Pean

Zeilschool Pean heeft een erg enthousiast en kundige team van instructeurs! Ze doen er alles aan om er voor iedereen een onvergetelijke ervaring van te maken.
De ligging is ook geweldig tussen de weilanden en aan leuke zeilroutes.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zoals al genoemd is et team erg enthousiast en kundig! Dit is echt een heel sterk punt. Als ouder heb ik deelgenomen aan de Pinksterweekendcursus. Kinderen komen waarschijnlijk thuis met enthousiaste verhalen over het zeilen maar ook over de liedjes, spelletjes, die "gekke" leiding... Ik wil nog even kwijt dat de instructeurs (ongeveer 17 tot 25 jaar) niet alleen allemaal zeer ervaren zeilers zijn maar dat ze ook zeer goed opgeleid worden om naar de cursist zelf te kijken; ze spreken elke cursist op het eigen zeilniveau aan ook al zitten er meerdere niveau's in een boot. Daarnaast kijken ze ook op sociaal-emotioneel vlak naar de cursisten; heeft iedereen het naar de zin, is iedereen even betrokken bij de nazeilse activiteiten. elke dag een stafvergadering waarin elke cursist wordt besproken en wordt bekeken of en hoe het beter kan! SSSSUPER!! Zeer bewonderenswaardig!

Score voor Pean: 4.5/5
Ervaring Ja