Esther van Velden

Veel geleerd in korte tijd. Peter werkt op een goed tempo en staat open voor vragen uit de groep. Goede balans ook in luisteren en zelf aan de slag, waardoor het een actieve workshop was. Zou deze... Veel geleerd in korte tijd. Peter werkt op een goed tempo en staat open voor vragen uit de groep. Goede balans ook in luisteren en zelf aan de slag, waardoor het een actieve workshop was. Zou deze trainer zeker aanraden bij anderen.

Marco Vissers

Was enorm toegepast aan het niveau aan ons en werkgerelateerd.
daarnaast is peter ook prettig in de omgang, waardoor je makkelijker vragen kunt stellen.
de cursus is veel en 2 dagen is...
Was enorm toegepast aan het niveau aan ons en werkgerelateerd.
de cursus is veel en 2 dagen is natuurlijk te weinig maar we kunnen zeker hier mee verder. Peter Bedankt.

Carel

Peter heeft een uitgebreide cursus kleurbeheer georganiseerd voor een gevarieerd gezelschap van ontwerpers. We hadden van te voren uitgebreid gecommuniceerd over onze verwachtingen, vragen, en... Peter heeft een uitgebreide cursus kleurbeheer georganiseerd voor een gevarieerd gezelschap van ontwerpers. We hadden van te voren uitgebreid gecommuniceerd over onze verwachtingen, vragen, en dingen waar we in de praktijk tegenaan lopen en graag meer over zouden leren. Peter heeft het allemaal meegenomen in de cursus, en had ook tijd om in te gaan op specifieke vragen en problemen van cursisten. Het was een geweldig interessante dag, en zeker aan te raden als je meer wil weten over kleurbeheer en kalibratie.

Frank

Peter weet waar hij het over heeft. Hij beheerst zowel de technische achtergrond(en) en het -op elk gewenst tempo- overbrengen van de benodigde informatie. Iedere vraag wordt meestal binnen 1 dag... Peter weet waar hij het over heeft. Hij beheerst zowel de technische achtergrond(en) en het -op elk gewenst tempo- overbrengen van de benodigde informatie. Iedere vraag wordt meestal binnen 1 dag beantwoord.

Als je met een probleem komt duikt Peter erin en -als hij het niet direct weet (=zelden) zoekt hij net zo lang totdat hij het antwoord, of een work around gevonden heeft.

Peter is een zeer sympathiek persoon.

Ik heb erg veel geleerd, mijn producten zijn beter geworden en ben blij met iemand als Peter die ik op de achtergrond standby staat. Ook je ter plekke opgenomen videopresentatie en uitleg zijn zo handig en duidelijk.

Dank je wel Peter, zeer gewaardeerd, van harte aanbevolen! Graag tot een volgende keer, want ik ben nog lang niet uitgeleerd..

Kees

Hele goede en heldere uiteenzetting van de te doorlopen stappen om een goede certified pdf te maken. Plus veel extra informatie waardoor ik goed weet wat ik aan het doen ben.

Miranda

Heldere en duidelijke training. Praktische tips, ik kan gelijk aan de slag. Ook de achtergrond informatie over het hoe en waarom en over foutmeldingen en wat dan te doen is fijn. Ik heb het... Heldere en duidelijke training. Praktische tips, ik kan gelijk aan de slag. Ook de achtergrond informatie over het hoe en waarom en over foutmeldingen en wat dan te doen is fijn. Ik heb het vertrouwen dat ik nu zelfstandig Certified PDF's kan maken. Want dat het meer dan een druk op de knop is dat is wel gebleken. Dank je wel Peter!

Tjeerd

Het was een fijne en goed uitgelegde cursus. Het was op maat gemaakt en we hebben de onderdelen die we wilden leren allemaal behandeld. We hebben onze nieuwe ervaringen al in de praktijk kunnen... Het was een fijne en goed uitgelegde cursus. Het was op maat gemaakt en we hebben de onderdelen die we wilden leren allemaal behandeld. We hebben onze nieuwe ervaringen al in de praktijk kunnen gebruiken wat heel fijn is.

Tim van Bruggen

Peter is een rustig persoon die een hele grote bak ervaring en kennis heeft. Hij geeft duidelijk en helder uitleg. Ik dacht dat ik al aardig wat van Indesign wist, maar ik heb echt weer een aantal... Peter is een rustig persoon die een hele grote bak ervaring en kennis heeft. Hij geeft duidelijk en helder uitleg. Ik dacht dat ik al aardig wat van Indesign wist, maar ik heb echt weer een aantal super-handigheden bijgeleerd. Ga zeker nog eens een training bij Peter volgen!

Fransen

De training was volledig op maat en voldeed boven verwachting. De samenwerking en communicatie met Peter is erg prettig. Ik zou een op maat gemaakte cursus van Peter bij iedereen aanbevelen.

Jan

Heldere uitleg, duidelijke voorbeelden en een bevlogen leraar. Peter weet waar hij het over heeft. De twee dagen zijn voorbij gevlogen.