Neeltje

Zeer praktische training toegepast op de eigen situatie en met eigen bestanden.

Linda

Prettig manier van les geven, filmpjes voegen ook echt iets toe.

Miranda

Van beide cursussen heb ik veel geleerd. Een 1-daagse cursus vond ik erg fijn, het tempo was goed en de indeling van de dag ook. De filmpjes achteraf zijn een prima geheugensteun (die ik overigens... Van beide cursussen heb ik veel geleerd. Een 1-daagse cursus vond ik erg fijn, het tempo was goed en de indeling van de dag ook. De filmpjes achteraf zijn een prima geheugensteun (die ik overigens al een paar keer heb gebruikt). Daarnaast is Peter een prettige persoonlijkheid die ingaat op de behoeftes/vragen van de cursisten en desgewenst de inhoud aanpast. Ik heb geen enkele negatieve assosiatie/ervaring. Kortom, TU Delft doe meer zaken met Pixels en Pagina's!

Fiona

Prima docent, duidelijke uitleg, ruimte voor bespreken van eigen vragen en problemen.

Goede opbouw van de cursus en fijn dat alles daarna in een filmpje ook nog doorgenomen wordt, zodat je het in je eigen tijd nog eens kunt bekijken.

Aanrader!

Johan

Training voldeed perfect aan mijn verwachtingen. Peter Maas is de ideale trainer: erg duidelijk en rustig in zijn uitleg. Bovenal uitermate kundig!

Vera Havermans

De training werd gegeven aan mij en mijn collega. Er was dus veel persoonlijke begeleiding, veel ruimte voor vragen en de problemen waar wij tegen aan liepen. Door deze kleine setting sloot de... De training werd gegeven aan mij en mijn collega. Er was dus veel persoonlijke begeleiding, veel ruimte voor vragen en de problemen waar wij tegen aan liepen. Door deze kleine setting sloot de training ook erg aan bij onze behoeftes en onze leerpunten. Erg bedankt nog Peter!

Van Son

Peter heeft mijn collega en mij op locatie bij ons bedrijf kennis laten maken met Indesign. Geheel op maat van onze huidige ervaring en kennis kunnen wij nu aan de slag met de tools die specifiek... Peter heeft mijn collega en mij op locatie bij ons bedrijf kennis laten maken met Indesign. Geheel op maat van onze huidige ervaring en kennis kunnen wij nu aan de slag met de tools die specifiek voor onze werkzaamheden van belang zijn. Een hele positieve ervaring!

Gerlinde Buit

Fantastische training. Mijn collega en ik hebben meer geleerd dan ik had verwacht. Peter speelde flexibel in op onze vragen en werkte met onze eigen producten. Perfect aangepast op de beginnende... Fantastische training. Mijn collega en ik hebben meer geleerd dan ik had verwacht. Peter speelde flexibel in op onze vragen en werkte met onze eigen producten. Perfect aangepast op de beginnende InDesign-gebruiker!

Wilma Meijer

De training was heel goed. Peter is goed ingegaan op onze vragen. Hij is heel duidelijk in zijn uitleg. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk: voordat wij het in de gaten hadden was de dag alweer om.

Inge van Steen

Peter is een trainer die helder en heel gestructureerd de lessen verzorgd. De lessen zijn heel activerend, ruimte genoeg om vragen te stellen. Het tempo is pittig maar prettig dat aan het einde van... Peter is een trainer die helder en heel gestructureerd de lessen verzorgd. De lessen zijn heel activerend, ruimte genoeg om vragen te stellen. Het tempo is pittig maar prettig dat aan het einde van de les alles wordt samengevat in een instructiefilmpje zodat je het nog eens kunt bekijken!