Pean

Jolanda Bouma

Goaitske heeft het dit jaar weer super naar haar zin gehad. Voor het eerst in de Learling en volgend jaar weer! roept ze enthousiast. Elke dag leuke foto's waar het plezier van de leiding èn de... Goaitske heeft het dit jaar weer super naar haar zin gehad. Voor het eerst in de Learling en volgend jaar weer! roept ze enthousiast. Elke dag leuke foto's waar het plezier van de leiding èn de kinderen van afstraalt. Ook dit jaar is er weer goed rekening gehouden met haar dieet. Glutenvrij en suikerarm was geen probleem. In één woord super!!!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Veel oog voor de individuele kinderen.
Uitstekende afwisseling met zeilen, ontspanning en uitdagende spelletjes.
Uitstekend eten met zorg voor afwijkende dieetwensen.
Leuke foto's...
Veel oog voor de individuele kinderen.
Uitstekende afwisseling met zeilen, ontspanning en uitdagende spelletjes.
Uitstekend eten met zorg voor afwijkende dieetwensen.
Leuke foto's die het thuisfront een beetje inzicht geven wat er de hele week wordt gedaan.
Dit jaar gehoord van een ziekteprotocol bij buikgriep zodat niet iedereen ziek wordt.

K. Lammertink

Onze dochter heeft met pijn in haar hart afscheid genomen van de groep waarmee ze een fantastische week heeft gehad.
Ze heeft de Friese Meren tocht gedaan en is hier laaiend enthousiast over....
Ze heeft de Friese Meren tocht gedaan en is hier laaiend enthousiast over.
- heel veel geleerd over zeilen
- gezellige groep
- enthousiaste leiding
- geweldige kok
Kortom een echte aanrader voor iedereen die houdt van plezier, actief bezig zijn.

- heel veel geleerd over zeilen
- gezellige groep
- enthousiaste leiding
- geweldige kok

Het was een super week bij zeilschool Pean. Ik heb mee gedaan aan de Friesemeren tocht, samen met 15 andere cursisten en een aantal begeleiders hebben we rond getrokken door Friesland. Het was de... Het was een super week bij zeilschool Pean. Ik heb mee gedaan aan de Friesemeren tocht, samen met 15 andere cursisten en een aantal begeleiders hebben we rond getrokken door Friesland. Het was de eerste keer dat ik op zeilkamp ging en heb aan het eind van de week dan ook mijn CWO 1 behaald, waar ik heel blij mee ben.
Ik zou het zo nog een keer doen!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Gezelligheid & de manier van lesgeven

Als deelnemer: superleuk, geweldig, ik zou graag weer terugkomen
als ouder: duidelijke informatie; reële verwachtingen vooraf

goed eten
goede instructie
gezellige leiding; leuk avond programma

Michiel van Yperen en Stijn van Yperen (11)

Professionele organisatie, kwaliteit en zorgzaam. Prachtig gelegen aan doorgaand water en meren. Fijne sfeer en mooie keuze uit verschillende zeildisciplines. Goed eten (volgens stijn van 11 jaar,... Professionele organisatie, kwaliteit en zorgzaam. Prachtig gelegen aan doorgaand water en meren. Fijne sfeer en mooie keuze uit verschillende zeildisciplines. Goed eten (volgens stijn van 11 jaar, driesterren kwaliteit!)

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Volgens Stijn van 11 jaar: "Goed eten, goed georganiseerd, goede slaapzalen, de instructeur leek op een professionele coach"

Marleen van der Veen

Onze kinderen hebben weer een fantastische week gehad op zeilschool Pean. Wat deze zeilschool in onze ogen onderscheidt van andere is de aandacht voor de kwaliteit van de lessen en het eten. Het... Onze kinderen hebben weer een fantastische week gehad op zeilschool Pean. Wat deze zeilschool in onze ogen onderscheidt van andere is de aandacht voor de kwaliteit van de lessen en het eten. Het enthousiasme spat er vanaf bij de begeleiders. Onze dochters zijn de hele dag Peanliedjes aan het zingen: "Liever bij Pean, DE ZEILSCHOOL!! Beleef een zomer vol lol"??

Strakke begeleiding
Kwaliteit van de lessen
Enthousiasme
Bijzonder goede keuken!

Nellie

Wat een goede, goed georganiseerde en gezellige zeilschool!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goed georganiseerd, gezellig, rust, goede instructeurs, structuur

Hiddo van Voorst tot Voorst

Eerstejaars windsurf-les gedurende een week.

Strakke organisatie.
Zeer goed eten.
Goede lessen en instructeurs.

Opnieuw heeft onze dochter een superleuke week bij Pean achter de rug. Het was nat en koud maar dat mocht de pret niet drukken. Goede begeleiding, leuk programma en veel geleerd. Dank!

Catja van der waals

Onze dochter heeft een heerlijke week gehad en wil volgend jaar weer komen. Ze kiest dan wel voor een andere boot, dan de Valk. Op het kamp werd haar duidelijk gemaakt dat de Valk niet 'Cool' is.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

De leiding werd als heel leuk ervaring. Leuke omgang met de kids en elkaar en leuke avondspellen. Alleen de eigen instructeur vonden ze wat saai.
Eten was goed, bedden goed, maar als Valkers...
Eten was goed, bedden goed, maar als Valkers konden ze vaak niet douchen, omdat de rest 'voorrang' had