L.Miltenburg

's morgens gebeld vanwege overlast van muizen. Eind van de middag was er al iemand om het probleem op te lossen! Zo fijn! Wat een fijne en goede service. Ik hoop natuurlijk in de toekomst geen... 's morgens gebeld vanwege overlast van muizen. Eind van de middag was er al iemand om het probleem op te lossen! Zo fijn! Wat een fijne en goede service. Ik hoop natuurlijk in de toekomst geen contact meer op te hoeven nemen, maar mocht het nodig zijn, dan zal ik dat uiteraard met dit bedrijf doen!

Particulier

Ben met dit bedrijf in zee gegaan op basis van de positieve kritieken op het net!
Kan alle goede recensies alleen maar onderschrijven:
Vriendelijk, meedenken en zeer attent!
Edward...
Kan alle goede recensies alleen maar onderschrijven:
Vriendelijk, meedenken en zeer attent!
Edward Mebius.

Sofie

Ik had een Hellse vlooienplaag in huis. En was ten einde raad. Deze mannen kwamen na mijn belletje binnen 24 uur. Ik heb de prijs vergeleken met andere in mijn omgeving (Utrecht) en daarbij zijn ze... Ik had een Hellse vlooienplaag in huis. En was ten einde raad. Deze mannen kwamen na mijn belletje binnen 24 uur. Ik heb de prijs vergeleken met andere in mijn omgeving (Utrecht) en daarbij zijn ze gelijk of goedkoper. Een week na de behandeling had ik een vraag via de mail. Ik werd binnen 5 minuten terug gebeld met een antwoord en zelfs nog extra toegesproken met je mag altijd bellen! Deze mannen doen hun werk uitstekend maar zijn daarnaast in communicatie perfect! Dank jullie wel!

X

Dit bedrijf gaat netjes, voortvarend en heel gedegen te werk, geeft onderwijl ook tips waar je iets mee kunt. Ik weet weliswaar nog niet of ik hiermee in één keer van mijn muizenplaag af kom, maar... Dit bedrijf gaat netjes, voortvarend en heel gedegen te werk, geeft onderwijl ook tips waar je iets mee kunt. Ik weet weliswaar nog niet of ik hiermee in één keer van mijn muizenplaag af kom, maar ik ben zeer tevreden over de gedegen aanpak zover, bedankt Martijn. (Wordt Zeker Vervolgd...)

Snel & vriendelijk geholpen met kennis van zaken! Ook goed voorbereid op het Coronavirus, met mondkapjes en handschoenen aan.

Larissa

Gister gebeld en vandaag meteen geholpen met ons bedwantsen probleem. Fijne snelle service.

Amir

Uitstekende ervaring met Point Pest Control