JA Vlug

Snelle en goede service, duidelijke uitleg.

de Jong

Prima en snelle service. Binnen 2 uur van ons wespennest af

Ine Tuerlings

Ik ben zo tevreden over dit bedrijf en de mensen die er werken. Het was heel fijn om eerst informatie in te kunnen winnen en na het maken van de afspraak konden ze al snel een datum zetten. Ook in... Ik ben zo tevreden over dit bedrijf en de mensen die er werken. Het was heel fijn om eerst informatie in te kunnen winnen en na het maken van de afspraak konden ze al snel een datum zetten. Ook in deze tijd met Corona kan het gebeuren dat je de afspraak moet verzetten en dat is helemaal geen punt, goed overleg en nieuwe datum weer snel gemaakt. Heel vriendelijke en duidelijke uitleg. Ook wordt meteen de prijs toegelicht, zodat je meteen weet waar je aan toe bent wat betreft de kosten. Er wordt heel vakkundig, professioneel en effectief gewerkt, er worden goedgekeurde middelen gebruikt om ongedierte te bestrijden. Ik kan niet anders zeggen dat ik uiterst tevreden ben. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Huisnummer 2

Snelle service

Rosalie

Ik belde Point Pest Control omdat ik enkele ochtenden achter elkaar meerdere jeukende bultjes gegroepeerd op mijn romp vond bij het opstaan. Ik was bang dat ik geprikt was door bedwantsen, maar ik... Ik belde Point Pest Control omdat ik enkele ochtenden achter elkaar meerdere jeukende bultjes gegroepeerd op mijn romp vond bij het opstaan. Ik was bang dat ik geprikt was door bedwantsen, maar ik had ze niet kunnen vinden. En ik wilde dat er nader onderzoek gedaan werd. Gert stond mij vriendelijk te woord en hij vroeg goed door. Hij vroeg mij eerst wat foto's van de plekjes te sturen via what's app, want hij vermoedde dat het om iets anders dan bedwantsen ging. Toen hij de foto's zag vermoedde hij dat de bultjes waren veroorzaakt door de haartjes van de tapijtkever. Toevallig had ik zo'n beestje in de kledingkast gevonden. Ik stuurde hiervan een foto en hij bevestigde dat het om de tapijtkever ging. Hij stond klaar voor hulp en advies. Uiteindelijk konden we het zelf oplossen, maar als ik nu weer ongedierte in huis krijg, dan zal ik zeker Point Pest Control benaderen.

Linda

Point Pest Control is super service gericht, goed bereikbaar en aardige mensen. Mijn mierenplaag hebben ze tot een goed einde gebracht.

Danielle

Na een vriendelijk en informatief gesprek over de telefoon, kwamen ze heel snel langs om de beestjes te verdelgen, super blij dat ze weg waren. Helaas na een paar maanden kreeg ik ze weer terug,... Na een vriendelijk en informatief gesprek over de telefoon, kwamen ze heel snel langs om de beestjes te verdelgen, super blij dat ze weg waren. Helaas na een paar maanden kreeg ik ze weer terug, wederom kwamen ze snel langs om ze te verdelgen. Je krijgt de juiste informatie en ze denken met je mee. Dit vindt ik positief.

M. Roosen

Wespenplaag adequaat opgepakt, kunnen nu weer in de tuin bivakkeren. Dank voor jullie inzet. De jonge man is een echte topper.

Particulier

Uitstekend werk verricht. Muizenplaag behandeld en geen ongedierte meer ontdekt. Dank daarvoor.
Douwe P.

Buijs Glas

Rattenplaag volledig uitgeroeid. Hartelijk dank daarvoor.
Rob B.