Te weinig geleverd

Uw ervaring

36 stuks besteld, 34 stuks geleverd. Puur toevallig gelijk aan de waarde van het gratis transport

Beste klant,
Via ons feedback systeem kwamen wij erachter dat uw zending 2 manco label rollen had.
Deze gaan wij uiteraard nasturen.
Dit was ons geheel niet bekend.
Deze rollen zijn...
Beste klant,
Deze gaan wij uiteraard nasturen.
Dit was ons geheel niet bekend.
Deze rollen zijn inmiddels verstuurd en ook ontvangen.
Uw bestelling si dus compleet.

Mocht er in de toekomst nog eens iets mis gaan met een levering, stuur ons dan per ommegaande een email.
Wij corrigeren de fouten dan nog dezelfde dag indien mogelijk.
Printwinkel Binnendienst,

W.Temming

Goed gehandeld

Omruil van een order

Ton Duijvestijn

Van sof naar bof

Uw ervaring

medio december bestelde ik 4 HP cartridges. Zoals ik gewend was werd het vlot geleverd. Dacht ik. Er zaten 3 cartridges in de verpakking. Bij nader inzien (het stond achteraf gezien inderdaad op de... medio december bestelde ik 4 HP cartridges. Zoals ik gewend was werd het vlot geleverd. Dacht ik. Er zaten 3 cartridges in de verpakking. Bij nader inzien (het stond achteraf gezien inderdaad op de bon) kon de vierde pas na ruim twee maanden (!~) geleverd worden. Wat een sof.
De binnendienst van Printwinkel is adequaat ingesprongen op mijn eerste beoordeling/klacht. Duidelijke uitleg en herstel van hun fout.
Nu snelle levering. Wat een bof, ik hoef niet langer naar een andere levernancier om te zien.

Beste Ton,
De bof is wederzijds, het is fijn als klanten ons in staat stellen een fout te erkennen en te herstellen.
zo wordt het een goed 2020 !
Printwinkel Binnendienst

Good service

Uw ervaring

good price, good service and delivery fast

Uitstekend

Snelle, correcte levering.

GWN

Uitstekend bedrijf

Uw ervaring

Wanneer je een probleem hebt met een product wordt het snel en netjes opgelost.

Marlijn

Ook produkten op aanvraag

Uw ervaring

Wij waren op zoek naar een compatibel toner die (nog) niet op de site van Printwinkel stond, na een mailverzoek op info@printwinkel.nl bleek het wel mogelijk en is het produkt gelijk toegevoegd.... Wij waren op zoek naar een compatibel toner die (nog) niet op de site van Printwinkel stond, na een mailverzoek op info@printwinkel.nl bleek het wel mogelijk en is het produkt gelijk toegevoegd. Bedankt voor de medewerking!

CS Groep Maasluis

Geen contact

Uw ervaring

5x gebeld ze geven aan dat ze druk zijn en voice mail ingesproken maar niet terug gebeld

Reactie Printwinkel.nl:

U geeft aan dat u 5x gebeld heeft en niet terug gebeld bent. Wij hebben inmiddels uw voicemail gehoord, en hebben ook ontdekt dat er geen aangepaste boodschap aanstond in het systeem. De betreffende... U geeft aan dat u 5x gebeld heeft en niet terug gebeld bent. Wij hebben inmiddels uw voicemail gehoord, en hebben ook ontdekt dat er geen aangepaste boodschap aanstond in het systeem. De betreffende vrijdag ( de dag dat u belde) waren wij op een personeelsuitje waarbij we de waardering willen laten zien voor het harde werken van onze mensen. Helaas is de standaard boodschap blijven staan in het systeem, waardoor u terecht de verwachting had dat u teruggebeld zou worden.
Onze excuses voor de vertraging.
Wij hebben meteen in ons systeem gekeken of u lopende bestellingen had of andere zaken die directe afhandeling vereisen. Echter wij zien dat u (nog) geen klant bji ons bent. Op basis van uw voicemail nemen wij aan dat u op dat moment direct iets nodig had en dacht bij ons ook af te kunnen halen. Helaas, wij zijn een volledige webwinkel en hebben geen fysieke winkel. Afhaal kan alleen op afspraak bij het magazijn in Brabant. Ons kantooradres is alleen op afspraak te bereiken. Hadden wij toch contact gehad dan ben ik bang dat wij u alsnog niet hadden kunnen helpen. Bij ons is het: vandaag bestelt op de website, de volgende werkdag in huis.
Wij begrijpen uw huidige beoordeling, maar gezien onze toelichting en het feit dat het hier niet gaat om een bestelling of iets dat daadwerkelijk mis is gegaan, zijn wij van mening dat deze beoordeling mogelijk had moeten worden herzien.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd en in afwachting van uw reactie. U kunt ons ook altijd kunnen mailen indien er onduidelijkheden zijn.
Wij zijn het beste (soms ook buiten kantooruren nog) te bereiken op info@printwinkel.nl
Printwinkel Binnendienst.

Toos' Atelier Speksteen & Keramiek

Zeer tevreden over de afhandeling en levering van de bestelling.

Uw ervaring

Snelle levering is zeer prettig!

A.C. & M.W. van der Spek BV

Goede snelle service

Uw ervaring

Als je een probleempje hebt dan wordt het netjes en correct opgelost