Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Klompenmaker

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je leuke review! Zien we je snel weer online of in een van onze boutiques? Liefs, Lyana team My Jewellery

Regi

Topsieraden, heel mooi en blijven mooi!

Veel keuze, kleur blijft mooi!

Sommige artikelen gaan snel stuk (sluitinkjes met name).

Reactie My Jewellery:

Hi Regi! Bedankt voor jouw mooie review! Wat leuk dat jij fan bent van onze sieraden. Mocht er in de toekomst weer een sluiting of item kapot gaan, mag je altijd contact opnemen met de... Hi Regi! Bedankt voor jouw mooie review! Wat leuk dat jij fan bent van onze sieraden. Mocht er in de toekomst weer een sluiting of item kapot gaan, mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Zij kijken dan graag met je mee naar een passende oplossing. Hopelijk zien we je snel weer terug! Liefs, Lyana team My Jewellery

Kristel

Top winkel!

Mooi en breed assortiment

Niets

Reactie My Jewellery:

Hi Kristel, bedankt voor deze super enthousiaste review! Wat leuk dat jij fan bent van onze items en collecties. Zien we je snel weer? Liefs, Lyana team My Jewellery

Roos Heesakkers

Ik draag al een aantal jaar verschillende sieraden van my jewellry

Zien er leuk uit, veranderen niet van kleur, geen ontstekingen en blijven super mooi ook met water

Reactie My Jewellery:

Hi Roos, bedankt voor je review. Super fijn om te zien dat je zo enthousiast bent over onze items. YES! We hopen je snel weer te zien op onze webshop of in één van onze boutiques. Liefs Anouk, team... Hi Roos, bedankt voor je review. Super fijn om te zien dat je zo enthousiast bent over onze items. YES! We hopen je snel weer te zien op onze webshop of in één van onze boutiques. Liefs Anouk, team My Jewellery.

Evelien

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Evelien! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super dat je zo mega tevreden bent over onze levering en kwaliteit van de jurk. Dit vinden wij natuurlijk erg fijn om te horen! Veel plezier... Hi Evelien! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super dat je zo mega tevreden bent over onze levering en kwaliteit van de jurk. Dit vinden wij natuurlijk erg fijn om te horen! Veel plezier ervan & hopelijk tot snel weer! Liefs Manon, team My Jewellery.

Christjna

Mijn bestelde waar van zondag was op donderdag nog niet verzonden. Bij bellen krijg je alleen te horen dat er een probleem in het magazijn is . Niemand kan je vertellen wanneer het wel wordt... Mijn bestelde waar van zondag was op donderdag nog niet verzonden. Bij bellen krijg je alleen te horen dat er een probleem in het magazijn is . Niemand kan je vertellen wanneer het wel wordt verzonden! Uit eindelijk kreeg ik
Het na een week binnen.
Slechte ervaring dus! Met een klantenservice die je niets kan vertellen!

Product ziet er leuk uit. Nog geen idee hoe lang het mooi blijft

Houd je klanten beter op de hoogte!

Reactie My Jewellery:

Hi Christina! Bedankt voor je bericht en je geduld! Het is druk online & we werken met heel team My Jewellery om de orders zo snel mogelijk in te pakken en te verwerken. Fijn om te horen dat je... Hi Christina! Bedankt voor je bericht en je geduld! Het is druk online & we werken met heel team My Jewellery om de orders zo snel mogelijk in te pakken en te verwerken. Fijn om te horen dat je de bestelling inmiddels hebt ontvangen. Wij hopen dat je dit met plezier zult dragen. Liefs, Jaimy Team My Jewellery

Karin

Lange levertijd. Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen

Personeel in de winkel is erg behulpzaam en klantvriendelijk

Aangeven op de website als jullie niet snel kunnen leveren

Reactie My Jewellery:

Hi Karin, bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad bij ons in de boutique. Ons warehouse wordt geoptimaliseerd, waardoor reeds geplaatste bestellingen... Hi Karin, bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad bij ons in de boutique. Ons warehouse wordt geoptimaliseerd, waardoor reeds geplaatste bestellingen een vertraging hebben. De toekomstige bestellingen worden na de optimalisatie snel verstuurd. Zien we je snel weer in een van onze boutiques of op onze webshop? Liefs, Julie team My Jewellery

Cailleigh Scholtes

Goed maar een min punt

Snel reactie! Snelle levering maar laatste tijd niet zo dat is minder

Geen garantie op verloren items

Reactie My Jewellery:

Hi Cailleigh, dankjewel dat je een eerlijke review hebt geplaatst. Super fijn om te horen dat je snel reactie hebt ontvangen wanneer je contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Momenteel... Hi Cailleigh, dankjewel dat je een eerlijke review hebt geplaatst. Super fijn om te horen dat je snel reactie hebt ontvangen wanneer je contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Momenteel wordt het warehouse geoptimaliseerd, waardoor je bestelling een vertraging heeft opgelopen. Zien we je snel weer, zodat we kunnen laten zien dat onze snelle levering terug is? Liefs, Julie team My Jewellery

Bianca

Normaal gesproken ben ik dik tevreden over de levering, maar wacht nu anderhalve week op de bestelling.
Weet dat ze druk zijn in het magazijn en dit krijg je ook te horen via de...
Weet dat ze druk zijn in het magazijn en dit krijg je ook te horen via de klantenservice.
Als ik had geweten dat ik zo lang moet wachten was ik naar de winkel gegaan.
Idee om klanten die op hun bestelling wachten een kortingsvoucher te geven?

Snelle reactie vd klantenservice

Een kortingvoucher aanbieden voor het lange wachten.

Reactie My Jewellery:

Hi Bianca! Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat onze klantenservice jou zo snel heeft kunnen helpen. Wij waarderen jouw feedback enorm en zullen jouw punten dan ook zeker meenemen in de... Hi Bianca! Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat onze klantenservice jou zo snel heeft kunnen helpen. Wij waarderen jouw feedback enorm en zullen jouw punten dan ook zeker meenemen in de toekomst! Kom je snel weer een keer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Sandra

Service afdeling denkt goed mee!

Service afdeling. Jurkjes zijn er nog niet, feestje is al geweest. Er wordt meegedacht aan een hele goede oplossing!! En sowieso werd er meteen opgenomen!

Op dit moment de levertijd, maar is verklaarbaar, zijn met het magazijn bezig.

Reactie My Jewellery:

Hi Sandra! Bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn dat onze klantenservice jou goed heeft kunnen helpen. Veel plezier met je nieuwe jurken! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery