L. Dekker

Ik heb een cursus Adobe Illustrator (gevorderd) mogen volgen van 2 dagen, en ben hier meer dan tevreden over.
De cursus was volledig op mij en mijn dagelijkse werkzaamheden afgestemd (in...
De cursus was volledig op mij en mijn dagelijkse werkzaamheden afgestemd (in overleg).
Ik dacht dat ik al aardig wat wist van het programma, maar heb toch weer voldoende nieuwe dingen geleerd.
Hij legt alles duidelijk uit en neemt na afloop van de cursus (richting het einde) voldoende tijd om de evalueren*.
*Wat hebben we de hele dag gedaan? Snap je alle dingen die we hebben doorlopen? Zijn er nog meer dingen die je wilt weten? etc. etc.

Al met al een aanrader als je op zoek bent naar een leuke en vooral leerzame cursus.

Arnaut

Fijne docent, veel kennis en ervaring. Neemt de tijd om alles rustig uit te leggen.

Gertie Van Driel

Prettig om met Peter samen lessen te volgen. Hij is geduldig en secuur. Laat jou ook zien wat er meer mogelik is. Allemaal op je eigen niveau. Door 1 op 1 les ben ik heel veel wijzer geworden Nu... Prettig om met Peter samen lessen te volgen. Hij is geduldig en secuur. Laat jou ook zien wat er meer mogelik is. Allemaal op je eigen niveau. Door 1 op 1 les ben ik heel veel wijzer geworden Nu natuurlijk oefenen en deze skils inzetten. Dank Peter
Aanrader dus.

Nadine

Zeer intensieve en leerzame cursus. Een aanrader!

Lesley

Fijne, en vooral leerzame dag gehad! Resultaatgericht, kunnen wij zeker verder mee.

Sophie Kok

Fijne instapcursus, duidelijke uitleg met veel voorbeelden en heldere oefeningen om de opgedane kennis direct in de praktijk te brengen.
Peter is bovendien erg geduldig en weet zijn uitleg aan...
Peter is bovendien erg geduldig en weet zijn uitleg aan te passen aan de wisselende niveaus van de deelnemers zodat alle deelnemers het maximale uit de cursus kunnen halen.

Esther van Velden

Veel geleerd in korte tijd. Peter werkt op een goed tempo en staat open voor vragen uit de groep. Goede balans ook in luisteren en zelf aan de slag, waardoor het een actieve workshop was. Zou deze... Veel geleerd in korte tijd. Peter werkt op een goed tempo en staat open voor vragen uit de groep. Goede balans ook in luisteren en zelf aan de slag, waardoor het een actieve workshop was. Zou deze trainer zeker aanraden bij anderen.

Lavinia Suij

Peter geeft duidelijke uitleg, waarbij hij stap voor stap met goede voorbeelden de basis van Indesign doorneemt. Zelfs als je al denkt de basis te kennen, krijg je veel waardevolle tips en... Peter geeft duidelijke uitleg, waarbij hij stap voor stap met goede voorbeelden de basis van Indesign doorneemt. Zelfs als je al denkt de basis te kennen, krijg je veel waardevolle tips en handigheidjes om je documenten op te zetten, vorm te geven en drukklaar te maken. Fijne balans tussen leuk en technisch bezig zijn met Indesign.

Eline Driest

Leuk, leerzaam en serieus. Twee intensieve dagen met Peter aan indesign gewerkt.
Na afloop was ik in staat om een mooie brochure te maken voor mijn festivalverslaglegging, met tekst en afbeeldingen en een inhoudsopgave. Tevens in staat om drukklaar te exporteren.

Marco Vissers

Was enorm toegepast aan het niveau aan ons en werkgerelateerd.
daarnaast is peter ook prettig in de omgang, waardoor je makkelijker vragen kunt stellen.
de cursus is veel en 2 dagen is...
Was enorm toegepast aan het niveau aan ons en werkgerelateerd.
de cursus is veel en 2 dagen is natuurlijk te weinig maar we kunnen zeker hier mee verder. Peter Bedankt.