Ellen

Fijne dag gehad! Geduldige en opmerkzame trainer, legt alles duidelijk en op een aangenaam tempo uit. Ook na de training is Peter beschikbaar voor eventuele vragen, wat heel fijn is!

Milou

Ik heb afgelopen week bij Peter Maas het spreekuur geboekt. Precies wat ik zocht! Peter heeft in korte tijd al mijn vragen beantwoord en in heldere taal uitgelegd. Daarnaast nam hij ook het... Ik heb afgelopen week bij Peter Maas het spreekuur geboekt. Precies wat ik zocht! Peter heeft in korte tijd al mijn vragen beantwoord en in heldere taal uitgelegd. Daarnaast nam hij ook het initiatief om ook verder te kijken dan alleen de vragen die ik had, wat echt meerwaarde had.

Debbie Nabuurs

Niet gedacht dat ik in twee dagen zoveel zou leren over InDesign! Het tempo lag hoog, maar was prima te volgen. Super fijn ook dat er dankzij de privé-les makkelijk ingegaan kon worden op vragen die... Niet gedacht dat ik in twee dagen zoveel zou leren over InDesign! Het tempo lag hoog, maar was prima te volgen. Super fijn ook dat er dankzij de privé-les makkelijk ingegaan kon worden op vragen die specifiek op mijn werk van toepassing zijn. Peter heeft een enorme kennis van InDesign, legt duidelijk en prettig uit en is daarnaast gewoon een gezellig persoon. Het geleerde kan ik tevens gemakkelijk terugkijken in de door Peter gemaakte instructievideo's.
Absoluut een aanrader!

Miranda

Peter bedankt voor de super goede en rustige duidelijke uitleg. Ik ga het zeker nu met volle overtuiging aanpakken.

Bedankt voor alles

van Loon

Veel geleerd in twee dagen tijd. Omdat het een 1-op-1 cursus is, kan je zo zelf het tempo bepalen en kijken naar problemen of vragen bij je eigen bestanden. Een aanrader voor iedereen die met... Veel geleerd in twee dagen tijd. Omdat het een 1-op-1 cursus is, kan je zo zelf het tempo bepalen en kijken naar problemen of vragen bij je eigen bestanden. Een aanrader voor iedereen die met InDesign werkt!

Manita Kieft

Peter legt alle antwoorden op je vragen rustig uit. Een filmische tutorial over alles wat besproken is, stuurt hij je na en dat is superhandig. Wel intensief, een hele dag persoonlijke begeleiding,... Peter legt alle antwoorden op je vragen rustig uit. Een filmische tutorial over alles wat besproken is, stuurt hij je na en dat is superhandig. Wel intensief, een hele dag persoonlijke begeleiding, maar dat heeft ook zijn voordelen.

Roy Peters

Afgelopen mei heeft Peter bij ons op locatie een Adobe suite training gegeven met de focus op Illustrator. Een zeer leerzame dag die goed aansluit op de praktijk. Peter geeft duidelijke uitleg over... Afgelopen mei heeft Peter bij ons op locatie een Adobe suite training gegeven met de focus op Illustrator. Een zeer leerzame dag die goed aansluit op de praktijk. Peter geeft duidelijke uitleg over lastige vraagstukken en laat de cursist zelf de oplossing uitwerken. Een aanrader voor zowel beginnende als gevorderde cursisten.

Roy Peters

Afgelopen maand heeft Peter bij ons op locatie de Adobe Suite cursus verzorgd en met name de nieuwste updates binnen de verschillende programma's met ons doorlopen. Peter gebruikt goede... Afgelopen maand heeft Peter bij ons op locatie de Adobe Suite cursus verzorgd en met name de nieuwste updates binnen de verschillende programma's met ons doorlopen. Peter gebruikt goede praktijkvoorbeelden, geeft duidelijke uitleg en is zeer deskundig.

Desiree

Pittige, technische onderwerpen, maar met een duidelijke en rustige uitleg zijn we een heel eind gekomen! We wisten het een en ander van Adobe Pro, maar hebben toch ook weer heel wat bijgeleerd.

Jolanda

Lastige taal van Adobe wordt uitgelegd in duidelijke taal. En zeer interessante materie waar ik zeker wat mee kan en ga doen.