Pean

Beide dochters zijn de afgelopen maand twee weekenden bij Pean geweest. Eentje voor de derde keer. Zij verheugde zich er enorm op en heeft wederom enorm genoten van de goede sfeer en afwisseling in de lessen. Ze heeft veel geleerd. Ze mocht zelfs kennismaken met de RS Tera en zou het liefst volgende week een hele week in deze boot gaan zeilen. Voor onze andere dochter was het de eerste kennismaking. Ze was bang voor de harde wind en vond het dan ook erg spannend. Het is de instructeurs gelukt haar "trucjes" te leren zodat ze meer controle over haar boot kreeg en uiteindelijk met "ik vond het leuk" thuis te komen in plaats van ik vind het zo eng. Het plezier staat voorop en de instructeurs hebben goed aangevoeld tot hoever ze konden gaan.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

De verhouding plezier en leerelement staat in goede verhouding. De eigenaar is zichtbaar aanwezig en heeft oog voor de ervaringen van cursisten. Er hangt een goede sfeer tussen de instructeurs. Dat werkt door op de kinderen. Ze begeleiden jonge, bange cursisten prima.

Score voor Pean: 4/5
Ervaring Ja