Oostergetel

Levering en service

Uw ervaring

De bestelling werd later geleverd dan verwacht, maar kwam uiteindelijk toch op tijd.
Dit deed me denken aan een eerdere bestelling, die kwam echt niet aan. Geen punt, via klantenservice ontving ik later toch het bestelde. Nu wel veel te laat, maar toch!!! Prima service, de bezorging laat te wensen over.

ton

Nog niet geleverd na 1 week

nog geen

Reactie Printwinkel.nl:

Beste Ton,
Beste Ton,
Wij hebben u zojuist een mail gestuurd over uw bestelling. Het product wordt helaas niet meer gemaakt. Wij zijn nu aan het kijken of wij vanuit ons compatible aanbod alsnog een oplossing kunnen bieden. Mocht dit niet lukken dan zullen wij uiteraard de order annuleren en uw geld terugstorten.
Voor u zou er dan helaas geen andere oplossing zijn dan een andere printer te kopen.
Indien u dat wenst kunnen wij u adviseren voor welke types er goedkope toner cartridges beschikbaar zijn.
Printwinkel Binnendienst

Willie

snelle levering

Bartels

snelle levering

Raymond van Wijnen

Toner cartridge Nashua DSm516pf

Uw ervaring

Gunstige prijs/prestatieverhouding, tijdige levering en goede service/garantie

Hans van Dijk

Wederom een snelle en vlotte levering.

Uw ervaring

Ik bestel al meerdere jaren mijn cartridges bij Printwinkel.nl en altijd naar volle tevredenheid. De afhandeling is altijd erg vlot en correct. Ik heb tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad.... Ik bestel al meerdere jaren mijn cartridges bij Printwinkel.nl en altijd naar volle tevredenheid. De afhandeling is altijd erg vlot en correct. Ik heb tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad. Echt een aanrader.

Advised

Correcte levering

Uw ervaring

Goede service in verband met bijkomende vragen en meldingen

De Bruyn K.

Deskjet inkt kleur navulset

Snelle orderverwerking, snelle levering

K.S.

Voldoet aan onze verwachtingen

Uw ervaring

Eenvoudig te bestellen en de volgende dag in huis.

Sommerauer Trucks

Helaas onderdeel besteld dat achteraf niet meer leverbaar bleek te zijn

Geen ervaring verder