Chantal van der Meer

Voor de 3e keer hebben wij een wespennest laten verwijderen. Helaas voor ons wonen wij op een plek die voor wespen interessant is. Wanneer wij bellen is er vaak tijd om snel langs te komen. Martijn... Voor de 3e keer hebben wij een wespennest laten verwijderen. Helaas voor ons wonen wij op een plek die voor wespen interessant is. Wanneer wij bellen is er vaak tijd om snel langs te komen. Martijn is dan ook alle drie de keren bij ons geweest. Hij werkt snel en netjes. Ik raadt Point Pest Control dan ook zeker aan!

Klinkenberg

Snel, vakkundig en aardige mensen

Michael van 't Veer

Wespen 0, Point Pest Control 3. Ondertussen 3 wespennesten laten verwijderen, daardoor zeer tevreden over dit bedrijf. Vriendelijk aan de telefoon. Vlot met reageren via whattsapp, en aansluitend... Wespen 0, Point Pest Control 3. Ondertussen 3 wespennesten laten verwijderen, daardoor zeer tevreden over dit bedrijf. Vriendelijk aan de telefoon. Vlot met reageren via whattsapp, en aansluitend snel telefonisch contact over het maken van een afspraak. Beleefd en vriendelijk personeel, welke kundig vertellen wat ze precies gaan uitvoeren en hoe dit werkt.

Freek Zoetelief

Heel goed, snel en vriendelijk.

Annelie

Al voor de tweede keer zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Goede en snelle service en een redelijke prijs. Er werd ook de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden.

Martine

Heel klantvriendelijk en behulpzaam. Komen eerst langs om de 'schade' te bekijken, waarna ze snel kunnen handelen. Verder heel flexibel en deskundig in hun werk. Zeker aan te raden.

Leonie Van Osnabrugge

Na het maken van een afspraak en wel de volgende ochtend kwam Martijn bij ons om een beginnende wespennest te bestrijden
Accuraat en snel werd dit uitgevoerd
Onze...

Accuraat en snel werd dit uitgevoerd
Onze ervaring met dit bedrijf is betrouwbaar want ook 2 jaar geleden hebben ze ons van de wespen afgeholpen , de prijs wordt van tevoren bepaald en is zeker acceptabel te noemen
Leonie van Osnabrugge
22 juli 2021

Vincent Ruijter

Gisteravond gebeld en vandaag al langsgekomen. Vriendelijke mensen zowel aan de telefoon als op lokatie. Zeer aan te bevelen !

Dekker

Vandaag deskundig advies gehad van medewerker Point Pest Control uit Soest. Behandeling was niet nodig en omdat de adviseur net een andere klant ‘om de hoek’ geholpen had rekende hij geen kosten.... Vandaag deskundig advies gehad van medewerker Point Pest Control uit Soest. Behandeling was niet nodig en omdat de adviseur net een andere klant ‘om de hoek’ geholpen had rekende hij geen kosten. Wat een mooie bedrijfsethiek. Dank!

Reijns

Altijd klantvriendelijk en behulpzaam. Altijd op tijd en werkt goed!