Vriendelijke service en heel snel geholpen

Maurice

Uitstekend professioneel bedrijf . Zeer goed resultaat door zeer
geschikte lui !

Ruth Benschop

Hele vriendelijke mensen, en adequaat gewerkt. Martijn zei me even geduld te hebben en dat klopte, maar na anderhalf a twee weken waren de ratten weg, heb niks meer gehoord. Heel erg fijn!!!!

Sereina

Professioneel en correct bedrijf!
Professioneel en correct bedrijf!
Wij hebben helaas al de tweede keer binnen korte tijd te maken gehad met ongedierte. Eerst insecten, nu muizen. De eerste keer kwamen we bij een nogal schimmig bedrijf terecht, zoals er volgens mij meer zijn in dit wereldje. De tweede keer hebben we er beter over nagedacht. We zijn blij dat we deze keer voor Gert&Martijn hebben gekozen. Zij geven competent advies, denken met je mee, en de prijzen zijn fair. Hun oplossing was efficiënt, en veilig voor onze dreumes. En we zijn blij dat de muizen nu weg zijn!

Vladimir Cavalcanti

Uitstekend service, snelle resultaat

Bruijntjes

Na een prettig telefoongesprek kwam er een keurige jongen met gelukkig veel begrip dat ik panisch voor muizen ben. Hij heeft ontzettend zijn best gedaan en we zijn heel erg tevreden. Alle lof!... Na een prettig telefoongesprek kwam er een keurige jongen met gelukkig veel begrip dat ik panisch voor muizen ben. Hij heeft ontzettend zijn best gedaan en we zijn heel erg tevreden. Alle lof! Hopelijk zijn de muizen verdwenen, we hebben iig een aantal dode muizen gevonden

Marja

Zeer professioneel bedrijf in muizen bestrijding. Goede controle op de overlast en plan van aanpak. 5 muizendoosjes geplaatst met voorraad behandeling voor twee weken. Zeer vriendelijke medewerker.

Jacqueline

Snel mijn ratten probleem opgelost.

Kim

Heel goed en vakkundig geholpen door dit bedrijf. Goede adviezen gekregen en direct oplossing voor het probleem. Vriendelijk en vakkundig. Aanrader!