Verhoeyen Katelijn

Niet zo goed deze keer

Uw ervaring

Altijd zeer stipt geweest nu deze levering niet zo goed.

Reactie Printwinkel.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Wij hebben inmiddels contact gehad. Helaas heeft corona veel impact gehad op fabricage mogelijkheden en ook op transport. Hierdoor zijn er helaas tekorten op de originele cartridge markt en zijn de leveringen niet volledig.
Gezamenlijk hebben wij een oplossing gevonden.
Printwinkel Binnendienst

Adam

GJM

Volgens afspraak

goed

Jac

Nog voordeliger ?

Uw ervaring

Graag voortaan ook gebruik kunnen maken van een (gratis) afhaalpunt . Ik koop als klein-verbruiker niet voor minimaal €200,-

Roelfs

Dymo

Prima Goede Servise

Kaptijn

Beoordeling tot nu toe

Uw ervaring

Bij mijn Canon print hij redelijk goed, maar een klein stuk linksboven wordt niet goed afgedrukt. Bij mijn HP printer eerst goed afgedrukt, maar een paar dagen later kreeg ik een melding "inkt op";... Bij mijn Canon print hij redelijk goed, maar een klein stuk linksboven wordt niet goed afgedrukt. Bij mijn HP printer eerst goed afgedrukt, maar een paar dagen later kreeg ik een melding "inkt op"; misschien iets meer bijvullen.

Super

Uw ervaring

Snelle service tegen betaalbare prijzen

Mfb

Prima service

Uw ervaring

Na een klein gebrek in de bestelling heb ik contact gezocht, en ben werkelijk nog nooit ergens zo goed en snel geholpen om dit recht te trekken. Super!

Toos' Atelier Speksteen&Keramiek

Goede producten voor een redelijke prijs.

Positief!

Sagaert rita

Uw ervaring

Ik kreeg niet wat ik bestelde, maar het werd rechtgezet!