Pean

Colinda

Zeilschool Pean is een aanrader! Onze meiden hebben een fantastische week gehad, ze willen volgend jaar weer! Ze hebben leren zeilen, heerlijk gegeten, vriendinnen gemaakt en kwamen vol verhalen en... Zeilschool Pean is een aanrader! Onze meiden hebben een fantastische week gehad, ze willen volgend jaar weer! Ze hebben leren zeilen, heerlijk gegeten, vriendinnen gemaakt en kwamen vol verhalen en vrolijke liedjes thuis!

Goede begeleiding!

Anne Lamers

Onze zoon en dochter hebben een fantastische week gehad. Ze veel geleerd over het zeilen en het was ook heel gezellig. De sfeer was goed, op beide kampen.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ze noemden de heerlijke maaltijden en de instructeurs als plus punten. Onze zoon genoot ook veel van de theorie lessen.

Charlotte van der Veen

Gisteren twee kinderen (9 en 12) opgehaald na een week intern bij Pean. Ze waren moe, ze waren voldaan, ze hebben heerlijk gezeild, heel veel plezier gehad en willen volgend jaar weer. Eenmaal thuis... Gisteren twee kinderen (9 en 12) opgehaald na een week intern bij Pean. Ze waren moe, ze waren voldaan, ze hebben heerlijk gezeild, heel veel plezier gehad en willen volgend jaar weer. Eenmaal thuis waren ze diep teleurgesteld met het eten dat ze kregen, bij Pean was dat veel beter.

* goed en vers eten
* fijne zeillessen
* van tevoren een paar wensen geuit en daar is rekening mee gehouden
* huren van zeilpakken voor een week.

J.P. van Lienden

Fred heeft een fijne week ervaren. Met de kinderen en leiding.lekker gegeten. Veel geleerd over zeilen en ook met de mede cursisten. Het sociale gebeuren. Conflicten met elkaar oplossen. Prima naar... Fred heeft een fijne week ervaren. Met de kinderen en leiding.lekker gegeten. Veel geleerd over zeilen en ook met de mede cursisten. Het sociale gebeuren. Conflicten met elkaar oplossen. Prima naar zijn zin. Hij blijft vertellen. Volgend jaar weer.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede organisatie. Teamboulding, correcte behandeling door alle leiding en leidinggevende, vriendelijk en beleefd. Goede uitstraling.
Ga zo door, maar blijf evalueren.

Karin Oyevaar

Voor het 5e jaar op rij heeft Carmen (13) weer een fantastische week gehad. Vol verhalen en nieuwe ervaringen is ze gisteren thuis gekomen. Dank Pean en tot volgend jaar!

Persoonlijke benadering.

Inge Soolsma

Onze kleindochter heeft deze week een 3-daagse zeilcursus gedaan. Ze vond het heel erg leuk en het is verbazend wat ze in die korte tijd opgestoken heeft.
Instructrice Roan en Zeilschool Pean...
Instructrice Roan en Zeilschool Pean bedankt!

Harold Kluit

Onze dochters gaan sinds jaren naar Pean. Het is een veilige en prettige omgeving waarin practische en theoretische watersport beoefening centraal staan. Naast het leren van de desbetreffende... Onze dochters gaan sinds jaren naar Pean. Het is een veilige en prettige omgeving waarin practische en theoretische watersport beoefening centraal staan. Naast het leren van de desbetreffende watersport discipline, staat sociaal samenzijn, humor, (avond)spelletjes, zang en dans centraal

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Combinatie van watersport en sociaal samenzijn is waar Pean sterk in is

Guido hagenaars

De meiden hebben een fantastische week gehad. Super leuke leraren, heerlijk eten en natuurlijk goed leren zeilen en surfen

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Lekker eten. Goede sfeer. Leuke spellen. Goede leraren en begeleiding . Ook niet te groot dus overzichtelijk.

Arina

Onze kinderen (14 en 16) hebben een geweldige week gehad. Het zeilen in de Valk stond op de 1e plaats en ze vonden het erg gezellig. Ze hebben enorm goed les gehad en heel veel geleerd. Dat bleek... Onze kinderen (14 en 16) hebben een geweldige week gehad. Het zeilen in de Valk stond op de 1e plaats en ze vonden het erg gezellig. Ze hebben enorm goed les gehad en heel veel geleerd. Dat bleek wel toen ze daarna zelf met een Valk hebben gezeild. Ze hebben de smaak te pakken.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Combinatie van goede zeilles en een gezellig programma.

Carolien

Mijn dochter vind het zeilschool Pean echt geweldig, goede staf, leren echt zeilen, zorgen voor een gezellige groep en een enorme waardevolle ervaring.

Zorgen voor een groepsgevoel