Kas

Wederom tevreden

Uw ervaring

Nieuwe labels nodig. Snel geleverd en zeer goedkoop

H. Boekman

Waar blijft de bestelling ?

7/10 orderbevestiging, 18/10 nog niets ontvangen; 22/10 idem

Marcel Roelandts nv

Professioneel

Uw ervaring

Goede produktenkennis en steeds klaar om u bij te staan.

BaBBels ArubA

Heel tevreden!

Uw ervaring

Prima product, snelle levering! Helemaal tevreden!

Van Krimpen

Voor verbetering vatbaar

Uw ervaring

Een 2-tal producten besteld 1,5 week gelden en nog steeds niets vernomen. Bij bellen is het nummer niet in gebruik, dit is geen service.

Marlijn

Divers en goedkoop

Uw ervaring

Wij waren op zoek naar een goedkopere toner en een label cassette. Op ons verzoek heeft Printwinkel een produkt aan hun assortiment toegevoegd en kunnen wij deze nu voortaan goedkoper inkopen.

PJ Janssen

Slechte ervaring

Uw ervaring

we hebben de inkt nog niet ontvangen.
De HP printer inkt hebben we 22 Juni besteld en nog steeds niet ontvangen, dat is geen reclame voor jullie

Reactie Printwinkel.nl:

Beste Nelly,
Vervelend dat de communicatie niet gelukt is.
Uw bestelling is geannuleerd en het geld is teruggestort.
U heeft ons op 24 juni 2021 om 23:36 gemaild, deze mail hebben wij...
Beste Nelly,
Vervelend dat de communicatie niet gelukt is.
Uw bestelling is geannuleerd en het geld is teruggestort.
U heeft ons op 24 juni 2021 om 23:36 gemaild, deze mail hebben wij geantwoord op 25 juni 2021 om 10:10, mogelijk is deze in de Spam terecht gekomen?
Door Corona omstandigheden en het chiptekort op de markt zijn er buiten onze invloed om grote tekorten.
Dat is voor iedereen lastig.
Daarom proberen we altijd een oplossing te zoeken zodat iemand door kan met printen.
In uw geval was ook de losse HP56 en 57 niet voorradig, vandaar dat wij ons huismerk hebben voorgesteld.
Hier heeft u niet voor gekozen.
Het is uw volste recht om te kiezen voor annulering en terugbetaling.
Daar zullen wij zorg voor dragen.

luten klussen

Communicatie

Uw ervaring

produkt was niet op voorraad, maar er werd niet gezegd wanneer er wél geleverd kan worden, of restitutie van het betaalde bedrag
maar er is adequaat gereageerd en uiteindelijk komt alles nu goed

Harlekijn

Super huismerk

Uw ervaring

Toners van HP in huismerk gekocht en veel geld bespaard

Kuppens

Telefoonbereik

goed en slecht

Reactie Printwinkel.nl:

Beste klant,
Zoals ook al via de email samen besproken klopt het dat wij momenteel onze telefonische bereikbaarheid hebben aangepast.
Door de Corona omstandigheden werken wij thuis. Alle...
Beste klant,
Door de Corona omstandigheden werken wij thuis. Alle communicatie gaat nu online (email, etc.).
Tevens zijn wij aan het onderzoeken hoe wij een chatfunctie aan de website kunnen toevoegen.
Printwinkel Binnendienst