Susanne Frints

Ik vond het erg prettig dat ik zelf precies aan kon geven aan welke onderdelen van InDesign ik behoefte had en dat juist deze door Peter ook werden behandeld.

Al mijn vragen zijn...

Al mijn vragen zijn beantwoord en Peter heeft ondertussen goed opgelet wat ik nog meer zou kunnen gebruiken wat erg prettig werkte.

Rutten

De workshop was goed op maat, we konden met 2 cursisten met verschillende niveaus, toch allebei veel leren. De cursus kon ook op eigen locatie plaatsvinden wat erg prettig is.

Thea Vermaas

De 2 dagen training Indesign waren zeer gestructureerd, erg veel geleerd ! Duidelijk, overzichtelijk, per onderdeel de juiste hoeveelheid nieuwe leerstof. Peter legt stap voor stap alles uit, hij... De 2 dagen training Indesign waren zeer gestructureerd, erg veel geleerd ! Duidelijk, overzichtelijk, per onderdeel de juiste hoeveelheid nieuwe leerstof. Peter legt stap voor stap alles uit, hij is helder en ook de coaching is zeer goed.

Peter van der Knoop

Peter Maas neemt de tijd om iets uit te leggen. En hij kijkt naar het soort werk en klanten die je hebt en speelt daar op in. Dit alles in een relaxte sfeer.

Frans H.M. van den Berg

Peter is eenautoriteit op dit gebied. Zijn lessen hebben een gezellige sfeer en er is genoeg ruimte voor vragen en opmerkingen.
Hoog tempo, maar goed te volgen. Basiskennis van Indesign en...
Hoog tempo, maar goed te volgen. Basiskennis van Indesign en photoshop is noodzakelijk!

Chris Van der Wegen

Hands-on methode, erg prettig! Praktische toepassing middels een praktijkcase. Peter beschikt over de juiste kennis en weet deze ook een juiste manier over te brengen. Ik was dan ook super tevreden... Hands-on methode, erg prettig! Praktische toepassing middels een praktijkcase. Peter beschikt over de juiste kennis en weet deze ook een juiste manier over te brengen. Ik was dan ook super tevreden met de overgedragen kennis en heb er al het nodige profijt van gehad, een absolute aanrader!!

Jeroen van der Starre

De 1 op 1 training was voor mij ideaal. Duidelijk hoe een en ander toe te passen met de huidige middelen die ik in huis heb en veel inzicht gekregen welke middelen we nog nodig hebben.

Lisa van de Waterlaat

Een heel groot compliment. De training was ontzettend goed! Peter weet goed in te spelen op vragen, denkt mee, is duidelijk en vooral enthousiast. De filmpjes tijdens de training krijg je nagestuurd... Een heel groot compliment. De training was ontzettend goed! Peter weet goed in te spelen op vragen, denkt mee, is duidelijk en vooral enthousiast. De filmpjes tijdens de training krijg je nagestuurd zodat je thuis kan oefenen.. Heel fijn!
Ik ben erg enthousiast over zijn manier van lesgeven en zal deze training aan iedereen aanbevelen.

marjo de kraker

Peter heeft mij in 1 dag cursus flink verder geholpen met Adobe Indesign. De cursus voor gevorderden was op mijn eigen werkplek en was helemaal toegespitst op mijn eigen vragen en tempo. Op deze... Peter heeft mij in 1 dag cursus flink verder geholpen met Adobe Indesign. De cursus voor gevorderden was op mijn eigen werkplek en was helemaal toegespitst op mijn eigen vragen en tempo. Op deze manier was de cursus voor mij zeer efficient en voordelig. Peter is een prettige trainer die duidelijk en vriendelijk uitleggen kan. Peter voelt goed aan wat je al wel kan en wat hij je nog aanvullend kan leren. Perfect zo'n prive-cursus!

Ron Megens

We hebben met een drietal collega's een korte cursus 'Indesign voor beginners' afgenomen. We hebben de heer Maas ervaren als een docent met verstand van zaken en een duidelijke en heldere uitleg.... We hebben met een drietal collega's een korte cursus 'Indesign voor beginners' afgenomen. We hebben de heer Maas ervaren als een docent met verstand van zaken en een duidelijke en heldere uitleg. BOvendien was er sprake van een goede prijs/kwaliteit-verhouding.