Roobol

Niks gaat goed

Thomas Margaritidis

Erg slecht service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ik was 5 keer bij roobol utrecht voor een beding mechanisme van rol gordijnen en 5keer verkeerd besteld belachelijk ik aanraden om niet bij robool gaan iets kopen,megistaal geven erg antrekelijk... ik was 5 keer bij roobol utrecht voor een beding mechanisme van rol gordijnen en 5keer verkeerd besteld belachelijk ik aanraden om niet bij robool gaan iets kopen,megistaal geven erg antrekelijk korting maar zit wel iets achter oleten lieve mensen van zo pesterijen bedrijfen zoals robool utrecht!

Ineke

Mooie winkel uitstekend en bekwaam personeel. Zij weten waar het over gaat.
Vitrage en rolgordijnen prima opgehangen. Prima installateur. Werkt snel en laat geen rommel achter.
1 gordijn...
Mooie winkel uitstekend en bekwaam personeel. Zij weten waar het over gaat.
1 gordijn hangt niet helemaal goed hier komen ze voor terug.

Ben een heel tevreden klant.

Heel tevreden.

Uitstekend!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijne ervaring gehad in de winkel Spijkenisse bij Celeste en collega's. Personeel doet echt zijn best voor je en denkt goed mee. Een hele andere vloer gekocht dan bedacht door goed advies. Onze pvc... Fijne ervaring gehad in de winkel Spijkenisse bij Celeste en collega's. Personeel doet echt zijn best voor je en denkt goed mee. Een hele andere vloer gekocht dan bedacht door goed advies. Onze pvc vloer ligt er nu heel mooi bij en komen zeker terug voor onze raambekleding!!

Ligtenberg

Uitstekend en professioneel bedrijf.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ruime keuze in vloeren en gordijnen. Zeer goed geholpen door Angelo! Ook het leggen van de vloer en het hangen van de gordijnen is uitstekend gedaan.

Jeroen van Kaam

Fijne winkel, goed advies. Aandachtspuntje: oplevering.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De slaapkamerdeur blijft op een punt echter hangen op het tapijt, dat daar dus te hoog lijkt te zijn gelegd. Het zou correct geweest zijn als de leggers dit even zouden hebben laten zien bij wijze... De slaapkamerdeur blijft op een punt echter hangen op het tapijt, dat daar dus te hoog lijkt te zijn gelegd. Het zou correct geweest zijn als de leggers dit even zouden hebben laten zien bij wijze van “oplevering”, alvorens met spoed te vertrekken naar het volgende adres. Ik kwam er dus later pas achter, na hun vertrek.

L. De jong-weesie

De producten die geleverd zijn zijn heel mooi en goed afgewerkt, alleen draait er 1 lamel niet goed mee, ik ben eindeloos bezig om dit goed te krijgen helaas tot op heden zonder resultaat ik moet er... De producten die geleverd zijn zijn heel mooi en goed afgewerkt, alleen draait er 1 lamel niet goed mee, ik ben eindeloos bezig om dit goed te krijgen helaas tot op heden zonder resultaat ik moet er een foto van maken enz enz voor zo n groot besteed bedrag verwacht ik een betere service want die is in de winkel in Oosterhout niet geweldig zeer klant onvriendelijk, tot op heden ik wacht af!!!!!

Waardeloze after sales

Petra

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De pvc vloer kon door fout fabrikant niet op de afgesproken toch id worden gelegd en de rolgordijnen werden niet goed opgehangen. Maar, alles werd snel en adequaat hersteld terwijl bovendien op de... De pvc vloer kon door fout fabrikant niet op de afgesproken toch id worden gelegd en de rolgordijnen werden niet goed opgehangen. Maar, alles werd snel en adequaat hersteld terwijl bovendien op de vloer een korting werd gegeven. Dus….volgende keer maar weer naar Roobol!

Fijne winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Veel keuze, vriendelijk personeel, kwalitatief goede producten.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Aardig personeel in de winkel en vloer kon precies gelegd worden voordat we onze spullen gingen verhuizen.