Pean

Marleen van der Veen

Onze kinderen hebben weer een fantastische week gehad op zeilschool Pean. Wat deze zeilschool in onze ogen onderscheidt van andere is de aandacht voor de kwaliteit van de lessen en het eten. Het... Onze kinderen hebben weer een fantastische week gehad op zeilschool Pean. Wat deze zeilschool in onze ogen onderscheidt van andere is de aandacht voor de kwaliteit van de lessen en het eten. Het enthousiasme spat er vanaf bij de begeleiders. Onze dochters zijn de hele dag Peanliedjes aan het zingen: "Liever bij Pean, DE ZEILSCHOOL!! Beleef een zomer vol lol"??

Strakke begeleiding
Kwaliteit van de lessen
Enthousiasme
Bijzonder goede keuken!

Nellie

Wat een goede, goed georganiseerde en gezellige zeilschool!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goed georganiseerd, gezellig, rust, goede instructeurs, structuur

Hiddo van Voorst tot Voorst

Eerstejaars windsurf-les gedurende een week.

Strakke organisatie.
Zeer goed eten.
Goede lessen en instructeurs.

Opnieuw heeft onze dochter een superleuke week bij Pean achter de rug. Het was nat en koud maar dat mocht de pret niet drukken. Goede begeleiding, leuk programma en veel geleerd. Dank!

Catja van der waals

Onze dochter heeft een heerlijke week gehad en wil volgend jaar weer komen. Ze kiest dan wel voor een andere boot, dan de Valk. Op het kamp werd haar duidelijk gemaakt dat de Valk niet 'Cool' is.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

De leiding werd als heel leuk ervaring. Leuke omgang met de kids en elkaar en leuke avondspellen. Alleen de eigen instructeur vonden ze wat saai.
Eten was goed, bedden goed, maar als Valkers...
Eten was goed, bedden goed, maar als Valkers konden ze vaak niet douchen, omdat de rest 'voorrang' had

Onze 2 zoons van 12 en 13 hebben een super-week gehad. Ondanks dat het weer niet meewerkte, hebben de instructeurs er één groot feest van gemaakt. En hebben ze ook nog heel veel en heel intensief... Onze 2 zoons van 12 en 13 hebben een super-week gehad. Ondanks dat het weer niet meewerkte, hebben de instructeurs er één groot feest van gemaakt. En hebben ze ook nog heel veel en heel intensief gezeild. Ze willen volgend jaar weer!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ik begreep dat de kinderen zelf mochten aangegeven wat ze het liefste wilden (meer oefenen voor het CWO-diploma, wedstrijdjes varen, tochten maken) en daar werd ook echt rekening mee gehouden. Ik begreep dat de kinderen zelf mochten aangegeven wat ze het liefste wilden (meer oefenen voor het CWO-diploma, wedstrijdjes varen, tochten maken) en daar werd ook echt rekening mee gehouden.
Over de sfeer, de grappen en de avond-activiteiten raakten ze niet uitgepraat.

Hidde de Jong

Het was leuk en gezellig elke dag (week 32). Krijgen een 7.5 (= goed)!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Allé instructeurs zijn leuk/gezellig. Ze proberen iedereen mee te laten doen met alles.

de Boer (vader van..)

Zeer goed, klant vriendelijk

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Mijn zoon van 9, optimist leerling, heeft het zeer naar zijn zin gehad.
Het programma van de zeilweek, de instrukteurs, het eten en de overnachtingen laat niets te wensen over.
Hij...
Mijn zoon van 9, optimist leerling, heeft het zeer naar zijn zin gehad.
Hij blij, ouders blij :-)

De 3 kinderen hebben het super naar hun zin gehad.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

de sfeer was goed en ook leuk de communicatie dmv whatsapp en facebook. en de mogelijkheid voor het huren van een valk op de ophaaldag.

Voor het tweede jaar bij Pean. Wederom een succes!