Emstar Nederland BV

Heel breed assortiment

Uw ervaring

Het assortiment is heel erg breed. Wij kopen nu ook Dymo en Brother label-cassettes voor de handheld.

Hans

Niet helemaal tevreden.

Uw ervaring

Erg teleurstellend als je toner bestelt bij een printwinkel en deze dan vervolgens als backorder geleverd gaat krijgen. Je mag toch verwachten dat als deze op voorraad staat dat deze ook direct... Erg teleurstellend als je toner bestelt bij een printwinkel en deze dan vervolgens als backorder geleverd gaat krijgen. Je mag toch verwachten dat als deze op voorraad staat dat deze ook direct geleverd kan worden. Ik had de toner dringend nodig en heb noodgedwongen nog weer ergens anders toner moeten kopen.

Reactie Printwinkel.nl:

Beste Hans,
Het is inderdaad erg teleurstellend. Gelukkig zijn de door u bestelde labelrollen wel direct geleverd.
De toners zijn fysiek aanwezig in het magazijn vandaar dat het systeem...
Beste Hans,
De toners zijn fysiek aanwezig in het magazijn vandaar dat het systeem automatisch voorraad geeft. De door u bestelde toner is onderdeel van een afgekeurde batch. Er is voor deze specifieke toner een leverstop omdat deze niet aan onze kwaliteitseisen voldoet.
Naar verwachting is deze toner volgende week weer goed leverbaar.
Onze excuses voor het ongemak.
Printwinkel Binnendienst.

Aquasfeer Zwembaden B.V.

Feedback

snel

Inimini

Huismerk Emstar is een prima alternatief

Uw ervaring

Wij hebben bij Printwinkel het huismerk Emstar besteld, Dit is dan geen originele verpakking, maar de inktcartridges doen er niet voor onder. Alles is verder hetzelfde alleen de prijs is veel beter.... Wij hebben bij Printwinkel het huismerk Emstar besteld, Dit is dan geen originele verpakking, maar de inktcartridges doen er niet voor onder. Alles is verder hetzelfde alleen de prijs is veel beter. Goedkoop printen op A-merk kwaliteit met 2 jaar garantie.

B. Fiets bv

Etiketten

Uw ervaring

Wij bestellen onze etiketten via printwinkel.nl vanwege de combinatie: gemak, lage prijs en correcte levering.

Van der Werf Accountancy

Prima geregeld

Uw ervaring

De opdracht is netjes afgehandeld en de toner van het merk Emstar doet het prima in onze printer.

kok

Snel goed en betaalbaar

Uw ervaring

Snelle levering en bij eventuele klachten goede service

Emstar Nederland BV

Prima samenwerking

Uw ervaring

Wij werken nu al 2 jaar samen en als iets niet duidelijk is rondom prijs of levering dan is een email voldoende. Alles wordt perfect geregeld en in overleg aangepast.

Ingrid

Overzichtelijke webwinkel en snelle levering

Zeer snelle levering

Anneke Kuijper-vanderSluis

Klantvriendelijk

Uw ervaring

Ja dat heb ik inderdaad. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst krijg je soms een e mail dat je goedkoper uit kan zijn. Met goedkeuring wordt de bestelling dan aangepast. Toppy. Dat is service.