Pean

Onze dochter is dit jaar voor de 2e keer naar Pean geweest. Ze heeft het weer heerlijk gehad en zit vol enthousiaste verhalen over de leuke begeleiding, liedjes, de activiteiten en de uitgebreide... Onze dochter is dit jaar voor de 2e keer naar Pean geweest. Ze heeft het weer heerlijk gehad en zit vol enthousiaste verhalen over de leuke begeleiding, liedjes, de activiteiten en de uitgebreide maaltijden. En oh ja het zeilen in de optimist was ook geslaagd. ze is trots op haar CWOII. De laatste week vd zomervakantie is ze weer vd partij!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Er wordt echt voor gezorgd dat er niemand buitengesloten wordt

Bastiaan

Zeer positief. Kinderen komen er met veel plezier en leren veel.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede instructie, veel plezier, goed materiaal en goed eten.

Chantal Geerits

Onze zoon Hidde heeft echt een fantastische week gehad bij jullie. Goed leren zeilen, superveel plezier gehad, hij raakt er niet over uitgepraat en kan niet wachten tot hij volgend jaar terug mag !... Onze zoon Hidde heeft echt een fantastische week gehad bij jullie. Goed leren zeilen, superveel plezier gehad, hij raakt er niet over uitgepraat en kan niet wachten tot hij volgend jaar terug mag ! Organisatie was echt geweldig. En hij heeft geen seconde WiFi gemist dat wil wat zeggen.....
Chantal Krouwer-Geerits

Manon Loots

Een geweldig team, een adembenemend mooie plek. Onze Isa heeft een top week gehad en komt volgend jaar zeker terug.

Het team en de locatie

Willemijn was er alleen overdag. Prima verzorgd, groep van 4. Ik was er elke dag om ze te brengen/halen. Altijd overzicht, even terugkoppeling van instructeur (floriene) en blije kids

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Insmeren, zeilkledjng aan, niet op blote voeten /slippers

Dochter heeft een prachtige week gehad! Ze kwam terug met n big smile en veel verhalen. Ze had een 9 gegeven, dat zegt alles!

Begeleiding door de staf

Mark

Onze zoon Thijmen is nu voor de negende keer geweest en het blijft zijn hoogtepunt in het jaar

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Prettig en professioneel team; traditie en visie. Regels en goed eten

Sjoerd van der Veen

Onze kinderen hebben een leuke week gehad bij Pean. Beide hebben een CWO bewijs voor de Pico gehaald.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede sfeer, gezellig en goede zeilles.

Voor het zesde jaar op rij twee enthousiaste zonen weer opgehaald bij Pean. Ze willen volgend jaar weer, dat zegt ons alles!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Structuur voor kinderen zonder dat Mijn puberzonen daar veel van merken /last van ondervinden;-)
Enthousiasme en kundigheid van begeleiders
Kwaliteit van het eten

Carien

Onze zoon is voor de 3e keer geweest en heeft opnieuw een leuke en leerzame week gehad. Ook als het weer wat minder is, weten ze er voor de kinderen een feestje van te maken.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Enthousiasme van instructeurs, groepsproces, lekker eten, ruime keuze uit boot typen.