobol? Nooit meer!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Toelichting? Ik denk dat het duidelijk genoeg is.
Toelichting? Ik denk dat het duidelijk genoeg is.
De verbeterpunten zouden kunnen zijn meer menselijke inleving als er een fout wordt gemaakt. Maak die dan goed, doe iets en laat de klant er niet om hoeven vragen.

Bad service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wish I could rate 0. Easily promised you that you can make the curtains of our needs at the initial visits. We paid the deposits, waited for a month, and then just received a simple email saying... Wish I could rate 0. Easily promised you that you can make the curtains of our needs at the initial visits. We paid the deposits, waited for a month, and then just received a simple email saying that you are unable to deliver, that's it. Not even with a decency to make a call, and also no refund of the deposits, unbelievable.

E. de Hek

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op 24 juli 2021 in between gordijnen uitgezocht en besteld. zouden tussen 6 en 8 weken geleverd worden. Na 8 weken stilte maar gebeld hoe of wat. Niets bekend maar ze waren onderweg dus nog even... Op 24 juli 2021 in between gordijnen uitgezocht en besteld. zouden tussen 6 en 8 weken geleverd worden. Na 8 weken stilte maar gebeld hoe of wat. Niets bekend maar ze waren onderweg dus nog even geduld. Na 2 weken maar weer gebeld en nog niets bekend. Maar weer naar Spijkenisse gegaan om persoonlijk iemand te spreken. Verkoopster zeer behulpzaam zou mail sturen naar hoofdkantoor. na een week werd ik gebeld met de mededeling dat bij bestelling de stof niet leverbaar was (hetgeen de winkel niet wist??) en dat die nu van fabriek in Leiden naar atelier in Roemenie was verstuurd. Dus nog even wachten. Na aantal weken maar weer gebeld en toen bleek dat de verkeerde stof geleverd was. Om een lang verhaal kort te maken het is nu 16 november en tot op heden radiostilte!!!!

Sarina Hoogendam

Fantastisch geholpen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op zoek naar raamdecoratie stapten we bij Roobol Vlaardingen binnen. We werden heel vriendelijk ontvangen en de medewerkers namen alle tijd om ons goed en vakkundig te adviseren. We zijn zeer... Op zoek naar raamdecoratie stapten we bij Roobol Vlaardingen binnen. We werden heel vriendelijk ontvangen en de medewerkers namen alle tijd om ons goed en vakkundig te adviseren. We zijn zeer tevreden en hebben prachtige raamdecoratie gekocht. Ik doe nooit aan reviews maar deze medewerkers verdienen een goede review!

c m smits

Prima al jaren trouwe klant

goed advies

L Versluis

Zeer slechte service,verkeerde draairichting ontbrekende onderdelen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik schaam dat ik Robol heb aan bevolen bij familie zo slecht is de service, niet op afspraak komen geen goede onderdelen bij zich hebben, monteurs niet van Robol !!!
Wij hebben zelf...
Wij hebben zelf nu laminaat nodig maar niet meer van Robol