Cyrielle Hoogendoorn

Peter had zich voorbereid op het gene dat die dag behandeld zou worden. Testjes gedaan en een dag planning voor zich zelf gemaakt. Heel fijn dat hij met filmpjes werkt die je later nog een keer... Peter had zich voorbereid op het gene dat die dag behandeld zou worden. Testjes gedaan en een dag planning voor zich zelf gemaakt. Heel fijn dat hij met filmpjes werkt die je later nog een keer terug kunt kijken als je er niet uit komt.
Hij heeft geduld en herhaald alles rustig nog een keer.

Mientje

Een hele prettige en zinvolle cursus met veel ruimte voor eigen inbreng. Ik voel me nu een stuk zekerder over kleurbeheer in de verschillende pakketten en ben blij dat mijn scherm ook nog eens... Een hele prettige en zinvolle cursus met veel ruimte voor eigen inbreng. Ik voel me nu een stuk zekerder over kleurbeheer in de verschillende pakketten en ben blij dat mijn scherm ook nog eens gekalibreerd is! Een aanrader!

Anneke

Ik vond de cursus een waardevolle aanvulling, laat ik zeggen dat ik blij ben dat ik deze cursus heb gevolgd en me een stuk zekerder voel als ik nu bestanden moet aanleveren dankzij jouw heldere en... Ik vond de cursus een waardevolle aanvulling, laat ik zeggen dat ik blij ben dat ik deze cursus heb gevolgd en me een stuk zekerder voel als ik nu bestanden moet aanleveren dankzij jouw heldere en geduldige uitleg.

Otto

Een heel goede cursusdag gehad bij Peter Maas. Hij weet niet alleen veel van Adobe programma's, Peter beheerst de Adobe programma's tot in de finesses. Zonder enig haperen verteld hij hoe het zit.... Een heel goede cursusdag gehad bij Peter Maas. Hij weet niet alleen veel van Adobe programma's, Peter beheerst de Adobe programma's tot in de finesses. Zonder enig haperen verteld hij hoe het zit. Ook bij de complexe vraagstukken en bewerkingen. Het is verbazingwekkend hoe iemand de zaken zo helder in het hoofd kan hebben. Kortom, echt een aanrader voor wie in korte tijd een flinke sprong voorwaarts wil maken. Een 10 zou ik Peter willen geven maar dat lijkt zo ongeloofwaardig. Maar ik doe het toch.

Naween

Ik heb gekozen voor de cursus-variant maatwerk. Van tevoren heb ik aangegeven wat mijn wensen zijn. Peter Maas is een fijne docent en heeft hier precies op ingespeeld, zodat alles duidelijk en in... Ik heb gekozen voor de cursus-variant maatwerk. Van tevoren heb ik aangegeven wat mijn wensen zijn. Peter Maas is een fijne docent en heeft hier precies op ingespeeld, zodat alles duidelijk en in korte tijd aan bod is gekomen. Tevens heb ik een video-instructie van mijn cursus ontvangen, om deze rustig nogmaals te bekijken.

Esmé

Fijne manier om de stof in korte tijd eigen te maken. Goede opbouw van de cursusdag en volgende mogelijkheden om zelfstandig verder te kunnen studeren.

Julia

Hele goede uitleg en een slimme opbouw van de cursus in drie delen- uitleg, zelf doen en een samenvattende video op het eind- garantie om het te begrijpen en te onthouden! Heel fijn!

Cindy Langenhuijsen

Peter legt duidelijk uit en voelt goed aan wat je wil leren, en op welk niveau je zit in Photoshop. Wij hebben veel geleerd en de cursus als prettig ervaren. Peter komt ook op locatie wat voor ons... Peter legt duidelijk uit en voelt goed aan wat je wil leren, en op welk niveau je zit in Photoshop. Wij hebben veel geleerd en de cursus als prettig ervaren. Peter komt ook op locatie wat voor ons heel gunstig was.

Voncken

Het was een prettige en zinvolle op maat gemaakte "les" die ook nog eens thuis gegeven werd. Aan het einde van de dag, had ik het geen onder de knie waarvoor Peter kwam.

M. Vonk

Peter is een vakman, een vakman die echt de tijd voor je neemt en geduldig meekijkt of je het snapt. Zo niet, dan legt hij het rustig nog een keer uit, totdat je verder kunt. Daarnaast is de sfeer... Peter is een vakman, een vakman die echt de tijd voor je neemt en geduldig meekijkt of je het snapt. Zo niet, dan legt hij het rustig nog een keer uit, totdat je verder kunt. Daarnaast is de sfeer tijdens de training erg ontspannen en prettig. Kortom: ik ben erg tevreden met de training.