Pean

Ferry van Laatum

Goede Zeilschool, vriendelijk, kundig, leuk!
Lekker eten!

Fijne combi tussen 'les' en 'kamp'
Gescheiden kampen voor 8-12 en ouder dan 12
Leuke avond spellen

Dochter na enthousiast terug na een week zeilkamp.

Goede sfeer!

Bart

Mijn kinderen hebben een geweldige week gehad. Enthousiast begeleid door instructeurs, die het zeilen op een leuke manier leren aan de kids. Ook na het zeilen leuke spelletjes, liedjes etc.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Welkom voor iedereen..... kinderen worden goed begeleid en ontwikkelen zich positief.
Enthousiaste instructeurs, die dit doen in hun vakantie naast hun studie.

Onze dochter is moe maar enthousiast thuis gekomen van kamp. Ze heeft het nu al over een volgende keer!

Gezellig, enthousiaste leiding. tijd voor lol en tijd voor serieus.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

gezelligheid en je voelt je welkom

RML

Dit is alweer ons derde jaar dat wij een zeilweekend volgen via Zeilschool Pean. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door onze eigen Koninklijke Zeilvereniging Frisia en door AWS Eendracht. Het was weer... Dit is alweer ons derde jaar dat wij een zeilweekend volgen via Zeilschool Pean. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door onze eigen Koninklijke Zeilvereniging Frisia en door AWS Eendracht. Het was weer goed georganiseerd, er is weer goed ingespeeld op de weersvoorspellingen en kinderen zijn weer enthousiast thuis gekomen. Ieder jaar is weer anders en dat maakt dat het leuk blijft en helemaal als je nog een CWO kunt scoren. Bedankt allemaal!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Gastvrije ontvangst draagt bij aan het thuis voelen van cursisten en hun familie. Je laat je kinderen er met een gerust gevoel achter.
Sfeer is goed door leuke omgang tussen leiders en...
Sfeer is goed door leuke omgang tussen leiders en cursisten

MARIN

Ons bedrijfsuitje voor 80 personen was prima georganiseerd.
Ontvangst met koffie, thee en oranje-koek.
Met 20 valken gevaren naar het Skutsje museum in Ernewoude. Daar lunch (ook...
Ons bedrijfsuitje voor 80 personen was prima georganiseerd.
Ontvangst met koffie, thee en oranje-koek.
Met 20 valken gevaren naar het Skutsje museum in Ernewoude. Daar lunch (ook verzorgd door Pean) en na een snelle terugtocht een prima barbecue.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goed georganiseerd, flexibel en heel gezellig.

Beide dochters zijn de afgelopen maand twee weekenden bij Pean geweest. Eentje voor de derde keer. Zij verheugde zich er enorm op en heeft wederom enorm genoten van de goede sfeer en afwisseling in... Beide dochters zijn de afgelopen maand twee weekenden bij Pean geweest. Eentje voor de derde keer. Zij verheugde zich er enorm op en heeft wederom enorm genoten van de goede sfeer en afwisseling in de lessen. Ze heeft veel geleerd. Ze mocht zelfs kennismaken met de RS Tera en zou het liefst volgende week een hele week in deze boot gaan zeilen. Voor onze andere dochter was het de eerste kennismaking. Ze was bang voor de harde wind en vond het dan ook erg spannend. Het is de instructeurs gelukt haar "trucjes" te leren zodat ze meer controle over haar boot kreeg en uiteindelijk met "ik vond het leuk" thuis te komen in plaats van ik vind het zo eng. Het plezier staat voorop en de instructeurs hebben goed aangevoeld tot hoever ze konden gaan.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

De verhouding plezier en leerelement staat in goede verhouding. De eigenaar is zichtbaar aanwezig en heeft oog voor de ervaringen van cursisten. Er hangt een goede sfeer tussen de instructeurs. Dat... De verhouding plezier en leerelement staat in goede verhouding. De eigenaar is zichtbaar aanwezig en heeft oog voor de ervaringen van cursisten. Er hangt een goede sfeer tussen de instructeurs. Dat werkt door op de kinderen. Ze begeleiden jonge, bange cursisten prima.

Fantastisch verantwoordelijk georganiseerd!

Femke den Heijer

Ik vond het heel leuk en gezellig!

Goede Boten