M. Kelder

Snelle afspraak en professionele afhandeling door een goed geïnformeerde vrouw. Heel fijn en van harte aanbevolen!

J. te Kiefte

Snelle hulp. Zeer vriendelijke bediening. Niets dan lof!

Balvert

Had een wespennest in de schuur. De volgende dag kwam er al iemand van Point pest controle om de wespen te verdelgen!

Heringa

29 juni 2020 : 's Ochtends gebeld en 's middags heeft Linda een wespennest behandeld. De volgende dag waren de wespen reeds vertrokken.

Charl en Monique

Super bedankt Linda voor de snelle service, de goede uitleg en het verdelgen van het wespennest in onze patio.

Monique

Ben zeer tevreden, goede & snelle service. Echte vakmensen, een aanrader!

M. Schouten

Ik wilde de voortuin in om onkruid te wieden, toen ik ineens wel heel veel bedrijvigheid zag. Ja, wespen, in en uit de grond in. Gebeld met met dit bedrijf en al 2 dagen later een afspraak. De... Ik wilde de voortuin in om onkruid te wieden, toen ik ineens wel heel veel bedrijvigheid zag. Ja, wespen, in en uit de grond in. Gebeld met met dit bedrijf en al 2 dagen later een afspraak. De mevrouw heeft alles uitgelegd en gerustgesteld dat ik wel degelijk op tijd gebeld had, omdat het nest nu nog klein was en er redelijk makkelijk vanaf zou komen. Top service. Heel erg bedankt.

Linda

Snelle service, beleefd en uitgebreide uitleg. Wespen waren in 1x weg.

Rilana van Vliet

Fijne medewerkers heel erg netjes en heel erg snel en duidelijk.

Strootman

Fijne medewerker die er vakkundig voor heeft gezorgd dat het wespennest is uitgeroeid en wij ons weer veilig voelen.