G.Kooi

Niet voorradig.

Uw ervaring

hetgeen ik besteld had was niet voorradig, Printwinkel gaf dit tijdig aan en heeft zeer snel het betaalde terug gestort.
ik ben erg tevreden.

Abdel Tennan

Navul inkt

goed

De wit

Cardridge

Slecht

Beste klant,
U w order was in eerste instantie niet leverbaar aangezien de originele HP cartridges niet voorradig waren. Hierover hebben wij u direct bericht.
Wij hebben u huismerk...
Beste klant,
Wij hebben u huismerk voorgesteld en de werking toegelicht. U bent hiermee akkoord gegaan en heeft na 3 dagen alsnog cartridges ontvangen.
Uiteraard snappen wij dat u liever had gezien dat alles in 1 keer goed gegaan was, maar de voorgestelde oplossing was met uw instemming en tevredenheid.
Jammer dat dit niet terug te zien is in de waardering.
Printwinkel Binnendienst

te veel moeite om op te schrijven!...zie pakbon

We kunnen weer labels maken en overal plakken

Uw ervaring

Gekocht, betaald, geleverd gekregen... en nu declareren!

Printwinkel

Keurige en snelle levering

Leo Deurloo

Geen respons

Uw ervaring

slecht, 3x gebeld om te vragen wanneer de bestelling komt. 3x voicemail, dat we teruggebeld worden. Daarna nog een mail gestuurd. Tot op heden geen antwoord

Beste klant,
Uw order hebben wij helaas niet goed kunnen keuren omdat het produkt niet meer te verkrijgen is bij de fabrikant.
Wij hebben u op uw Deurloo email adres daar ook een bericht...
Beste klant,
Wij hebben u op uw Deurloo email adres daar ook een bericht over gestuurd.
Hierop waren wij nog in afwachting van uw antwoord.

Daarna hebben wij vanuit een Visser mailadres inderdaad een email ontvangen in het weekend. Deze hebben wij maandag ook beantwoord. Hierop is helaas ook geen reactie gekomen.
Mogelijk komen onze berichten bij u in een reclame / spam map binnen?

Wij willen waken voor de kwaliteit en zorgen dat onze klanten zo goed mogelijk waar voor hun geld krijgen. Helaas in uw geval betekende dit wel dat de bestelling nog niet afgehandeld kan worden.
Wij bieden u de volgende mogelijkheden waaruit u kunt kiezen hoe wij naar uw wens kunnen handelen en u weer tevreden kunnen maken:
de order wordt uitgeleverd met 2 losse HP 363 verpakkingen met een meerprijs
de order wordt geleverd met ons huismerk waardoor u meer afdrukken voor minder geld heeft. Deze cartridges zijn goedkoper en u krijgt het verschil in uw voordeel teruggestort.
wij annuleren op uw verzoek de order
Inmiddels is er contact geweest en heeft u voor optie 3 gekozen en is het bedrag teruggestort.

Lisa

Corona geen invloed

Uw ervaring

Ondanks de corona en de impact daarvan op origineel, blijft het huismerk van Printwinkel supersnel leverbaar. Wij waren al fan van hun huismerk maar merken ook dat dit supersnel leverbaar is. Nog... Ondanks de corona en de impact daarvan op origineel, blijft het huismerk van Printwinkel supersnel leverbaar. Wij waren al fan van hun huismerk maar merken ook dat dit supersnel leverbaar is. Nog een plus voor het huismerk !

particulier

Printwinkel

Uw ervaring

moet nog blijken, bestelling nog niet volledig ontvangen

Beste klant,
Wij hebben inmiddels contact gehad. Helaas heeft corona veel impact gehad op fabricage mogelijkheden en ook op transport. Hierdoor zijn er helaas tekorten op de originele cartridge markt en zijn de leveringen niet volledig.
Uw huismerk artikelen heeft u wel direct ontvangen.
Voor de originele zijn wij helaas afhankelijk van HP.
Een voorstel met mogelijke oplossingen hebben wij u gemailt.
Met vriendelijke groeten,
Printwinkel Binnendienst