Web trading company

Snel geleverd. Volgende dag in huis

Uw ervaring

Snelle levering. Alleen was ik niet thuis en wordt het een dag later bezorgd. Niet bij de buren. Zou handig zijn als je dat kan aangeven of je dat wilt.

Imagerepair

Bestelling

Uw ervaring

Steeds als ik wat bestel is het artikel op voorraad totdat je heb betaald en dan heeft het opeens een levertijd.
Je wordt gewoon voor de gek gehouden qua voorraad.

Geachte heer Beil,
Het is zeer vervelend als de voorraadindicatie niet klopt.
Dit artikel is courant en daardoor is er altijd maar 1 van op voorraad.
Het kan zijn dat bij een bestelling...
Geachte heer Beil,
Het is zeer vervelend als de voorraadindicatie niet klopt.
Dit artikel is courant en daardoor is er altijd maar 1 van op voorraad.
Het kan zijn dat bij een bestelling deze dan net een manco is.
Wij hebben direct een nieuwe besteld en met wat extra vertraging door koningsdag is deze afgelopen dinsdag alsnog bij u bezorgd.
Wij hebben voor het artikel van uw bestelling nu ook een wijziging in het systeem doorgevoerd om aan te geven dat het soms een paar dagen extra kan kosten.
Wij zien in het systeem dat dit bij u 1x eerder is voorgekomen in 2014.
Wij hebben toen in onderling overleg de order geannuleerd en betaling gecrediteerd.
Met vriendelijke groeten
Printwinkel.nl

Passflicka.bv

Prima leverancier al over meer dan vijf jaar gebruiker!

Uw ervaring

Eerlijk ook met terug betalen als het nodig is.

Emstar Nederland BV

De beste prijzen en overleg indien nodig.

Uw ervaring

Wij kopen steeds meer labels deze zijn van hoge kwaliteit en de beste prijs voor zover wij kunnen vinden. Als een prijs niet klopt gaan we in gesprek en waar nodig passen de prijs aan (zie... Wij kopen steeds meer labels deze zijn van hoge kwaliteit en de beste prijs voor zover wij kunnen vinden. Als een prijs niet klopt gaan we in gesprek en waar nodig passen de prijs aan (zie actieprijzen op hun website)

I kevenaar

Inktpatronen orgineel

Uw ervaring

Het sterkste punt van dit bedrijf is dat het volkomen ONDUIDELIJK is wat er nu eigenlijk gebeurt.

Reactie Printwinkel.nl:

Deze bestelling van mevrouw Kevenaar had helaas een adressticker op de doos met een verkeerd huisnummer.
Ondanks onze acties richting de vervoerder (GLS) heeft dit helaas er voor gezorgd dat zij het pakket lange tijd binnen het eigen proces hebben vastgehouden en na 2 weken uiteindelijk geretourneerd naar ons magazijn.
Wij hebben het pakket teruggenomen, gecrediteerd en het geld volledig teruggestort .
Op basis van deze ervaring zijn wij nu ook onze zendingen aan het overbrengen naar DPD om dergelijke problemen in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen en vertraging zoveel mogelijk te beperken.
Printwinkel.nl

Mate snoephandel

Tevreden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Sander de Bakker/ Wereldwinkel Zuidland

Men schrijft : betrouwbaar en geen manipulatie.
Er is mij gevraagd de beoordeling aan te passen.
En waarom weet u geen bankrekeningnummer?
Je kan dat toch zien bij mijn overmaking.

nee!!!!!!!!!

Beste Sander,
Helaas hebben wij u niet kunnen helpen op een manier die u en wij graag zien.
Beste Sander,
Helaas hebben wij u niet kunnen helpen op een manier die u en wij graag zien.
Het door u bestelde produkt is zoals dat heet End-Of-Life (EOL) dit betekent dat het produkt en de printer waar het in gaat meerdere jaren oud is en da fabrikant gestopt is met de produktie van de supplies. Helaas was de laatste patroon bij ons ook uitverkocht en kunnen wij u niet helpen omdat het produkt niet meer gemaakt wordt.
Wij hebben u daarvan op de hoogte gebracht, de order geannuleerd en het geld teruggestort.
Wij werken met een beveiligde internetkassa die geen bankgegevens laat zien. Dat is voor uw eigen veiligheid. Wij bieden klanten de mogelijkheid om bij de registratie in Mijn Printwinkel deze op tegen zodat we die lokaal veilig kunnen opslaan. Deze waren bij u niet ingevuld, dus konden wij helaas niet eerder het bedrag overmaken dan toen wij van u de IBAN gegevens hebben gekregen.

Wereldwinkel Zuidland

Geen goede koop

Uw ervaring

Bestelling is niet leverbaar, men zegt het betaalde terug te storten.
Maar nog niets gezien

Beste klant,
Beste klant,
Zoals per email besproken worden alle betalingen binnen 14 dagen teruggestort. Bij het aanmaken van een account bij Printwinkel.nl heeft u geen rekening gegevens ingevuld, waardoor wij ook geen IBAN nummer hebben om dit over te maken. U heeft per email uw IBAN doorgegeven en dezelfde dag is het bedrag nog overgemaakt. Fijn dat alles dus zo weer goed gekomen is.

P.Oudesluijs

Heel te vreden

Co Godri

Bestelling ging snel maar niet snel genoeg meestal als je iets besteld volgende dag in huis

Goed verpakt goede afhandeling