Arianne

Peter is een goede docent. Hij neemt de tijd, luistert goed naar je vragen, en aan het einde van een onderwerp/blok neemt hij een korte video op waarin hij het geleerde nog een keer herhaalt, zodat... Peter is een goede docent. Hij neemt de tijd, luistert goed naar je vragen, en aan het einde van een onderwerp/blok neemt hij een korte video op waarin hij het geleerde nog een keer herhaalt, zodat je het thuis op je gemak kunt terugkijken. Ik ben erg tevreden en zal zeker, indien nodig, nog een keer aankloppen voor extra lessen.

Elgar

Peter is een hele fijne docent. Het feit dat het een 1-op-1 in house training was, maakte het de ideale vorm om echt aan te haken bij mijn vragen en wensen. Ik heb dan ook enorm veel geleerd. Peter is een hele fijne docent. Het feit dat het een 1-op-1 in house training was, maakte het de ideale vorm om echt aan te haken bij mijn vragen en wensen. Ik heb dan ook enorm veel geleerd.

We hebben in twee dagen tijd superveel onderwerpen gedekt en Peter kan heel goed en snel schakelen naar wat je als cursist nodig hebt. Hij is geduldig, maar zorgt ook voor een goed tempo en houdt je bij de les. Ik zou zeker iedereen met vragen over Illustrator, Photoshop of InDesign aanraden om Peter te vragen voor een cursus. Ik heb in ieder geval enorm veel zin om weer creatief aan de slag te gaan met Illustrator nu!

Carla

Goede cursus!

Alles duidelijk uitgelegd en daar ook filmpjes van gemaakt om later terug te zien.

Karen

Fijne uitleg, helder, eigen tempo, 1 op 1

Jenny

Goede docent! In staat om ingewikkelde stof in korte tijd behapbaar te maken.

Cynthia

De training was erg leuk en leerzaam. Peter heeft een docentenachtergrond en dat merk je goed. Hij legt moeilijke materie simpel en rustig uit. En hij is erg geduldig! Bedankt!

Mark

Superfijne cursus, kijkt goed naar de diverse niveau's van de cursisten. Veel geleerd in 2 dagen tijd!

Joost Wageman

Ik heb de cursus Adobe Photoshop basis van Peter gehad. Fijn aan 1 op 1 contact is dat je op eigen tempo kunt werken. Peter belde me eerst op voor een oriënterend gesprek om te kijken waar de... Ik heb de cursus Adobe Photoshop basis van Peter gehad. Fijn aan 1 op 1 contact is dat je op eigen tempo kunt werken. Peter belde me eerst op voor een oriënterend gesprek om te kijken waar de behoefte lag. Op basis daarvan zijn we de cursus gestart. Ik vind Peter een prettige persoonlijkheid die goed kan uitleggen. Na 2 dagen heb ik al ontzettend veel onder de knie gekregen.
Mijn vervolgcursus ga ik zeker weer bij Peter volgen. Aanrader!

Claudia

Duidelijk, veel ruimte voor vragen, goede documentatie om mee aan de slag te gaan

Anne

Peter legt heel duidelijk uit hoe het zit met de verschillende aspecten van kleurbeheer. Dat dit 1 op 1 mogelijk is, is ook erg prettig. Zo'n 1 op 1 dag is erg intensief meer zeer leerzaam. De... Peter legt heel duidelijk uit hoe het zit met de verschillende aspecten van kleurbeheer. Dat dit 1 op 1 mogelijk is, is ook erg prettig. Zo'n 1 op 1 dag is erg intensief meer zeer leerzaam. De informatie die (zelfs 's avonds) nog wordt nagestuurd wordt ook zeer gewaardeerd.