Pean

Anke Tibbesma

Vandaag weer naar huis gegaan van een geweldige week zeilen. Het was een top week! Veel geleerd en gelachen. De staff was zo'n leuke groep. Elke avond een heel leuk avondprogramma, je verveelt je... Vandaag weer naar huis gegaan van een geweldige week zeilen. Het was een top week! Veel geleerd en gelachen. De staff was zo'n leuke groep. Elke avond een heel leuk avondprogramma, je verveelt je nooit! Volgend jaar sowieso weer!! Wat kan je het missen..

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Geweldige zeilinstructeurs, goed eten, altijd een hele leuke sfeer, goede slaapgelegenheid, prachtie locatie

Anneke vd Wal

Onze dochter Anke heeft het geweldig gehad afgelopen week. Wat een perfect kamp, ze heeft nu al heimwee naar de fantastische sfeer die er metelkaar heerste. Enthousiaste, kundige leiding,... Onze dochter Anke heeft het geweldig gehad afgelopen week. Wat een perfect kamp, ze heeft nu al heimwee naar de fantastische sfeer die er metelkaar heerste. Enthousiaste, kundige leiding, uitstekende maaltijden, slaapverblijven voor de jeugd. Tijdens het kamp laten jullie tevens zien dat de digitale media niet eens gemist wordt omdat er zoveel leuke activiteiten naast het zeilen worden geboden. Een groot compliment voor ieder die hieraan meegewerkt heeft. Onze dochter wil liefst direct weer, tot volgende zeilweek!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

kundige, enthousiaste leiding, voedzame, gezonde maaltijden en het bewaken en stimuleren van de saamhorigheid is grote klasse!

Charlotte

Zojuist mijn twee zoontjes (8 en 11) opgehaald na hun allereerste weekje zeilkamp bij Pean. Ze zijn moe, schor en compleet voldaan. Ze hebben het geweldig gehad, hebben grootse verhalen over zeilen,... Zojuist mijn twee zoontjes (8 en 11) opgehaald na hun allereerste weekje zeilkamp bij Pean. Ze zijn moe, schor en compleet voldaan. Ze hebben het geweldig gehad, hebben grootse verhalen over zeilen, spelen, lieve en grappige instructeurs, het heerlijke eten en willen volgend jaar weer. Eigenlijk willen ze morgen weer!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Leuke locatie, goed eten, gecertificeerde instructeurs en ongedwongen sfeer.

Pleegouders van Fred

Ons (pleeg) kind is zeer enthousiast over de zeilweek en wil volgend jaar weer. Het heeft ons een goed gevoel gegeven al van af het begin en het gebeuren erom heen. Fijne en prettige mensen met een... Ons (pleeg) kind is zeer enthousiast over de zeilweek en wil volgend jaar weer. Het heeft ons een goed gevoel gegeven al van af het begin en het gebeuren erom heen. Fijne en prettige mensen met een super positieve uitstraling. Goed verzorgde keuken en lekker eten. Chapeau Pean is een echte aanrader.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Fred vond Otto een rustige en fijne stem hebben met een duidelijke uitleg hij voelde zich bij hem op zijn gemak. Dit zegt heel veel over het kind. Een goede balans in les en ontspanning
Verder...
Verder veel sterke punt ook voor de organisatie chapeau.

Monique Müller

De kinderen komen altijd superenthousiast terug en willen alleen maar weer naar jullie.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede controle op het op tijd slapen gaan. Kwalitatief goede lessen. Leuke liedjes

Derk Sipke Braunius

1. redelijk bereikbare locatie, goede bewegwijzering vanaf Ens
2. goed georganiseerde en geleide zeilschool
3. prettige , vriendelijke sfeer,
4. enthousiaste verhalen van...
1. redelijk bereikbare locatie, goede bewegwijzering vanaf Ens
2. goed georganiseerde en geleide zeilschool
3. prettige , vriendelijke sfeer,
4. enthousiaste verhalen van leerlingen over hun ervaring

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

de persoonlijke benadering en begeleiding van de leerlingen

Floos Coers / Luuk Unger

Mijn 13-jarige zoon kwam voor de 5e keer thuis met mooie verhalen en SUPER zeilervaring. Hij vindt met name het feit dat er echt serieus les wordt gegeven, theorieles is en dat je lekker kunt... Mijn 13-jarige zoon kwam voor de 5e keer thuis met mooie verhalen en SUPER zeilervaring. Hij vindt met name het feit dat er echt serieus les wordt gegeven, theorieles is en dat je lekker kunt slapen omdat de leiding om een bepaalde tijd echt zorgt voor rust, heel fijn. Maar ook de tochten naar diverse dorpjes, de avondspelen, en de super aardige leiding zijn dingen die hij noemt. Geen 1 keer friet of frikandellen, maar lekker verse visjes, en wraps staan op het menu, en hij vind het (al 5 jaar) heerlijk! Ook wordt er veel gezongen tijdens het kamp, en er ontstond zelfs een nieuw PEAN liedje tijdens een tocht. Wij hebben ook ervaring met de grote club met een 'V', maar de organisatie, gedrevenheid, en proffessionaliteit waar dit kamp al jaren mee werkt, maken dat dit echt een aanrader is!

Maurits Koenen

Onze zoon is heel enthousiast thuis gekomen. Hij heeft een superweek gehad. Hij heeft veel over het zeilen verteld en heeft duidelijk veel opgestoken. Hij heeft ook van het avondprogramma en zijn... Onze zoon is heel enthousiast thuis gekomen. Hij heeft een superweek gehad. Hij heeft veel over het zeilen verteld en heeft duidelijk veel opgestoken. Hij heeft ook van het avondprogramma en zijn medecursisten genoten. Top week!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Kundige jonge crew. Vrolijke boel maar ambitieus met het zeilen.

Lars en Arjan Adema

Lars en Arjan hebben naar eigen zeggen " de beste zeilweek ooit" gehad en dat wil wat zeggen,want zij zeilen al 8 jaar.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Geweldige sfeer, kundige en leuke instructeurs, afwisselend en vers eten. SUPER!

Desiree Henning-Rooijakkers

Mooie ligging, vriendelijk ontvangst, leuk om regelmatig appjes te mogen ontvangen over de ondernomen activiteiten en foto's van je kinderen te kunnen downloaden van Google+. Hele enthousiaste... Mooie ligging, vriendelijk ontvangst, leuk om regelmatig appjes te mogen ontvangen over de ondernomen activiteiten en foto's van je kinderen te kunnen downloaden van Google+. Hele enthousiaste verhalen van de jongens (9 en 12 jaar) na 1 week zeilen. Veel geleerd, leuke instructeurs en lekker gegeten.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zie hierboven. Voor ons als ouders is het erg belangrijk dat er goed gecommuniceerd wordt. Onze jongens waren voor het eerst zonder hun ouders 1 week op kamp. Wij waren in Brabant, zij in Friesland... Zie hierboven. Voor ons als ouders is het erg belangrijk dat er goed gecommuniceerd wordt. Onze jongens waren voor het eerst zonder hun ouders 1 week op kamp. Wij waren in Brabant, zij in Friesland maar we hoefden ons geen zorgen te maken.