Pean

Derk Sipke Braunius

1. redelijk bereikbare locatie, goede bewegwijzering vanaf Ens
2. goed georganiseerde en geleide zeilschool
3. prettige , vriendelijke sfeer,
4. enthousiaste verhalen van...
1. redelijk bereikbare locatie, goede bewegwijzering vanaf Ens
2. goed georganiseerde en geleide zeilschool
3. prettige , vriendelijke sfeer,
4. enthousiaste verhalen van leerlingen over hun ervaring

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

de persoonlijke benadering en begeleiding van de leerlingen

Floos Coers / Luuk Unger

Mijn 13-jarige zoon kwam voor de 5e keer thuis met mooie verhalen en SUPER zeilervaring. Hij vindt met name het feit dat er echt serieus les wordt gegeven, theorieles is en dat je lekker kunt... Mijn 13-jarige zoon kwam voor de 5e keer thuis met mooie verhalen en SUPER zeilervaring. Hij vindt met name het feit dat er echt serieus les wordt gegeven, theorieles is en dat je lekker kunt slapen omdat de leiding om een bepaalde tijd echt zorgt voor rust, heel fijn. Maar ook de tochten naar diverse dorpjes, de avondspelen, en de super aardige leiding zijn dingen die hij noemt. Geen 1 keer friet of frikandellen, maar lekker verse visjes, en wraps staan op het menu, en hij vind het (al 5 jaar) heerlijk! Ook wordt er veel gezongen tijdens het kamp, en er ontstond zelfs een nieuw PEAN liedje tijdens een tocht. Wij hebben ook ervaring met de grote club met een 'V', maar de organisatie, gedrevenheid, en proffessionaliteit waar dit kamp al jaren mee werkt, maken dat dit echt een aanrader is!

Maurits Koenen

Onze zoon is heel enthousiast thuis gekomen. Hij heeft een superweek gehad. Hij heeft veel over het zeilen verteld en heeft duidelijk veel opgestoken. Hij heeft ook van het avondprogramma en zijn... Onze zoon is heel enthousiast thuis gekomen. Hij heeft een superweek gehad. Hij heeft veel over het zeilen verteld en heeft duidelijk veel opgestoken. Hij heeft ook van het avondprogramma en zijn medecursisten genoten. Top week!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Kundige jonge crew. Vrolijke boel maar ambitieus met het zeilen.

Lars en Arjan Adema

Lars en Arjan hebben naar eigen zeggen " de beste zeilweek ooit" gehad en dat wil wat zeggen,want zij zeilen al 8 jaar.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Geweldige sfeer, kundige en leuke instructeurs, afwisselend en vers eten. SUPER!

Desiree Henning-Rooijakkers

Mooie ligging, vriendelijk ontvangst, leuk om regelmatig appjes te mogen ontvangen over de ondernomen activiteiten en foto's van je kinderen te kunnen downloaden van Google+. Hele enthousiaste... Mooie ligging, vriendelijk ontvangst, leuk om regelmatig appjes te mogen ontvangen over de ondernomen activiteiten en foto's van je kinderen te kunnen downloaden van Google+. Hele enthousiaste verhalen van de jongens (9 en 12 jaar) na 1 week zeilen. Veel geleerd, leuke instructeurs en lekker gegeten.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zie hierboven. Voor ons als ouders is het erg belangrijk dat er goed gecommuniceerd wordt. Onze jongens waren voor het eerst zonder hun ouders 1 week op kamp. Wij waren in Brabant, zij in Friesland... Zie hierboven. Voor ons als ouders is het erg belangrijk dat er goed gecommuniceerd wordt. Onze jongens waren voor het eerst zonder hun ouders 1 week op kamp. Wij waren in Brabant, zij in Friesland maar we hoefden ons geen zorgen te maken.

Mijn 3 kinderen kwamen zeer enthousiast terug van de zeilweek. Ze gaven aan veel geleerd te hebben en dat de sfeer goed en gezellig was. Daarnaast zijn de huis regels over wat wel en niet mag... Mijn 3 kinderen kwamen zeer enthousiast terug van de zeilweek. Ze gaven aan veel geleerd te hebben en dat de sfeer goed en gezellig was. Daarnaast zijn de huis regels over wat wel en niet mag duidelijk en worden ze goed nageleefd. Dank voor jullie goede opbouw van deze zeilschool en de inspiratie die jullie daarmee aan de kinderen geven!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Er wordt echt veel geleerd

Anne

Wederom een topweek voor onze zoon. Veel geleerd in een super sfeer, met aandacht voor ieder kind . Niemand valt buiten de groep. Dit is het het vijfde jaar dat onze zoon naar Pean gaat, zowel in de... Wederom een topweek voor onze zoon. Veel geleerd in een super sfeer, met aandacht voor ieder kind . Niemand valt buiten de groep. Dit is het het vijfde jaar dat onze zoon naar Pean gaat, zowel in de mei, zomer en herfstvakantie, altijd even leuk. Een aanrader voor iedereen die van zeilen houdt in een positieve en gestructureerde sfeer. Er mag veel en er wordt ook discipline verwacht

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zeilen staat voorop en daarnaast is de sfeer heel belangrijk. Iedereen is welkom en wordt bij het groepsproces betrokken. Elke keer wordt een Nederlandstalig nummer de hele week gespeeld, tot... Zeilen staat voorop en daarnaast is de sfeer heel belangrijk. Iedereen is welkom en wordt bij het groepsproces betrokken. Elke keer wordt een Nederlandstalig nummer de hele week gespeeld, tot iedereen het kan dromen! Geweldig

Marije

Onze dochter was nu voor her derde jaar hier. Ze heeft weer een geweldige week gehad. Veel geleerd met surfen, leuke activiteiten, het kan niet beter. Volgend jaar weer.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Leuke kundige instructeurs, enthousiaste leiders, goed eten. Schoon.

Lars en Arjan

Lars en Arjan vonden het geweldig. De beste zeilweek ooit en dat wil wat zeggen, want ze zeilen al 8 jaar.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Geweldige sfeer, veel geleerd en gelachen. Uitstekende zeilles, lekker eten. Onvergetelijk.

Wendy Bergsma

Het was een feestje, volgend jaar lijkt windsurfen hem wel wat. Bedankt voor de goede zorgen en dikke duim voor jullie enthousiaste team.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Enthousiaste en actieve begeleiding elke avond een feestje.