Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

b jansen

Vind het een fijne winkel en bestel best vaak, beetje jammer alleen is dat ik stainless steel ringen heb en deze toch verkleuren en soms is de levertijd wat lang. Verder heel tevreden.

leuke spullen en sieraden, ik hou dr wel van.

-Levertijd mag korter.
-Er mag iets beter geleid worden op de slotjes die som niet goed aansluiten waardoor je het armbandje kwijtraakt of kan kwijtraken (uit ervaring).
-Ietsje beter...
-Levertijd mag korter.
-Ietsje beter letten op de verkleuring.

Reactie My Jewellery:

Hi Bente, bedankt voor de eerlijke review! Wat leuk om te horen dat je zo graag bij ons shopt. Bedankt voor jouw feedback, dat waarderen we enorm! Zou je onze klantenservice een bericht willen... Hi Bente, bedankt voor de eerlijke review! Wat leuk om te horen dat je zo graag bij ons shopt. Bedankt voor jouw feedback, dat waarderen we enorm! Zou je onze klantenservice een bericht willen sturen over je verkleurde sieraden? Wij kijken graag met je mee naar een passende oplossing! Liefs, Jaimy team My Jewellery.

Monique

Leuke sieraden, goede kwaliteit. Snel geleverd.

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie My Jewellery:

Hi Monique! Bedankt voor je positieve review! Daar worden wij super happy van! Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze prijs-kwaliteitverhouding! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi... Hi Monique! Bedankt voor je positieve review! Daar worden wij super happy van! Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze prijs-kwaliteitverhouding! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Laura

My Jewellery heeft sieraden voor iedereen

Leuke sieraden

Reactie My Jewellery:

Hi Laura! Bedankt voor jouw fantastische 10-sterren review! Super leuk om te horen dat jij fan bent van onze sieraden. Hopelijk zien we je snel weer online of in een van onze boutiques! Liefs, Lyana... Hi Laura! Bedankt voor jouw fantastische 10-sterren review! Super leuk om te horen dat jij fan bent van onze sieraden. Hopelijk zien we je snel weer online of in een van onze boutiques! Liefs, Lyana team My Jewellery

Samantha Garcia

Geen ketting gekregen en geen antwoord van klanterservice

Spijtig genoeg, heb ik mijn besteling nooit gekregen dus heb ik ook geen sterke punten kunnen constateren.

Ik heb een ketting besteld maar heb die nooit gekregen. Ik heb een mail en whatsapp naar klantenservice gestuurd maar nog geen antwoord gekregen… Myjewelry moet PostNL contacteren om mijn bestelling... Ik heb een ketting besteld maar heb die nooit gekregen. Ik heb een mail en whatsapp naar klantenservice gestuurd maar nog geen antwoord gekregen… Myjewelry moet PostNL contacteren om mijn bestelling terug te vinden…

Reactie My Jewellery:

Hi Samantha! Bedankt voor je review. Vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Zou je ons hierover kunnen bellen op 073-2032732? We kunnen je via hier... Hi Samantha! Bedankt voor je review. Vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Zou je ons hierover kunnen bellen op 073-2032732? We kunnen je via hier gelijk helpen en kijken graag met je mee voor een passende oplossing! Liefs Manon, team My Jewellery.

Sandra

Top!

Leuke kleding voor een leuke prijs

Reactie My Jewellery:

Hi Sandra! Bedankt voor je goede review! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze kleding. Dit vinden wij altijd leuk om te horen! Ik wens je veel plezier met nieuwe je short. Kom... Hi Sandra! Bedankt voor je goede review! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze kleding. Dit vinden wij altijd leuk om te horen! Ik wens je veel plezier met nieuwe je short. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Nikki van der Horst

