Marjolein van den Akker

Peter is prettig rustig en deskundig en heeft dus heel goed door waar ik als leek onmiddellijk tegenaan loop. De nazorg is fantastisch. Er komt veel info met nieuwe filmpjes etc. Helemaal op maat.... Peter is prettig rustig en deskundig en heeft dus heel goed door waar ik als leek onmiddellijk tegenaan loop. De nazorg is fantastisch. Er komt veel info met nieuwe filmpjes etc. Helemaal op maat. De tweedaagse cursus had voor mij volledig over het vormgeven van flyers mogen gaan (ipv ook over artikelen) maar dat realiseerde ik me pas achteraf.

Fabian Knapen

Tweedelige cursus Illustrator gevolgd nadat ik ook al een cursus InDesign had gevolgd bij Peter. Peters persoonlijke en geduldige aanpak én de video's die hij achteraf opneemt met het lesmateriaal... Tweedelige cursus Illustrator gevolgd nadat ik ook al een cursus InDesign had gevolgd bij Peter. Peters persoonlijke en geduldige aanpak én de video's die hij achteraf opneemt met het lesmateriaal zorgen ervoor dat je binnen twee dagen het pakket voor een groot deel onder de knie hebt.

Anne

Leuke, goede en leerzame cursus. Goed afgestemd op mijn behoefte. Veel handige tips geleerd.

Joan

Peter is enthousiast. Legt duidelijk uit. De gereedschappen die belangrijk zijn voor je werk behandelt hij stap voor stap. Daarnaast krijg je filmpjes toegestuurd die je thuis kunt gebruiken als... Peter is enthousiast. Legt duidelijk uit. De gereedschappen die belangrijk zijn voor je werk behandelt hij stap voor stap. Daarnaast krijg je filmpjes toegestuurd die je thuis kunt gebruiken als naslagwerk.

Rian van Elst

De training werd bij mij op locatie gegeven. Voor mijn werk hoef ik maar een klein/bepaald gedeelte van InDesign te gebruiken. Een algemene InDesign training zou daarom niet bij mij passen. We... De training werd bij mij op locatie gegeven. Voor mijn werk hoef ik maar een klein/bepaald gedeelte van InDesign te gebruiken. Een algemene InDesign training zou daarom niet bij mij passen. We werkte met praktijkvoorbeelden, dus het was meteen toepasbaar. Ook de persoonlijke instructievideo's die ik heb gekregen zijn van grote meerwaarde. Peter legt alles rustig en duidelijk uit.

Karlijn

Hele fijne tweedaagse cursus helemaal afgestemd op eigen behoeften.

Roline

In twee dagen ontzettend veel geleerd over Illustrator. Peter legt goed, duidelijk en geduldig uit en heeft op alle vragen antwoord. In de training is voldoende tijd om zelf ook te oefenen met de... In twee dagen ontzettend veel geleerd over Illustrator. Peter legt goed, duidelijk en geduldig uit en heeft op alle vragen antwoord. In de training is voldoende tijd om zelf ook te oefenen met de nieuwe vaardigheden. Tijdens de cursus sloot Peter goed aan bij onze behoefte en de het soort infographics dat wij voor ons werk (willen) maken. Alles wat ik geleerd heb, kan ik dagelijks in mijn werk toepassen: het maken van infographics is er dankzij de training een stuk makkelijker én leuker op geworden! En ook mijn collega's zijn enthousiast over de creatievere infographics die we nu kunnen maken. Heel erg bedankt, Peter!

Fabian Knapen

Peter is een goede docent, geduldig en erg gastvrij. In een middag veel bijgeleerd over InDesign. Ik kan deze cursus zeker aanraden aan eenieder die geïnteresseerd is in vormgeving of zijn kennis... Peter is een goede docent, geduldig en erg gastvrij. In een middag veel bijgeleerd over InDesign. Ik kan deze cursus zeker aanraden aan eenieder die geïnteresseerd is in vormgeving of zijn kennis wil bijspijkeren.

Audrey

Ik heb de training als erg prettig ervaren. Met veel rust en een duidelijke uitleg werd de stof mij beetje bij beetje helder. De duidelijke filmpjes achteraf zijn een goede houvast voor de kleine... Ik heb de training als erg prettig ervaren. Met veel rust en een duidelijke uitleg werd de stof mij beetje bij beetje helder. De duidelijke filmpjes achteraf zijn een goede houvast voor de kleine kneepjes. Mochten we weer willen uitbreiden weten we je zeker weer te vinden, dankjewel!

Wessel

Goede, heldere uitleg. Peter speelt heel goed in op wat jij nodig hebt in de training.

Ik heb fijne, rustige uitleg gekregen met waar ik mee bezig was en werd goed gemotiveerd.

Dankjewel Peter!