Pean

Dekeyser

Top zeil- en surfschool! Geweldig niveau dat het de moeite loont om vanuit België de trip te maken om de kids op kamp te laten gaan!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Individuele aandacht door de kleine groepen dus geweldig om vooruitgang te boeken

Hans Huisinga

Na vele jaren komt onze groep van zo'n 15 man weer blij en enthousiast terug. De goede aanpak en dat blijven volhouden spreekt ons zeer aan.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Geen goede balans tussen sport en spel.

Ook deze 4e keer was het weer een topweek!

Uitstekend

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Een echte klassiek zeilkamp in Fryslan!
Zo uit een Nederlandse film
Leuk en veel begeleiding
Lekker sportief

Supergoede begeleiding van alle kids. Ze worden de hele dag goed bezig gehouden, ook als er niet wordt gezeild. Daardoor weinig tijd voor de smartphone!!! Elke dag met hetzelfde groepje in 'eigen'... Supergoede begeleiding van alle kids. Ze worden de hele dag goed bezig gehouden, ook als er niet wordt gezeild. Daardoor weinig tijd voor de smartphone!!! Elke dag met hetzelfde groepje in 'eigen' valk.
's Avonds vroeg naar bed en toezicht dat na 10 miniten alles rustig is. Onze dochter heeft een superleuke week gehad: veel geleerd en vooral erg gezellig! Jammer dat het alweer zo snel voorbij was.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zeer goede begeleiding, zowel op de boot als aan de wal

Berendina Hamstra - van Solkema

De zeilweek op Pean is het hoogtepunt van het jaar. Fantastisch zeilen, veel geleerd, lekker gegeten en bovenal héél veel plezier gehad. Onze kinderen zijn hier helemaal thuis! Bedankt Natasja,... De zeilweek op Pean is het hoogtepunt van het jaar. Fantastisch zeilen, veel geleerd, lekker gegeten en bovenal héél veel plezier gehad. Onze kinderen zijn hier helemaal thuis! Bedankt Natasja, Christophe, zeilinstructeurs en keukenstaf!! ?????

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Fantastische sfeer, zeer goed opgeleide instructeurs, goed zeilmateriaal, het lekkerste brood dat er is (vers van de bakker), goede maaltijden, duidelijk pedagogisch klimaat.

Onze dochter is dit jaar voor de 2e keer naar Pean geweest. Ze heeft het weer heerlijk gehad en zit vol enthousiaste verhalen over de leuke begeleiding, liedjes, de activiteiten en de uitgebreide... Onze dochter is dit jaar voor de 2e keer naar Pean geweest. Ze heeft het weer heerlijk gehad en zit vol enthousiaste verhalen over de leuke begeleiding, liedjes, de activiteiten en de uitgebreide maaltijden. En oh ja het zeilen in de optimist was ook geslaagd. ze is trots op haar CWOII. De laatste week vd zomervakantie is ze weer vd partij!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Er wordt echt voor gezorgd dat er niemand buitengesloten wordt

Bastiaan

Zeer positief. Kinderen komen er met veel plezier en leren veel.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede instructie, veel plezier, goed materiaal en goed eten.

Chantal Geerits

Onze zoon Hidde heeft echt een fantastische week gehad bij jullie. Goed leren zeilen, superveel plezier gehad, hij raakt er niet over uitgepraat en kan niet wachten tot hij volgend jaar terug mag !... Onze zoon Hidde heeft echt een fantastische week gehad bij jullie. Goed leren zeilen, superveel plezier gehad, hij raakt er niet over uitgepraat en kan niet wachten tot hij volgend jaar terug mag ! Organisatie was echt geweldig. En hij heeft geen seconde WiFi gemist dat wil wat zeggen.....
Chantal Krouwer-Geerits

Manon Loots

Een geweldig team, een adembenemend mooie plek. Onze Isa heeft een top week gehad en komt volgend jaar zeker terug.

Het team en de locatie