ad

Aardige mensen en vreselijk snelle service! Betrouwbaar, professioneel, ervaren en heel vriendelijk.

A. Kloppenborg

Vakkundig advies en een snelle service

Frank

Zeer tevreden. Vader nam de telefoon op en de volgende dag kwam Martijn. Hij nam uitgebreid de tijd om ons goed voor te lichten over het probleem van ratten in de woning en hoe dat te voorkomen.... Zeer tevreden. Vader nam de telefoon op en de volgende dag kwam Martijn. Hij nam uitgebreid de tijd om ons goed voor te lichten over het probleem van ratten in de woning en hoe dat te voorkomen. Rattenkasten geplaatst en nu maar hopen dat het over gaat. Martijn is een vakman. Weet waar hij het over heeft en heeft passie voor zijn vak.

M. C.

Zeer vakkundig, Marcel neemt de tijd om het probleem aan te pakken. Zeer tevreden over dit bedrijf kan niks anders zeggen!

Ed

Prettig en kundig geholpen door vriendelijke medewerker!

Peter huis

Na vakkundig muizen doosjes neergezet geen last meer van muizen.

Jesper

Prettig en fijn bedrijf wat ons ongedierte in het restaurant heeft terug gedrongen naar nul. In de oude binnenstad blijft het een lastig verhaal maar met de kennis van Gert hebben we ons goed kunnen... Prettig en fijn bedrijf wat ons ongedierte in het restaurant heeft terug gedrongen naar nul. In de oude binnenstad blijft het een lastig verhaal maar met de kennis van Gert hebben we ons goed kunnen wapenen in de strijd tegen ongedierte.

Larissa

Erg blij met de snelle service.

Gina Godamoradpoer

Gert belde ik om 21:30 met enorme angst voor de beestjes die ik gevonden had en de twijfel over wat te doen. Met 2 minuten wist hij mij gerust te stellen. Martijn is langs geweest voor de... Gert belde ik om 21:30 met enorme angst voor de beestjes die ik gevonden had en de twijfel over wat te doen. Met 2 minuten wist hij mij gerust te stellen. Martijn is langs geweest voor de behandeling en ook hij was geruststellend en vriendelijk. We zijn zeer tevreden. Ons huis voelt weer als van ons. Ik beveel Point Pest control van harte aan!