Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Mieke

Mooie kleding van goede kwaliteit. Mijn maat past altijd. De retourkosten zijn erg hoog en dat zorgt ervoor dat ik maar af en toe bestel.

Goede kwaliteit kleding

Retourneren goedkoper of gratis maken. De hoge kosten houdt tegen om te bestellen. En letten op levertijden. Het is tot nu toe nooit de dag erna bezorgd. Dan dit niet benoemen op de website.

Reactie My Jewellery:

Hi Mieke, bedankt voor je feedback! Wat super leuk om te horen dat je fan bent van onze items. Wis je ook dat je kosteloos kan retourneren via onze boutiques? Hope to see you soon! Liefs, Lyana team... Hi Mieke, bedankt voor je feedback! Wat super leuk om te horen dat je fan bent van onze items. Wis je ook dat je kosteloos kan retourneren via onze boutiques? Hope to see you soon! Liefs, Lyana team My Jewellery

Eline

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede kwaliteit

De naam. Suf en dekt de lading niet.

Reactie My Jewellery:

Hi Eline! Bedankt voor deze fantastische review! Wat fijn om te horen dat jij zo tevreden bent over de levering en kwaliteit van onze items! Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen! Liefs, Lyana... Hi Eline! Bedankt voor deze fantastische review! Wat fijn om te horen dat jij zo tevreden bent over de levering en kwaliteit van onze items! Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen! Liefs, Lyana team My Jewellery

P. B.

Goede kwaliteit

Gratis retourneren, hier is geen winkel in de buurt

Reactie My Jewellery:

Hi! Super bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van de My Jewellery items! Je kunt kosteloos retourneren in al onze boutiques, daarnaast bieden wij ook... Hi! Super bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van de My Jewellery items! Je kunt kosteloos retourneren in al onze boutiques, daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om te retourneren met PostNL of Returnista! Wellicht kun je er een leuk dagje uit van maken wanneer je naar de stad gaat om onze boutique te bezoeken? Hopelijk zien we je snel terug in een van onze boutiques! Liefs, Esmee team My Jewellery

Keyara Peters

Super fijn. Voor mijn verjaardag kreeg ik kapotte oorbellen. Door de top service had ik snel nieuwe in huis.

Alles was goed

Geen!

Reactie My Jewellery:

Hi Keyara, bedankt voor je bericht! Wat leuk dat je oorbellen gehad heb van My Jewellery voor je verjaardag en dat je tevreden bent over onze service. Ik wens je veel plezier met de nieuwe... Hi Keyara, bedankt voor je bericht! Wat leuk dat je oorbellen gehad heb van My Jewellery voor je verjaardag en dat je tevreden bent over onze service. Ik wens je veel plezier met de nieuwe oorbellen. Liefs, Myrte team My Jewellery.

Schut

Mooi en goede kwaliteit!

Reactie My Jewellery:

Hi Naomi, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze mooie en kwalitatief goede items! Ik hoop dat je een paar super leuke armbandjes hebt kunnen... Hi Naomi, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze mooie en kwalitatief goede items! Ik hoop dat je een paar super leuke armbandjes hebt kunnen scoren, heel veel plezier ermee! Hopelijk kom je snel weer gezellig shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Amy

Goeie service

Vriendelijk helpen bij alles

Reactie My Jewellery:

Hi Amy! WOW, bedankt voor jou 10-sterren review! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door de klantenservice. Zien we je snel weer? Liefs, Lyana team My Jewellery

Annuska

Goed!

kwaliteit en snelle levering

gratis retourneren

Reactie My Jewellery:

Hi Annuska! Bedankt voor deze 10/10 review! Super fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en kwaliteit van items. Wist je al dat het retourneren via onze boutique gratis is? Hopelijk... Hi Annuska! Bedankt voor deze 10/10 review! Super fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en kwaliteit van items. Wist je al dat het retourneren via onze boutique gratis is? Hopelijk zien we we je snel terug in een van onze boutiques of webshop! Liefs, Lyana team My Jewellery

Van de moortele nathalie

Zeee goed

Mooie collectie, kleedje goede kwaliteit en snel geleverd

Reactie My Jewellery:

Hi! Dankjewel voor je mooie review! Super fijn dat je zo'n fan bent van de items in onze collectie en de kwaliteit hiervan! Daar worden wij super happy en gemotiveerd van. Zien we je snel weer?... Hi! Dankjewel voor je mooie review! Super fijn dat je zo'n fan bent van de items in onze collectie en de kwaliteit hiervan! Daar worden wij super happy en gemotiveerd van. Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

anja de klerk

Leuke artikelen

Heel snel antwoord op je vragen

Niets

Reactie My Jewellery:

Hi Anja! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Daar zijn wij natuurlijk super blij mee! Wat fijn dat je snel en goed bent geholpen met al jouw vragen. Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My... Hi Anja! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Daar zijn wij natuurlijk super blij mee! Wat fijn dat je snel en goed bent geholpen met al jouw vragen. Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Shannon Vos

Heel goed

Als er iets kapot is sturen ze gratis een nieuwe op

Niets

Reactie My Jewellery:

Hi Shannon, bedankt voor je review! Graag kijken we met onze lieve klanten mee hoe we het beste kunnen helpen. Gelukkig hebben we je een goede oplossing kunnen bieden, bij een defect item. Zien we... Hi Shannon, bedankt voor je review! Graag kijken we met onze lieve klanten mee hoe we het beste kunnen helpen. Gelukkig hebben we je een goede oplossing kunnen bieden, bij een defect item. Zien we je snel weer in een van onze boutiques of op onze webshop? Liefs, Julie team My Jewellery