Sylvia

Heel positieve ervaring!
Heel positieve ervaring!
Vanwege muizen overlast heb ik de hulp van Point Pest Control ingeroepen. Aan de telefoon werd ik heel netjes door Gert te woord gestaan. Al een paar dagen later is Martijn langs geweest, die erg vakkundig en netjes te werk is gegaan. Ook heeft hij goede adviezen gegeven over hoe we de muizen hopelijk uit kunnen bannen.
Hopelijk is het niet nodig, maar mochten we weer muizen hebben, dan zal ik zeker de hulp van dit bedrijf weer inschakelen!

A. van der Kuijl

Top bedrijf, vriendelijke vakkundige mensen!! En geen lange wachttijd. Ze hebben ons heel goed geholpen met een wespennest en alles goed uitgelegd. Wij raden ze zeker aan!!

Edith

Snelle reactie na invullen van contactformulier, zelfs op zondag. Goed en duidelijk advies, er werd echt meegedacht. Bestrijding bleek uiteindelijk niet nodig maar mocht dat in de toekomst wel zo... Snelle reactie na invullen van contactformulier, zelfs op zondag. Goed en duidelijk advies, er werd echt meegedacht. Bestrijding bleek uiteindelijk niet nodig maar mocht dat in de toekomst wel zo zijn dan neem ik zeker weer contact op met Gert van Point Pest Control.

Ingeborg Biemans

Hele prettige samenwerking met dit bedrijf. Overlast door insecten geeft onrust en roept vragen op. Point Control geeft hier snel en duidelijk antwoord op en komt met goede adviezen.

Niko Zentveld

Vandaag met garantie een nest Europese hoornaars verwijderd. Snel, vriendelijk.

Privé

Wespenbestrijding : was keurig op tijd , vriendelijke man met duidelijke uitleg over het probleem , nu en evt. in de toekomst.
AANRADER !!

Mariska

Vanwege vlooienplaag contaxt gezocht met point pest control. Gert heeft alles goed uitgelegd. Wij werden meteen gerustgesteld. Dag erna kwam Martijn meteen langs op het probleem op te lossen. Ook... Vanwege vlooienplaag contaxt gezocht met point pest control. Gert heeft alles goed uitgelegd. Wij werden meteen gerustgesteld. Dag erna kwam Martijn meteen langs op het probleem op te lossen. Ook met vragen naderhand werd ik direct teruggebeld.

Marjon

De heren zijn zeer dienstverlenend, klantgericht met een hele goede service. Altijd vriendelijk en komen afspraken na. Ik ben heel tevreden en kan iedereen Point Pest Control aanraden.

Carla

Er kwam dezelfde dag nog iemand langs, en het probleem werd professioneel opgelost. Ook heel vriendelijk en duidelijke uitleg waardoor ik gerustgesteld werd.

Britt van Dijk

Snelle en professionele hulp gekregen!