Pean

Mijn 3 kinderen kwamen zeer enthousiast terug van de zeilweek. Ze gaven aan veel geleerd te hebben en dat de sfeer goed en gezellig was. Daarnaast zijn de huis regels over wat wel en niet mag... Mijn 3 kinderen kwamen zeer enthousiast terug van de zeilweek. Ze gaven aan veel geleerd te hebben en dat de sfeer goed en gezellig was. Daarnaast zijn de huis regels over wat wel en niet mag duidelijk en worden ze goed nageleefd. Dank voor jullie goede opbouw van deze zeilschool en de inspiratie die jullie daarmee aan de kinderen geven!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Er wordt echt veel geleerd

Anne

Wederom een topweek voor onze zoon. Veel geleerd in een super sfeer, met aandacht voor ieder kind . Niemand valt buiten de groep. Dit is het het vijfde jaar dat onze zoon naar Pean gaat, zowel in de... Wederom een topweek voor onze zoon. Veel geleerd in een super sfeer, met aandacht voor ieder kind . Niemand valt buiten de groep. Dit is het het vijfde jaar dat onze zoon naar Pean gaat, zowel in de mei, zomer en herfstvakantie, altijd even leuk. Een aanrader voor iedereen die van zeilen houdt in een positieve en gestructureerde sfeer. Er mag veel en er wordt ook discipline verwacht

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zeilen staat voorop en daarnaast is de sfeer heel belangrijk. Iedereen is welkom en wordt bij het groepsproces betrokken. Elke keer wordt een Nederlandstalig nummer de hele week gespeeld, tot... Zeilen staat voorop en daarnaast is de sfeer heel belangrijk. Iedereen is welkom en wordt bij het groepsproces betrokken. Elke keer wordt een Nederlandstalig nummer de hele week gespeeld, tot iedereen het kan dromen! Geweldig

Marije

Onze dochter was nu voor her derde jaar hier. Ze heeft weer een geweldige week gehad. Veel geleerd met surfen, leuke activiteiten, het kan niet beter. Volgend jaar weer.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Leuke kundige instructeurs, enthousiaste leiders, goed eten. Schoon.

Lars en Arjan

Lars en Arjan vonden het geweldig. De beste zeilweek ooit en dat wil wat zeggen, want ze zeilen al 8 jaar.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Geweldige sfeer, veel geleerd en gelachen. Uitstekende zeilles, lekker eten. Onvergetelijk.

Wendy Bergsma

Het was een feestje, volgend jaar lijkt windsurfen hem wel wat. Bedankt voor de goede zorgen en dikke duim voor jullie enthousiaste team.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Enthousiaste en actieve begeleiding elke avond een feestje.

Max

Erg leuk en volgend jaar weer.

Leuk zeilen, leuke avondprogramma's

Nynke Bergsma

Aiso heeft een schitterend zeilkamp gehad! Super georganiseerd en diverse aktiviteiten waar alle kinderen bij werden betrokken met zeer enthousiaste begeleiders. Door diverse zeilaktiviteiten heeft... Aiso heeft een schitterend zeilkamp gehad! Super georganiseerd en diverse aktiviteiten waar alle kinderen bij werden betrokken met zeer enthousiaste begeleiders. Door diverse zeilaktiviteiten heeft Aiso veel opgestoken van de zeilbeginselen. Het eten viel bij Aiso ook zeer goed in de smaak. Nogmaals hartelijk dank!! Sportieve groet van Nynke Bergsma

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Kleine groepen. Alle kinderen erbij betrekken, zodat niet één 'buiten de boot viel'??. Naast het zeilen leuke aktiviteiten voor iedereen. Slaap- en eet voorzieningen waren ook goed voor elkaar

Mieke en haar ouder

"Súperleuke mensen, superleuke staf en je leert er vergoed zeilen" zegt dochter van 15 die net 2 weken bij Pean achter de rug heeft ;-)

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Sfeer, goed eten, goed les, mooie plek.

Sjoerd

Zeer goed georganiseerd en waanzinnig gezellig kamp! Allemaal blije mensen en veel nieuwe zeildingen geleerd!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Heerlijk eten, veel oog voor organisatie en veiligheid.

Onze zoon komt met alleen maar enthousiaste verhalen terug. Veelzeggend is dat hij nu al weet dat hij volgend jaar weer wil.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Het eten is lekker, de lessen zijn goed en de instructeurs zijn top