Maurice Tempel

Nog breder assortiment

Uw ervaring

Sinds kort bestellen wij ook de compatible label-cassettes van Printwinkel. Net zo goed als origineel en heel veel goedkoper.

Paul Lievens

Bestelling ingegeven op 3/4/2019 met ordernummer 39663, zelfde dag betaald. We zijn nu 10/4/2019, bestelling nog niet ontvangen..........., net binnengekomen waarvoor mijn dank.

Uw ervaring

Vorige levering was tijdig binnen.

Hans Jobse

Het was maar een bestelling van adresetiketten voor een DYMO labelprinter. Ik begrijp nooit goed waarom dit gevolgd moet worden door een soort enquete. Dit geldt niet alleen voor Printwinkel.nl maar... Het was maar een bestelling van adresetiketten voor een DYMO labelprinter. Ik begrijp nooit goed waarom dit gevolgd moet worden door een soort enquete. Dit geldt niet alleen voor Printwinkel.nl maar voor diverse commerciele sites.

Nee.

snelle levering

fam.luijendijk@gmx.net

Slecht.

Uw ervaring

We kenden het bedrijf niet. Telefonisch geinformeerd of de door ons gebruikte inkt leverbaar was. Het antwoord was positief. 3 exemplaren besteld en betaald. Een paar dagen later kwam het bericht... We kenden het bedrijf niet. Telefonisch geinformeerd of de door ons gebruikte inkt leverbaar was. Het antwoord was positief. 3 exemplaren besteld en betaald. Een paar dagen later kwam het bericht dat de inkt niet leverbaar was en we het geld terug gestort zouden krijgen.

Reactie Printwinkel.nl:

Beste familie Luijendijk,
We vinden het vervelend dat wij de door u benodigde artikelen niet meer kunnen leveren. Uw reactie is te begrijpen.
Wij doen ons best om de website up to date te...
Beste familie Luijendijk,
Wij doen ons best om de website up to date te houden, maar helaas komt het nog wel eens voor bij uitzonderlijke produkten dat deze nog vermeld staan terwijl deze uit produktie genomen zijn.
Zeer vervelend, maar zoals gezegd krijgt u van ons na ontvangst van uw IBAN nummer het gehele bedrag teruggestort.
U gaf aan telefonisch contact te hebben gehad. Dit kunnen wij helaas niet terughalen. Mogelijk is er een misverstand geweest rondom het produkt, want bij telefonische navraag kijken wij altijd in de status van die dag en hadden dan kunnen voorzien dat deze uit het assortiment gehaald waren.
De website is hier nu op aangepast en wij hopen dit in de toekomst te kunnen voorkomen.
Printwinkel Binnendienst

videofilm

Videofilm Tilburg

Van der Werf Accountancy

Prima bedrijf!

Uw ervaring

Ik had snel een nieuwe originele toner nodig. Ik heb voor de zekerheid via email contact opgenomen. Het produkt werd zoals beloofd de eerstvolgende dag netjes afgeleverd.

Beekman

Huismerk Emstar nu als Agfa Photo is nog beter

Uw ervaring

Onlangs is het Emstar huismerk overgegaan in AgfaPhoto. Dat is altijd afwachten, maar het is nog beter dan daarvoor. We zijn er erg blij mee.

KVDEG Haarlem

Etiketten