Marketing & Communicatie medewerkers Eindhoven247

Prima cursus, fijne rustige uitleg. We hebben veel opgestoken en gaan met plezier verder met InDesign aan de slag!

Renske

Peter heeft mij erg goed op weg geholpen om het begrip kleurprofielen en wat hier allemaal bij komt kijken goed onder de knie te krijgen. Ik zal hier veel baat bij hebben voor mijn toekomstige... Peter heeft mij erg goed op weg geholpen om het begrip kleurprofielen en wat hier allemaal bij komt kijken goed onder de knie te krijgen. Ik zal hier veel baat bij hebben voor mijn toekomstige nieuwe baan.

Robert

De cursus die we bij Peter Maas gevolgd hebben, was goed voorbereid met een duidelijk instructie. Prettig was dat we de cursus hier op locatie konden volgen. Peter had verder een goede documentatie... De cursus die we bij Peter Maas gevolgd hebben, was goed voorbereid met een duidelijk instructie. Prettig was dat we de cursus hier op locatie konden volgen. Peter had verder een goede documentatie die we handig konden gebruiken als naslag. Kortom: een aanrader. Peter nog bedankt !!

Fred

De cursus die heb gekregen van Peter Maas was ruim voldoende en zal ik ook zeker andere aanraden.

Marian

In een relaxte sfeer door middel van praktijkvoorbeelden in een dag heel veel wijzer geworden over toegankelijke pdf's. Alle tips zijn meteen toepasbaar in de praktijk. Super!

Anneke

Het was een hele goede en waardevolle cursus!

Het was een hele goede en waardevolle cursus!

Heel informatief en tegelijk ook zeer praktisch. Het blijft hangen door Peter zijn duidelijke uitleg. Tevens heeft hij direct helder antwoord op vragen en is bereid dingen uit te zoeken om later een nog uitgebreider antwoord te kunnen geven.

Prettige sfeer gedurende de dag!

Julian

Duidelijke uitleg en veel geleerd. Peter Maas geeft de cursus aan de hand van onze eigen praktijk voorbeelden, waardoor precies hetgeen wordt behandeld wat voor ons van toepassing is. Daarbij maakt... Duidelijke uitleg en veel geleerd. Peter Maas geeft de cursus aan de hand van onze eigen praktijk voorbeelden, waardoor precies hetgeen wordt behandeld wat voor ons van toepassing is. Daarbij maakt hij tijdens de lessen handige instructie video's die later gebruikt kunnen worden als naslagwerk.

Bas

Prima ingespeeld op de stof die wij moeten verwerken met Illustrator. En dankzij zijn tijdens cursus gemaakte filmpjes hebben wij ook genoeg info om terug te vallen op die info als men het even niet... Prima ingespeeld op de stof die wij moeten verwerken met Illustrator. En dankzij zijn tijdens cursus gemaakte filmpjes hebben wij ook genoeg info om terug te vallen op die info als men het even niet meer weet.

Sarah

Het was een een duidelijke en praktische ochtend, we hebben veel nieuwe dingen gezien en geprobeerd.

linda

Peter weet echt belachelijk veel over Adobe Creative Suite en dat weet hij ook op een leuke manier over te brengen. ik heb mega veel geleerd in een paar dagen tijd.