Marjan

Zeer goed, plezierig, vakkundig en snel geholpen. Al aan de telefoon een advies gekregen over de aanwezigheid van muizen onder de vloer.

Edith Koops

Aan de telefoon werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. De vragen die ik stelde over verschillende methoden van werken werden duidelijk beantwoord.
Nadat ik een afspraak had gemaakt kwam...
Nadat ik een afspraak had gemaakt kwam Martijn bij ons thuis. Hij deed zijn werk grondig en met vakkennis. Hij vertelde tijdens het werk enthousiast over zijn baan, en op de vragen die ik had over zijn werk bij ons thuis kreeg ik weer duidelijk antwoord. Waarom zo, en waarom zitten die beestjes daar...
Ik heb een zeer goede ervaring met Point Pest Control en wanneer er weer iets zou zijn zal ik hen gelijk bellen.

Jan van der Meer

Jaren geleden rattenkisten laten plaatsen. Goed resultaat. Helaas momenteel aan beide zijde van mijn huis grote verbouwingen aan de gang en dus overlast. Kisten van stal gehaald, maar sleutels... Jaren geleden rattenkisten laten plaatsen. Goed resultaat. Helaas momenteel aan beide zijde van mijn huis grote verbouwingen aan de gang en dus overlast. Kisten van stal gehaald, maar sleutels ontbraken. Deze opgevraagd en snel én gratis per post ontvangen zodat we de kisten konden plaatsen. Perfecte service dus !

Tom

Snelle service , goede communicatie en goede prijs.

Aan de telefoon al zeer vriendelijk te woord gestaan. Na wat algemene vragen en info kon er vrijblijvend een inspectie gedaan worden....
Snelle service , goede communicatie en goede prijs.

Tijdens de inspectie werd er goed geluisterd, meegedacht en puur in het belang van kwaliteit en niet in omzet.

De behandeling kon de volgende dag al plaats vinden. Ook toen weer goede communicatie want er werd netjes vooraf gebeld en achteraf dat hij klaar was ( sleutel gegeven want ik moest werken).

Gewoon goed!

Sanne van Dulken

Snelle reactie, goede communicatie en mijn wespenprobleem is snel verholpen.

David

Muizen probleem in ons bedrijf snel opgelost

familie Stuyt

Positief

T.van Alfen

Goed en snel geholpen met het weghalen van een wespennest in een vogelhuisje aan de schutting.
Soesterberg T.van Alfen

Goed, komen snel langs om de klacht te verhelpen.

Els van Velzen

Dinsdag gebeld, woensdag geholpen. Wat een snelheid. Heel blij mee, want mijn man is allergisch voor wespen.