Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Esther Zandhuis

Hele mooie site..top levering, altijd heel leuk verpakt en wat extra's erbij in!!

Vriendelijk en erg goed!!

Geen idee

Reactie My Jewellery:

Hi Esther! Bedankt voor je super goede review. YES! Wat leuk dat je bij ons hebt geshopt & Fijn dat je zo tevreden bent over de levering en de bestelling zelf! Veel plezier met je nieuwe... Hi Esther! Bedankt voor je super goede review. YES! Wat leuk dat je bij ons hebt geshopt & Fijn dat je zo tevreden bent over de levering en de bestelling zelf! Veel plezier met je nieuwe armbandjes. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Lotte

Heel goed

snel in huis
goeie kwaliteit
erg leuke dingen

Reactie My Jewellery:

Hi Lotte! Bedankt voor je vijfsterren review. YES! Fijn dat je zo tevreden bent over onze levering & items. Dit vinden wij super leuk om te horen! Veel plezier met je nieuwe items en hopelijk... Hi Lotte! Bedankt voor je vijfsterren review. YES! Fijn dat je zo tevreden bent over onze levering & items. Dit vinden wij super leuk om te horen! Veel plezier met je nieuwe items en hopelijk tot snel weer! Liefs Manon, team My Jewellery.

marre

Super!!

goede kwaliteit
snelle levering
goede service
hele leuke winkels
veel keuze uit leuke producten

Reactie My Jewellery:

Hi Marre! Bedankt voor jouw 10-sterren review, WOW! Wat fijn om te horen dat jij fan bent van My Jewellery. Zien we je snel weer? Liefs, Lyana team My Jewellery

Sandra

Leuke mode en sieraden. Een aanrader!

Leuke kleding en sieraden. Kleurrijk! Nette klantenservice.

Voor de doelgroep iets aan de dure kant.

Reactie My Jewellery:

Hi Sandra! Bedankt voor jouw mooie review! Super leuk om te horen dat jij fan bent van onze items en dit graag met anderen deelt. Zien we je snel weer in een van onze boutiques of online? Liefs,... Hi Sandra! Bedankt voor jouw mooie review! Super leuk om te horen dat jij fan bent van onze items en dit graag met anderen deelt. Zien we je snel weer in een van onze boutiques of online? Liefs, Lyana team My Jewellery

Kort

Goede sieraden en goede klantenservice!

Nee

Reactie My Jewellery:

Hi Valencia! Bedankt voor jouw mooie review! Super leuk om te zien dat jij fan bent van onze sieraden en goede ervaringen hebt met de klantenservice! See you soon! Liefs, Lyana team My Jewellery

Leus

Hele leuke kleding en sieraden!

Vernieuwende printjes!

Reactie My Jewellery:

Hi Silvana! Bedankt voor deze mooie 10-sterren review! We zien blij om te zien dat jij onze kleding en sieraden mooi vind. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Lyana team My Jewellery

Stacy

Bestelling geplaatst, blijkt niet correct te zijn. Neem je contact op met de klantenservice via de mail en Whatsapp word je volkomen genegeerd.

Niks

De klantenservice

Reactie My Jewellery:

Hi Stacy! Bedankt voor je review. Vervelend dat de bestelling niet goed is gegaan. Zou je ons kunnen bellen op 073-2032732? We kunnen je gelijk te woord staan en met je mee kijken naar een passende... Hi Stacy! Bedankt voor je review. Vervelend dat de bestelling niet goed is gegaan. Zou je ons kunnen bellen op 073-2032732? We kunnen je gelijk te woord staan en met je mee kijken naar een passende oplossing. Liefs Manon, team My Jewellery.

Britt

Mega leuke sieraden en blijven goed!

Kwaliteit en originaliteit

Eigenlijk geen, de prijs van de kleding kan iets minder

Reactie My Jewellery:

Hi Britt! Bedankt voor je goede review! Super leuk dat je bij ons hebt geshopt en fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We nemen je tip zeker mee voor de toekomst & gaan... Hi Britt! Bedankt voor je goede review! Super leuk dat je bij ons hebt geshopt en fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We nemen je tip zeker mee voor de toekomst & gaan hiermee aan de slag. Heel veel plezier met je bestelling & hopelijk tot snel weer! Liefs Manon, team My Jewellery.

Sheranie

Snelle levering.

Mooie kwaliteit.

Retourneren gratis maken.

Reactie My Jewellery:

Hi Sheranie! Bedankt voor jouw mooie review! Wat leuk om te horen dat je fan bent van onze items. Wist je al dat jij je retour gratis kan retourneren in onze boutiques? Hopelijk zien we je snel... Hi Sheranie! Bedankt voor jouw mooie review! Wat leuk om te horen dat je fan bent van onze items. Wist je al dat jij je retour gratis kan retourneren in onze boutiques? Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Lyana team My Jewellery

S

Top

Leuke items

Nvt

Reactie My Jewellery:

Hi Samira! Bedankt voor jouw positieve review! YAY! Super om te horen dat je zo enthousiast wordt van onze collectie en dat je te spreken bent over ons bestelgemak. Zien we je snel weer terug?... Hi Samira! Bedankt voor jouw positieve review! YAY! Super om te horen dat je zo enthousiast wordt van onze collectie en dat je te spreken bent over ons bestelgemak. Zien we je snel weer terug? Liefs, Dewi team My Jewellery