Roobol

E.M. de Laat

Had op 21 maart 2019 bij het filiaal in Alphen 6 vitrages besteld. Daarvan waren er maar liefst 4 niet goed gestikt. Weer terug gebracht. Duurde een aantal weken voordat ik ze weer kreeg. Toen bleek...

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Het is natuurlijk geen goed teken dat er van de 6 vitrages er maar 2 goed gestikt blijken te zijn.
Ook de communicatie en service moet ik helaas als niet goed bestempelen.

Stijn Schouwenaard

Goede dienstverlening, goed product! Mooie zaak, aardige mensen, levertijd perfect nagekomen, alleen wat onduidelijkheid (zorg) over de maatvoering. Binnen maat kozijn waar jullie een term voor...

Geef een toelichting op uw beoordeling.

in de zaak niet altijd even eenduidig met de informatie en prijs was aanvankelijk niet juist. Met name het maatwerk. Dat is uiteraard ook lastig om dan gelijk alle info over het eindproduct te laten zien maar mogelijk zit daar nog verbetering in! Investeer daarin want dat is en gaat belangrijker worden!
met betrekking tot de maatvoering en wat er nu mee gebeurt, dat kan transparanter. ofwel zet gewoon twee maatvoering op de bon of verander de term (die is mij nu even ontschoten maar vond hem niet gelijk logisch).

gr. Stijn

Irene Bakker-Sterk

In de showroom prettig geholpen, prompte levering en goede afhandeling

Ruben Klein Obbink

Goede service. Drie bestellingen gedaan (gordijnen, vloer en zonwering/jaloezieën). Bestelproces van de jaloezieën loopt iets stroever.

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Verkeerde inmeting plaats gevonden, verschillende vragen gekregen terwijl voorkeur al doorgegeven was.

Anita van Rooijen

Prima advies, levering en aanbrengen tapijt op (open) trap.

Ton

Ik ging voor een laminaatvloer , maar door het deskundige advies van het personeel is het een pvc click vloer geworden. Een beter advies had ik niet kunnen krijgen, wat een weelde en veel warmer dan...

Anke Weltevrede

Perfecte bediening

Legplintjes niet zo mooi

Lonneke jansen

Klant vriendelijk

E. Duijster

Geef een toelichting op uw beoordeling.

Verbeterpunt: het automatische systeem gaf aan dat er tussen 12:00 en 15:00 uur iemand zou komen voor het leggen van de vloerbedekking.
Echter, om 9.55 uur stond die persoon al voor de deur.
Het computersysteem geeft aan dat het maar een richtlijn is, maar 2 uur voor de genoemde tijd is wel erg afwijkend.

Heufkens

Een super bedrijf!!! In de winkel zijn we zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.
Offerte gemaakt en konden onze producten super snel leveren en leggen.
Ook de stoffeerders waren...