Roobol

E. Duijster

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Verbeterpunt: het automatische systeem gaf aan dat er tussen 12:00 en 15:00 uur iemand zou komen voor het leggen van de vloerbedekking.
Echter, om 9.55 uur stond die persoon al voor de deur.
Het computersysteem geeft aan dat het maar een richtlijn is, maar 2 uur voor de genoemde tijd is wel erg afwijkend.

Heufkens

Een super bedrijf!!! In de winkel zijn we zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.
Offerte gemaakt en konden onze producten super snel leveren en leggen.
Ook de stoffeerders waren...

Verbeek

Prima winkel. doe er al tientallen jaren inkopen.

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Zou fijn zijn als in advertenties de werkelijke prijs werd vermeld. Dus bijvoorbeeld niet zeggen gratis gelegd, 70euro per vierkante meter, en dan blijkt er nog ik weet niet hoeveel bij te komen voor plinten lijm plakband enz.

Gerben

Verkopen doen ze graag en daar doen ze zeer veel moeite voor.
Maar service verlenen en verantwoordelijkheid nemen is helaas niet een kernwaarde voor Roobol.

Geef een toelichting op uw beoordeling.

In december 2018 een vynil vloer laten leggen. Zeer strak gelegd, kan niet anders zeggen. Echter bij aflevering geen informatie ontvangen hoe met de vloer om te gaan. Nieuw gekochte stoelen veroorzaakte gele vlekken in de vloer wat een gevolg bleek van de stoelpoten. Mijn verzekering vergoed gelukkig een groot deel van de schade. Roobol wil mij daarentegen niet tegemoet komen in het eigen risico dat de verzekering hanteert. Roobol vind dat de stoelen leverancier de schuldige is in deze situatie. En geeft anderzijds aan dat hun leverancier van de vloer zich niet verantwoordelijk voelt voor de juiste informatie verstrekking. Maar wat heb ik met hun leverancier te maken?
Heel jammer dat Roobol, na het leveren van zo'n mooie vloer daarin niet zijn verantwoordelijkheid neemt.

J van Wingerden

Degelijk vakwerk

J. Cooijmans

Goed bedrijf, wel ooit eerder wat problemen gehad met gordijnen meten, leveren en hangen maar uiteindelijk goed opgelost. Wat mij toen wel is opgevallen was de wat onvriendelijke opstelling van de...

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Geef de klant het gevoel dat alles onder controle is en als dat niet het geval is maak dan duidelijk dat het goed gaat komen, zonder dat de klant verder in actie hoeft te komen.

E.v.d.Stigchel

Mooie zaak, veel sortering en vriendelijk personeel dat weet waarover ze het hebben.

A. de Rooij

Zeer prettige winkel, waar met je mee wordt gedacht om een mooi resultaat te bereiken.

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Er zijn voor wat ons betreft geen verbeteringen nodig.

Leon

Prima kwaliteit en service

José de Visser

Goed en kundig verkoop personeel tot aan de betaling geen probleem, maar bij klachten heeft Roobol klantbelang niet op het oog.
Wij hadden vlekken in onze gordijnen. Zijn veroorzaakt door het...

Geef een toelichting op uw beoordeling.

1. Onderscheid je tov van bij Hema, kwantum enz door SERVICE want op de kwaliteit en afwerking ( zelfde atelier) is er geen verschil
2. 1 regiehouder op een klacht niet een klant 4 weken laten wachten en DIV medewerkers laten spreken . Bel om klantverwachting te managen ook om bijv te vertellen als het iets langer duurt voorkom dat klant zelf moet bellen
3.- Bij bezoek van monteur exact de tijd aangeven (kost de klant veel wachttijd)
- meer mogelijkheden voor inplannen bezoek monteur kost nu weken
4. Scholing voor servicemedewerkers hoe om te gaan met niet tevreden of boze klant. Luister, luister luister toon begrip en biedt excuses aan ga daarna meedenken in oplossingen in klantbelang. Stop met eindeloos begrip te vragen van je klant.
Verschuil je niet achter je problemen met het atelier. Klant kan hier niets mee doet zaken met Roobol niet met het Atelier.
5. Wanneer het proces niet goed verlopen is biedt sowieso excuses aan en kom zelf als bedrijf met een tegemoetkoming!! Dit kost financieel wat, maar is de beste reclame !!
Wij zijn op DIV manieren actief om ondernemers in Zeist houden,
Maar met deze behandeling vanuit de service zullen we in ons (grote) netwerk in Zeist geen reclame kunnen maken voor Roobol.
6. Negatieve reviews maken je bedrijf kapot dus steek energie in de serviceafdeling en niet alleen in hoe lossen we problemen op een voor ons zo voordelige manier op (korte termijn visie).