Laura K

Zeer klantgericht, netjes aan de telefoon, komen afspraken na, informatie was uitgebreid, probleem is opgelost

S. Galesloot

Top bedrijf. Vakkundig en weten wat ze doen. Je kan ze altijd bellen met vragen. En zeker niet onbelangrijk ze hebben een luisterend oor!

Holstege

Erg tevreden met dit bedrijf.
De afspraak kon met 1 week, ook is er goede en duidelijke informatie gegeven.
Het gaf mij een gevoel van veiligheid.
De behandeling van de kamer is...
Erg tevreden met dit bedrijf.
De afspraak kon met 1 week, ook is er goede en duidelijke informatie gegeven.
Het gaf mij een gevoel van veiligheid.
De behandeling van de kamer is goed verlopen en de t effect is ook goed geweest.

Ingrid

Gert van Point Pest Control heeft me zeer vriendelijk ter woord gestaan aan de telefoon. Hij gaf heel eerlijk en duidelijk antwoord op mijn vragen. Ik mocht ook gewoon nog weer bellen als ik toch... Gert van Point Pest Control heeft me zeer vriendelijk ter woord gestaan aan de telefoon. Hij gaf heel eerlijk en duidelijk antwoord op mijn vragen. Ik mocht ook gewoon nog weer bellen als ik toch nog met vragen zat.

Corinne

Snel, klantvriendelijk en doeltreffend. Prima bedrijf.

Carel Gerritsen

Goede vriendelijke en snelle service

Hans

Zeer snel en vakkundig geholpen. Het is ook een geruststelling dat de garantie gegeven wordt dat het wespennest echt wordt verwijderd. Hetgeen ze ook waar maken.

Stalpers

Wespennest onder dakrand van de aanbouw. Snel en vakkundig bestreden en nu geen last meer van wespen.
Top en bedankt Linda !

Corien

Vorig jaar hadden we een groot nest grondwespen in de tuin. Nadat de eerste bestrijder zich er met wat gemak vanaf bracht, waren we niet van ons probleem af. Gert daarentegen loste het prima op. Nu... Vorig jaar hadden we een groot nest grondwespen in de tuin. Nadat de eerste bestrijder zich er met wat gemak vanaf bracht, waren we niet van ons probleem af. Gert daarentegen loste het prima op. Nu hebben we weer een wespennest. Dit keer in de garage. Ze mogen nog een weekend blijven slapen. Fijn dat het na het weekend weer gedaan is met deze logees… snelle service elke keer weer !! Dank !

M. Stemmann

Snel, vriendelijk en “straight to the point”