Jac

Snelle en correcte levering.

Snel en corect

Leo

Op 21 september inkt besteld maar nog niet geleverd op 25september heb een email gestuurd maar wordt niet op gereageert en telefonisch niet bereik baar

Nee

Beste klant,
Onlangs heeft u een aankoop bij ons gedaan en een review geschreven over onze shop, waarvoor nogmaals onze dank.
Wij hebben deze mail dinsdag 24 september om 20:03 uur uw email...
Beste klant,
Wij hebben deze mail dinsdag 24 september om 20:03 uur uw email ontvangen en direct om 20:20 uur beantwoord.
Gezien uw reactie via Feedback Company denken wij dat er iets mis gegaan is met die email.

Uw order was inderdaad in het systeem blijven “hangen” op de status goedgekeurd.
Deze is 25-9 handmatig doorgezet en verzonden.
Uw produkten zijn 27-9 bij u aangekomen.
U kunt dit volgen via de website van GLS met Track & Trace code.
Wij willen waken voor de kwaliteit en zorgen dat onze klanten zo goed mogelijk waar voor hun geld krijgen. Helaas in uw geval betekende dit wel dat de bestelling vertraagd was, waarvoor onze excuses.

J.P. Balemans

BESTELLING TONDER VAN LASER JET PRO M.402DN
ik heb verschillende keren gebeld steeds een voice mail heb bericht in gesptoken geen antwoord
ik ben jaren bij u klant!!!!
VIDEOFILM...
BESTELLING TONDER VAN LASER JET PRO M.402DN
ik ben jaren bij u klant!!!!
VIDEOFILM TILBURG

Beste klant,
Helaas hebben wij u bij deze order minder goed geholpen in de communicatie.
Gelukkig hebben wij elkaar te pakken gekregen en alles naar wens kunnen regelen.
Wij danken u...
Beste klant,
Helaas hebben wij u bij deze order minder goed geholpen in de communicatie.
Wij danken u voor de bestelling en graag weer tot een volgende keer.

Boudewijn Elektro

Goede en snelle afhandeling.

Nico Jansen in de Wal

Prima (after) service en prettige manier van communicatie. Snelle levering van besteld product.

Prettige communicatie

Leo

Wij blijven bestellen

Uw ervaring

Naast de Thermo-labels die wij al geruime tijd bestellen, bestellen wij nu ook de labelcassettes bij Printwinkel.
Supergoed en coordelig.

J. Tacq

Fijne, volledige service

Uw ervaring

Bij storing, snel en kundig reageren en de kapotte toner vervangen.

Gerald Stoop

Verzending door dpd voldoet niet. Hebben niet aangebeld, simpel een bericht van afwezigheid in de bus. Geen datum wanneer kan worden afgehaald en adres moeilijk vindbaar. Het product voldoet maar de... Verzending door dpd voldoet niet. Hebben niet aangebeld, simpel een bericht van afwezigheid in de bus. Geen datum wanneer kan worden afgehaald en adres moeilijk vindbaar. Het product voldoet maar de verzending door dpd voor 9,5 € totaal NIET.

Beste Gerald,
Erg vervelend dat DPD zo slordig met de zending om gaat. Wij hebben dit doorgeven en een klacht bij DPD ingediend.
Wij trachten een zo goed mogelijke verzending voor onze...
Beste Gerald,
Wij trachten een zo goed mogelijke verzending voor onze artikelen te regelen, en belasten hiervoor alleen de integrale kostprijs door.
Voorheen hebben wij veel met GLS gedaan, maar daar slechte ervaringen van klanten zijn wij toen (op het iets duurdere) DPD overgestapt.
Wij blijven dit uiteraard in de gaten houden en zullen, indien dit te vaak voorkomt, kijken of wij een andere transporteur kunnen contracteren.

Laurens

Primaaaaaaa

Uw ervaring

Ik kon makkelijk een bestelling plaatsen, al vond ik het zoeken naar geschikte producten niet heel simpel. De levering is tevens goed gegaan.

van den neucker dirk

Niet-levering

nee

Beste klant,
Helaas was uw bestelling niet meer direct leverbaar, dat is zeer vervelend. Wij hebben u daarom direct hiervan op de hoogte gebracht via het door u opgegeven email adres.
In...
Beste klant,
In tegenstelling tot wat er in onze webshop stond, was uw bestelling niet meer voorradig. De nieuwe voorraad is op 24 april binnen gekomen en direct naar u verzonden. Deze is inmiddels ook door u in goede orde ontvangen.
Mocht in de toekomst er een vraag zijn over een bestelling, aarzel dan niet om ons te mailen op info@printwinkel.nl.
Wij willen waken voor de kwaliteit en zorgen dat onze klanten zo goed mogelijk waar voor hun geld krijgen. Helaas in uw geval betekende dit wel dat de bestelling vertraagd was, waarvoor onze excuses.
Wij begrijpen uw huidige beoordeling, maar gezien onze toelichting en het feit dat het produkt alsnog is verstuurd, hopen wij op uw begrip.
info@printwinkel.nl