Pean

Zeilschool Pean heeft een erg enthousiast en kundige team van instructeurs! Ze doen er alles aan om er voor iedereen een onvergetelijke ervaring van te maken.
De ligging is ook geweldig tussen...
De ligging is ook geweldig tussen de weilanden en aan leuke zeilroutes.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zoals al genoemd is et team erg enthousiast en kundig! Dit is echt een heel sterk punt. Als ouder heb ik deelgenomen aan de Pinksterweekendcursus. Kinderen komen waarschijnlijk thuis met... Zoals al genoemd is et team erg enthousiast en kundig! Dit is echt een heel sterk punt. Als ouder heb ik deelgenomen aan de Pinksterweekendcursus. Kinderen komen waarschijnlijk thuis met enthousiaste verhalen over het zeilen maar ook over de liedjes, spelletjes, die "gekke" leiding... Ik wil nog even kwijt dat de instructeurs (ongeveer 17 tot 25 jaar) niet alleen allemaal zeer ervaren zeilers zijn maar dat ze ook zeer goed opgeleid worden om naar de cursist zelf te kijken; ze spreken elke cursist op het eigen zeilniveau aan ook al zitten er meerdere niveau's in een boot. Daarnaast kijken ze ook op sociaal-emotioneel vlak naar de cursisten; heeft iedereen het naar de zin, is iedereen even betrokken bij de nazeilse activiteiten. elke dag een stafvergadering waarin elke cursist wordt besproken en wordt bekeken of en hoe het beter kan! SSSSUPER!! Zeer bewonderenswaardig!

amarins de Haan

Onze jongens kwamen tijdens het Pinksterweekend voor het eerst zeilen en ze hebben het heerlijk gehad. De jongste genoot van het zeilen en op het water zijn, de oudste vond vooral de... Onze jongens kwamen tijdens het Pinksterweekend voor het eerst zeilen en ze hebben het heerlijk gehad. De jongste genoot van het zeilen en op het water zijn, de oudste vond vooral de nevenactiviteiten erg leuk. De oudste vond het allemaal een beetje spannend. De instructeurs waren vol begrip en hebben hem echt geholpen, door samen met hem, te gaan zeilen en hem proberen wat meer zelfvertrouwen te geven.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Huiselijke sfeer, gezellig, amicaal (ook richting de ouders), de kinderen moeten in alles meehelpen

Edwin /Tom Drent

Wij hebben een geweldig weekend gehad ,de sfeer is erg goed , organisatie,accomodatie,het lesgeven,de spellen en niet te vergeten het eten was top! Voor ons een onvergetelijk weekend.

Goed team werk .
Er word goed les gegeven.

Petra Arentsen

Twee super enthousiaste kids (8 en 11) terug van Pinksterzeilweekend. Het was voor hun de eerste zeil- en kampervaring en die wordt moeilijk te overtreffen!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Mooie accommodatie en locatie, aarfige en ervaren leiding, lekker eten, fijne sfeer.

In de afgelopen week hebben wij als ouders met onze zoon zeilles gekregen van een heuse zeilopa die ons geleerd heeft om op een valk te zeilen. In de tussentijd heeft onze dochter met veel plezier... In de afgelopen week hebben wij als ouders met onze zoon zeilles gekregen van een heuse zeilopa die ons geleerd heeft om op een valk te zeilen. In de tussentijd heeft onze dochter met veel plezier surflessen gevolgd. Het was voor ons allemaal een top ervaring!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goed bereikbaar per mail en telefoon
Prachtig landelijk gelegen locatie
Men is erg flexibel en denkt goed mee
Fijne sfeer

Ibrichje en Gerrit Jan

Wat een fantastisch feestje hebben wij mogen beleven op Pean. We hadden de hoofdlocatie Jister gehuurd omdat we samen 100 jaar zijn geworden. Natasja en Christophe zijn heel flexibel en denken graag... Wat een fantastisch feestje hebben wij mogen beleven op Pean. We hadden de hoofdlocatie Jister gehuurd omdat we samen 100 jaar zijn geworden. Natasja en Christophe zijn heel flexibel en denken graag mee. Uiteindelijk nog met 15 man blijven slapen, zodat we s'morgens alles konden opruimen en gezellig bijpraten.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Mooie locatie en zeer geschikt om in de winter een feestje te geven.
Lange bar
Mogelijkheid om te blijven slapen
Flexibele indeling

Nijmegen Black Eagles

Uitstekend

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Bedden waren super! Ruime keuken met voldoende benodigheden

Navigators Delft

Met een kleine groep (9 man) hebben we de begane grond van de Berch gehuurd. De accomodatie is erg gezellig ingericht met een ruime keuken en mooie zithoek. Geluidsinstallatie was een onverwachte... Met een kleine groep (9 man) hebben we de begane grond van de Berch gehuurd. De accomodatie is erg gezellig ingericht met een ruime keuken en mooie zithoek. Geluidsinstallatie was een onverwachte bonus. Contact met de verhuurder was erg soepel en prettig!

- fijn contact
- gezellige inrichting
- mooi uitzicht
- ruime keuken
- muziekinstallatie en wifi
- degelijke bedden!

A.S.Z.V. Orionis

Wat hebben wij een top weekend gehad bij zeilschool Pean! De valkjes waren prima, de mensen heel gastvrij en het gebouw (en de omgeving natuurlijk ook) schitterend. Aanrader voor jong én oud!

- Aardige contactpersonen
- Mooi gebouw
- Prima bedden
- Leuk om te zeilen!

Al vele jaren bezoeken wij als schaatsfan de zeilschool om daar te kunnen slapen, eten en gezellig na te zitten.
We genieten hier altijd ontzettend van de gastvrijheid, de gezelligheid en het heerlijke eten en drinken.
Het maakt ons schaatsweekend compleet.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

gastvrijheid , goede slaapplekken gezelligheid.