Rene

De beste manier om nieuwe functionaliteiten binnen Indesign te leren.

Mark

Twee dagen cursus gehad. Uitleg was zeer helder met de juiste verhouding van luisteren en zelf doen.

Juul

Cursus van drie dagen Digital Publishing met InDesign gevolgd bij Peter. Heel veel geleerd, Peter stemde met mij af wat ik wilde leren en stemde ook goed af op mijn kennisniveau. Daarnaast ook veel... Cursus van drie dagen Digital Publishing met InDesign gevolgd bij Peter. Heel veel geleerd, Peter stemde met mij af wat ik wilde leren en stemde ook goed af op mijn kennisniveau. Daarnaast ook veel algemene tips & trics gekregen. Had alleen ervaring met InDesign voor drukwerk, kan nu zelf epubs en html bestanden maken met animaties. En als ik het niet meer weet heb ik zijn instructiefilmpjes nog!

Jakolien

Erg veel geleerd en geoefend in de 2 daagse basis Indesign training van Peter. Tijdens de training veel ruimte voor vragen en oefenen van de acties die je zelf in je werk vaak nodig hebt.

Toon

Er komt een hoop kijken bij het maken van een PDF/A maar Peter heeft alles duidelijk uitgelegd. Ook fijn dat het op locatie kon. Aanrader!

Elvera

Peter is zeer kundig en heeft een prettige manier om de soms technische stof over te brengen. Veel geleerd over kleurbeheer, maar ook vele tips en trics voor snellere handelingen van de programma's... Peter is zeer kundig en heeft een prettige manier om de soms technische stof over te brengen. Veel geleerd over kleurbeheer, maar ook vele tips en trics voor snellere handelingen van de programma's behandeld.

Sanne van Leeuwen

Wat een dag. Compleet ervaringsloos begon ik aan deze dag. Met met de drive om er zoveel mogelijk uit te halen. Peter is heerlijk geduldig en daagt je uit. Door te doen leer ik het beste en dat doet... Wat een dag. Compleet ervaringsloos begon ik aan deze dag. Met met de drive om er zoveel mogelijk uit te halen. Peter is heerlijk geduldig en daagt je uit. Door te doen leer ik het beste en dat doet Peter met verve. En zelfs nog wat dingen mogen leren die niet bij de beginnersdag horen. Samen achter mijn bureau werken met alle aandacht voor mijn vragen en ik als persoon. Dat is hoe een topcursusdag hoort te zijn!

Alex

Ik heb twee dagen de cursus mogen volgen. Het was vrij intensief, gewoon 9 tot 17 met enkele pauzes. Dat was ook wel nodig, want zo leer je snel.
Omdat de docent video-opnames maakte van de...
Omdat de docent video-opnames maakte van de punten die wij geoefend hebben, kon je deze tijdens het oefenen in je eigen tijd erbij houden en zo stappen zetten. Deze opnames waren een grote toevoeging aan de cursus.
De docent was vriendelijk, stond open voor je vragen en hanteerde het tempo dat voor jou geschikt was.

Mirjam den Ouden

Ik heb in twee dagen ontzettend veel geleerd. Ideaal dat hij maatwerk levert. Peter is in staat in Jip en Janneke taal uit te leggen en hij is erg geduldig. Fijn dat hij screenrecording gebruikt... Ik heb in twee dagen ontzettend veel geleerd. Ideaal dat hij maatwerk levert. Peter is in staat in Jip en Janneke taal uit te leggen en hij is erg geduldig. Fijn dat hij screenrecording gebruikt zodat je e.e.a. terug kunt kijken.

Marsha

Tijdens de cursus Illustrator nam Peter ruimschoots de tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen. De cursus was volledig op ons afgestemd en we hebben naast onze vragen nog een hoop bijgeleerd.... Tijdens de cursus Illustrator nam Peter ruimschoots de tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen. De cursus was volledig op ons afgestemd en we hebben naast onze vragen nog een hoop bijgeleerd. Hij denkt oplossend met je mee en legt alles gerust nog een keer extra uit. Wij kunnen weer aan de slag met veel nieuwe informatie!