Ilse

Professionele les op maat. Helder uitgelegd, veel geleerd! Erg fijn.

Rutten

De workshop was goed op maat, we konden met 2 cursisten met verschillende niveaus, toch allebei veel leren. De cursus kon ook op eigen locatie plaatsvinden wat erg prettig is.

Chris

Peter Maas

Peter Maas

Hands-on methode, erg prettig! Praktische toepassing middels een praktijkcase. Peter beschikt over de juiste kennis en weet deze ook een juiste manier over te brengen. Ik was dan ook super tevreden met de overgedragen kennis en heb er al het nodige profijt van gehad, een absolute aanrader!!

Thea

De 2 dagen training Indesign waren zeer gestructureerd, erg veel geleerd ! Duidelijk, overzichtelijk, per onderdeel de juiste hoeveelheid nieuwe leerstof. Peter legt stap voor stap alles uit, hij is... De 2 dagen training Indesign waren zeer gestructureerd, erg veel geleerd ! Duidelijk, overzichtelijk, per onderdeel de juiste hoeveelheid nieuwe leerstof. Peter legt stap voor stap alles uit, hij is helder en ook de coaching is zeer goed.

Marjo

Peter heeft mij in 1 dag cursus flink verder geholpen met Adobe Indesign. De cursus voor gevorderden was op mijn eigen werkplek en was helemaal toegespitst op mijn eigen vragen en tempo. Op deze... Peter heeft mij in 1 dag cursus flink verder geholpen met Adobe Indesign. De cursus voor gevorderden was op mijn eigen werkplek en was helemaal toegespitst op mijn eigen vragen en tempo. Op deze manier was de cursus voor mij zeer efficient en voordelig. Peter is een prettige trainer die duidelijk en vriendelijk uitleggen kan. Peter voelt goed aan wat je al wel kan en wat hij je nog aanvullend kan leren. Perfect zo'n prive-cursus!

Lisa

Een heel groot compliment. De training was ontzettend goed! Peter weet goed in te spelen op vragen, denkt mee, is duidelijk en vooral enthousiast. De filmpjes tijdens de training krijg je nagestuurd... Een heel groot compliment. De training was ontzettend goed! Peter weet goed in te spelen op vragen, denkt mee, is duidelijk en vooral enthousiast. De filmpjes tijdens de training krijg je nagestuurd zodat je thuis kan oefenen.. Heel fijn!

Ik ben erg enthousiast over zijn manier van lesgeven en zal deze training aan iedereen aanbevelen.

Jeroen

De 1 op 1 training was voor mij ideaal. Duidelijk hoe een en ander toe te passen met de huidige middelen die ik in huis heb en veel inzicht gekregen welke middelen we nog nodig hebben.

Wies

Ik heb een 1 op 1 training gehad van Peter Maas. Dit werkt voor mij erg goed. Hij is heel kundig. Ik heb in korte tijd heel veel bijgeleerd.

Inge

Peter is een trainer die helder en heel gestructureerd de lessen verzorgd. De lessen zijn heel activerend, ruimte genoeg om vragen te stellen. Het tempo is pittig maar prettig dat aan het einde van... Peter is een trainer die helder en heel gestructureerd de lessen verzorgd. De lessen zijn heel activerend, ruimte genoeg om vragen te stellen. Het tempo is pittig maar prettig dat aan het einde van de les alles wordt samengevat in een instructiefilmpje zodat je het nog eens kunt bekijken!