Pean

Hidde de Jong

Het was leuk en gezellig elke dag (week 32). Krijgen een 7.5 (= goed)!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Allé instructeurs zijn leuk/gezellig. Ze proberen iedereen mee te laten doen met alles.

de Boer (vader van..)

Zeer goed, klant vriendelijk

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Mijn zoon van 9, optimist leerling, heeft het zeer naar zijn zin gehad.
Het programma van de zeilweek, de instrukteurs, het eten en de overnachtingen laat niets te wensen over.
Hij...
Mijn zoon van 9, optimist leerling, heeft het zeer naar zijn zin gehad.
Hij blij, ouders blij :-)

De 3 kinderen hebben het super naar hun zin gehad.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

de sfeer was goed en ook leuk de communicatie dmv whatsapp en facebook. en de mogelijkheid voor het huren van een valk op de ophaaldag.

Voor het tweede jaar bij Pean. Wederom een succes!

Anke Tibbesma

Vandaag weer naar huis gegaan van een geweldige week zeilen. Het was een top week! Veel geleerd en gelachen. De staff was zo'n leuke groep. Elke avond een heel leuk avondprogramma, je verveelt je... Vandaag weer naar huis gegaan van een geweldige week zeilen. Het was een top week! Veel geleerd en gelachen. De staff was zo'n leuke groep. Elke avond een heel leuk avondprogramma, je verveelt je nooit! Volgend jaar sowieso weer!! Wat kan je het missen..

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Geweldige zeilinstructeurs, goed eten, altijd een hele leuke sfeer, goede slaapgelegenheid, prachtie locatie

Anneke vd Wal

Onze dochter Anke heeft het geweldig gehad afgelopen week. Wat een perfect kamp, ze heeft nu al heimwee naar de fantastische sfeer die er metelkaar heerste. Enthousiaste, kundige leiding,... Onze dochter Anke heeft het geweldig gehad afgelopen week. Wat een perfect kamp, ze heeft nu al heimwee naar de fantastische sfeer die er metelkaar heerste. Enthousiaste, kundige leiding, uitstekende maaltijden, slaapverblijven voor de jeugd. Tijdens het kamp laten jullie tevens zien dat de digitale media niet eens gemist wordt omdat er zoveel leuke activiteiten naast het zeilen worden geboden. Een groot compliment voor ieder die hieraan meegewerkt heeft. Onze dochter wil liefst direct weer, tot volgende zeilweek!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

kundige, enthousiaste leiding, voedzame, gezonde maaltijden en het bewaken en stimuleren van de saamhorigheid is grote klasse!

Charlotte

Zojuist mijn twee zoontjes (8 en 11) opgehaald na hun allereerste weekje zeilkamp bij Pean. Ze zijn moe, schor en compleet voldaan. Ze hebben het geweldig gehad, hebben grootse verhalen over zeilen,... Zojuist mijn twee zoontjes (8 en 11) opgehaald na hun allereerste weekje zeilkamp bij Pean. Ze zijn moe, schor en compleet voldaan. Ze hebben het geweldig gehad, hebben grootse verhalen over zeilen, spelen, lieve en grappige instructeurs, het heerlijke eten en willen volgend jaar weer. Eigenlijk willen ze morgen weer!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Leuke locatie, goed eten, gecertificeerde instructeurs en ongedwongen sfeer.

Pleegouders van Fred

Ons (pleeg) kind is zeer enthousiast over de zeilweek en wil volgend jaar weer. Het heeft ons een goed gevoel gegeven al van af het begin en het gebeuren erom heen. Fijne en prettige mensen met een... Ons (pleeg) kind is zeer enthousiast over de zeilweek en wil volgend jaar weer. Het heeft ons een goed gevoel gegeven al van af het begin en het gebeuren erom heen. Fijne en prettige mensen met een super positieve uitstraling. Goed verzorgde keuken en lekker eten. Chapeau Pean is een echte aanrader.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Fred vond Otto een rustige en fijne stem hebben met een duidelijke uitleg hij voelde zich bij hem op zijn gemak. Dit zegt heel veel over het kind. Een goede balans in les en ontspanning
Verder...
Verder veel sterke punt ook voor de organisatie chapeau.

Monique Müller

De kinderen komen altijd superenthousiast terug en willen alleen maar weer naar jullie.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede controle op het op tijd slapen gaan. Kwalitatief goede lessen. Leuke liedjes

Derk Sipke Braunius

1. redelijk bereikbare locatie, goede bewegwijzering vanaf Ens
2. goed georganiseerde en geleide zeilschool
3. prettige , vriendelijke sfeer,
4. enthousiaste verhalen van...
1. redelijk bereikbare locatie, goede bewegwijzering vanaf Ens
2. goed georganiseerde en geleide zeilschool
3. prettige , vriendelijke sfeer,
4. enthousiaste verhalen van leerlingen over hun ervaring

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

de persoonlijke benadering en begeleiding van de leerlingen