Pean

Tanga van der Sloot

Erg enthousiast over zeilschool Pean! Aankomst goed geregeld, veel duidelijkheid, blije instructeurs en oog voor de kinderen! Top locatie aan het water en zowel binnen als buiten mooie ruimte om te... Erg enthousiast over zeilschool Pean! Aankomst goed geregeld, veel duidelijkheid, blije instructeurs en oog voor de kinderen! Top locatie aan het water en zowel binnen als buiten mooie ruimte om te spelen!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goed belcontact en afstemming was mogelijkheid toen ons zoontje last had van heimwee. Perfecte locatie! Enthousiaste zeilinstructeurs!

Onze dochter heeft met veel plezier een weekje bij zeilschool De Pean gelogeerd. Ondanks dat ze twijfels had of zeilen wel leuk zou zijn, is ze gedurende de week erg enthousiast geworden over het... Onze dochter heeft met veel plezier een weekje bij zeilschool De Pean gelogeerd. Ondanks dat ze twijfels had of zeilen wel leuk zou zijn, is ze gedurende de week erg enthousiast geworden over het zeilen en wil ze volgend jaar weer naar De Pean terug.

Goed georganiseerd
Leuke enthousiaste begeleiding
Eten van goede kwaliteit
Bij slecht weer wanneer er niet gezeild kan worden een leuk alternatief programma
De kinderen...
Goed georganiseerd
Leuke enthousiaste begeleiding
Eten van goede kwaliteit
De kinderen krijgen niet de kans zich te vervelen

Mooie locatie, qua accomodatie, meer en binnenwater. Mijn dochter (15j) heeft (2017 wk30) veel zeilplezier gehad, maar was wel volledig uitgeput door intensief dagprogramma, avondlessen en... Mooie locatie, qua accomodatie, meer en binnenwater. Mijn dochter (15j) heeft (2017 wk30) veel zeilplezier gehad, maar was wel volledig uitgeput door intensief dagprogramma, avondlessen en gezelligheid. Wellicht volgend jaar weer, maar dan extern (bij pake en beppe) zodat ze iets meer tijd voor zichzelf en slaap kan nemen.
Ze is erg trots op haar certificaat en diploma, waarvoor ze lijstjes heeft geregeld. Ze hangen boven haar bed.

Hanny v.d. Schaaf

Onze 3 kinderen hebben wederom een geweldige week bij Pean gehad. Trots op wat ze geleerd hebben, en vooral veel plezier gehad. Ze zitten nog steeds vol met enthousiaste verhalen! Wij als ouders... Onze 3 kinderen hebben wederom een geweldige week bij Pean gehad. Trots op wat ze geleerd hebben, en vooral veel plezier gehad. Ze zitten nog steeds vol met enthousiaste verhalen! Wij als ouders zijn blij, dat ze zo enthousiast zijn en blijven over het zeilen.

Hartelijke ontvangst.
Instructie in kleine groepen.
Oog voor alle kinderen, ook al is het druk op de zeilschool.
Duidelijke afspraken en regels rondom bijv. het slapen. Was voor...
Hartelijke ontvangst.
Instructie in kleine groepen.
Oog voor alle kinderen, ook al is het druk op de zeilschool.
Duidelijke afspraken en regels rondom bijv. het slapen. Was voor onze kinderen, die veel slaap nodig hebben, erg prettig om 'gewoon' goed te kunnen slapen.

Het was zeer leuk , georganiseerd en ook een zeer fijne methode om te leren zeilen .

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

de spellen die na het zeilen georganiseerd waren , waren voor iedereen leuk en ook heel gezellig. Het eten is zeer verzorgt en er is veel keuze bij het ontbijt en de lunch.

Fam Snippe

De zeilschool is TOP! Hele goede begeleiding en een super gezellige sfeer voor de kinderen.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ze geven goede uitleg en instructie.
Veiligheid staat voorop.
Gezonde maaltijden.
Goede communicatie met ouders via whatsapp en Facebook

Fenna

Super leuk en heel veel geleerd.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Boten in heel goede staat, erg lekker eten en duidelijke regels.

Wytse

Onze dochter heeft een fantastische week gehad, veel geleerd en veel lol gehad!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zeilschool Pean is zeer profecioneel met super gedisciplineerde instructeurs. Kinderen ervaren het als een super vakantie en leren ook nog eens goed zeilen. Door de goede regels die er intern zijn,... Zeilschool Pean is zeer profecioneel met super gedisciplineerde instructeurs. Kinderen ervaren het als een super vakantie en leren ook nog eens goed zeilen. Door de goede regels die er intern zijn, laat je als ouders je kind met een gerust hart achter.

Marije Vogelzang

Onze dochter heeft alweer voor de vierde keer em superleuke week gehad. Heeft weer veel geleerd met surfen.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goed eten, leuke spellen, fijne accomodatie en kundige instructeurs. Ook meegenomen dat ze CWO kwalificaties kunnen halen.

Bernardus Holtrop

Tijmen is net terug van een week op Pean en hij heeft een geweldige week gehad. Hij wilde het liefst nog een week blijven, en is nu al aan het opzoeken welke boot hij volgend jaar in wil varen.... Tijmen is net terug van een week op Pean en hij heeft een geweldige week gehad. Hij wilde het liefst nog een week blijven, en is nu al aan het opzoeken welke boot hij volgend jaar in wil varen. Erg goed!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Goede zeilles, zeer toegewijde instructeurs die met hart en ziel lesgeven en er voor zorgen dat de kinderen uitstekend vermaakt en verzorgd worden en veilig zijn.