Roobol

Saskia scheer

Maar 5 sterren van mij krijgen ze er 10

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij mijn moeder werd het raamkozijn vervangen en moesten de electrische plissè gordijnen gekocht bij roodbol verwijderd worden ( dit deed na overleg het bedrijf dat het kozijn ging plaatsen) door... Bij mijn moeder werd het raamkozijn vervangen en moesten de electrische plissè gordijnen gekocht bij roodbol verwijderd worden ( dit deed na overleg het bedrijf dat het kozijn ging plaatsen) door mis communicatie met vve zou mijn moeder zonder blijven zitten want terug plaatsen mochten ze echt niet doen.

Roodbol gebeld en het probleem uitgelegd, een vrouw van in de 80 met volle zon in de woonkamer laten zitten is met dit weer iseigenlijk geen optie. Ze waren het helemaal met mij eens, wetende dat het altijd druk is en afspraken ver vooraf gemaakt moeten worden, had ik geen verwachting qua datum. De vriendelijke vrouw gaat bellen met de planning ( als ze het kon was ze zelf gekomen) , ik wordt snel terug gebeld met de verlossende woorden dat ze morgen al kunnen komen. Hij begint iets eerder zodat hij mijn moeder er tussen kan plaatsen hij kan alleen geen tijd door geven maar dat is natuurlijk voor mijn moeder geen probleem. Deze mensen hebben een oudere vrouw ontzorgd en haar weer een lach op haar gezicht bezorgd. Zoals zij zelf zei, wat een lieve mensen dat ze dit voor mij willen doen.
Van ons een dikke 10 plus voor service.

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

verkeerd geadviseerd over gordijnen, het waren verkeerde soort en we konden ze niet ruilen, een paar duizend euro voor niks. De gordijnen die er hingen gingen ook redelijk snel uitlopen aan de... verkeerd geadviseerd over gordijnen, het waren verkeerde soort en we konden ze niet ruilen, een paar duizend euro voor niks. De gordijnen die er hingen gingen ook redelijk snel uitlopen aan de onderkant. Niet behulpzaam personeel

H.G. Geijs

Voorheen regelmatig aankopen gedaan, maar de afhandeling van een probleem met ons nieuwe vloerkleed is zwaar teleurstellend.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het blijkt dat als je een ongelukje hebt, doordat er een kop thee op was gevallen, je dit niet schoon kan maken. Het kleed ging zwaar " lubberen" waardoor er allerlei vreemde plooien in kwamen. Valt... Het blijkt dat als je een ongelukje hebt, doordat er een kop thee op was gevallen, je dit niet schoon kan maken. Het kleed ging zwaar " lubberen" waardoor er allerlei vreemde plooien in kwamen. Valt volgens Roobol niet onder de garantie en ze doen er verder niets aan. Zwaar teleurstellend, en nooit meer naar Roobol.

Jan Gerben Verzijl

Uitstekend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede voorlichting, goede levering en ze kennen je als je belt met een vraag

Goede winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bijna alles helemaal naar mijn zin!

Goede service, snel te bereiken!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze komen bij de thuis en nemen alles mee. De communicatie verliep uitstekend en ze waren snel te bereiken.

A Mounoury

Zeer goed geadviseerd en correcte aftersales

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn zeer goed geholpen door Roobol Gouda (Jaap). Materialen zijn vakkundig en tijdig geplaatst. Schade aan 1 van de gordijnen geconstateerd en ook dit wordt snel en kosteloos opgelost.

Roobol hellevoetsluis

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn al vanaf februari bezig met onze gordijnen/roedes.alles wat fout kan gaan gaat fout.vind dat er slechte communicatie/services is naar ons toe.we zijn in totaal 2000 euro kwijt aan onze... We zijn al vanaf februari bezig met onze gordijnen/roedes.alles wat fout kan gaan gaat fout.vind dat er slechte communicatie/services is naar ons toe.we zijn in totaal 2000 euro kwijt aan onze gordijnen/roedes en dan zo behandeld worden lijkt nergens naar.

Edink

Heel slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vervelende mensen die jou van álles opdringen

Goeie ervaringen bij Roobol. Netjes te woord gestaan. Goede producten, prijs/kwaliteit is goed. Wij zijn terugkerende klanten dus nu ook weer tevreden.