Erna van Hee

Klantvriendelijk en goede service

Particulier

Zeer snelle komst. Aardige meneer met duidelijke uitleg

Robin de Jong

Jammer genoeg heb ik ze twee keer moeten inschakelen, maar dat komt meer doordat wespen nare beesten zijn. Gelukkig viel dit binnen de gegeven garantie.

Point Pest Control heeft mijn...

Point Pest Control heeft mijn vragen goed kunnen beantwoorden en ook hebben ze mij goed geinformeerd met wat mij te wachten staat.

W. Wesseling

Snelle service. Hele duidelijke uitleg. Vriendelijke mensen en nemen alle tijd voor je. Ben er heel blij mee.

Henk van Achterberg

Ook buiten ‘kantoortijden’ bereikbaar voor een juiste inschatting van de problemen. Zij lossen je beestjesprobleem erg snel, vakkundig en met humor op. Tx Martijn, jou hadden we op deze... Ook buiten ‘kantoortijden’ bereikbaar voor een juiste inschatting van de problemen. Zij lossen je beestjesprobleem erg snel, vakkundig en met humor op. Tx Martijn, jou hadden we op deze maandagmorgen net even nodig. En de Franse veldwesp zien wij deze zomer niet meer terug onder onze trespa-platen!

Ineke

Heel blij en heel tevreden

Erwin Boonstra

Super eerlijk advies. Na delen van foto van de beet bleek het geen kruipend beestje op de kamer maar processierups. Bestrijding dus niet nodig.

Siem

Zeer vriendelijk en accuraat geholpen

Sv Candia’66 te Rhenen

Gisteren gebeld en vandaag al geweest om de wespen aan te pakken. Vlotte service. Zeker met de aanwezigheid van een Buitenschoolse Opvang op ons sportpark. Netjes even gebeld dat het iets later... Gisteren gebeld en vandaag al geweest om de wespen aan te pakken. Vlotte service. Zeker met de aanwezigheid van een Buitenschoolse Opvang op ons sportpark. Netjes even gebeld dat het iets later werd.

Didouch

Top en snelle service. Er wordt tijd genomen om alles aan te pakken en uit te leggen. Goed werk ??