Teleurgesteld. Bestelling van een verjaardagskado heeft twee weken op zich laten wachten. Ik belde de klantenservice, maar daar hadden ze geen info, behalve dat ze in verband met een verbetering van... Teleurgesteld. Bestelling van een verjaardagskado heeft twee weken op zich laten wachten. Ik belde de klantenservice, maar daar hadden ze geen info, behalve dat ze in verband met een verbetering van het warehouse (waarbij werd gemeld dat dat speciaal was om mijn bestellingen in de toekomst sneller te laten verlopen: maar ja, daar heb ik natuurlijk nu geen hol aan, bovendien na onderstaande ervaring wil ik helemaal geen toekomstige bestellingen meer plaatsen😒) het verzenden wat langer duurde. Een week gewacht, en in week 2 drie maal gemaild met de vraag waar het in vredesnaam bleef, omdat de betreffende verjaardag tenslotte voorbij was. Alleen op mijn eerste mail een antwoord “ik hoop dat u nog even geduld heeft”. Nadat ik dat probeerde maar de post nl app tot twee keer toe aangaf dat ze hun bezorgddatum niet na konden komen omdat het pakket nog steeds niet in ontvangst was genomen, dus nog maar eens gemaild. Bij het uitblijven van een reactie nogmaals gemaild, maar tevergeefs. Teleurgesteld dus. Producten oké, maar als ik dit had geweten, had ik wel ergens anders (online) geshopt.

Producten waren ok.

Als klantenservice moet je op z’n minst het fatsoen hebben om te reageren op klanten. Negeren omdat de boel in de penarie loopt door onvoorziene omstandigheden is gewoon niet netjes.

Reactie My Jewellery:

Hi Nikki! Bedankt voor je review & je geduld. Het is momenteel erg druk online & op onze klantenservice. Hierdoor kan de verzending van je pakket langer duren dan normaal. En dit is ook de... Hi Nikki! Bedankt voor je review & je geduld. Het is momenteel erg druk online & op onze klantenservice. Hierdoor kan de verzending van je pakket langer duren dan normaal. En dit is ook de reden waarom het langer duurt voordat je reactie krijgt op jouw berichten aan de klantenservice. We werken er met heel team My Jewellery aan om jouw order zo snel mogelijk in te pakken en te verwerken, maar we vragen om nog een beetje geduld! We verwachten dat ons magazijn op korte termijn weer helemaal bij is en dat je snel voorzien wordt van een track & trace code met daarin de actuele bezorginformatie van jouw pakket. Liefs, Dewi team My Jewellery

Sabine

Mooi juweeltje en mooi kleedje snel ontvangen!

Zeer duidelijke en gemakkelijke site!

Reactie My Jewellery:

Hi Sabine! Bedankt voor je vijfsterren review. YES! Fijn dat je zo mega tevreden bent over onze levering en de items. Veel plezier ervan & hopelijk tot snel! Liefs Manon, team My Jewellery.

Véronique

Ik ben altijd super geholpen bij My Jewellery in Nederland.

Hele goede kwaliteit en mooie producten.

Nu was ik laatst in Antwerpen en ben daar erg onvriendelijk behandeld. Ben dit niet gewend omdat ik ALTIJD een perfecte service krijg in Nederland.

Reactie My Jewellery:

Hi Véronique, bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze items. Je geeft aan dat je geen goede ervaring hebt in de boutique in Antwerpen.... Hi Véronique, bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze items. Je geeft aan dat je geen goede ervaring hebt in de boutique in Antwerpen. Graag horen we wat er precies gebeurt is zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Wil je jouw ervaring met ons delen in een mail naar klantenservice@my-jewellery.com. We horen graag van je! Liefs, Myrte team My Jewellery.

Linsey

Super!

Leuke sieraden, goede kwaliteit en service.

Reactie My Jewellery:

Hi Linsey! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Leuk dat je veel items heb geshopt en dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery. Dit vinden wij erg leuk om te horen! Veel plezier met je... Hi Linsey! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Leuk dat je veel items heb geshopt en dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery. Dit vinden wij erg leuk om te horen! Veel plezier met je nieuwe items. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Anne

Goed!

Duidelijk website, makkelijk in gebruik

Op de telefoon werkt de site soms iets minder

Reactie My Jewellery:

Hi Anne! Bedankt voor je positieve review! Super leuk dat je bij ons verschillende items hebt geshopt. Fijn dat het bestellen goed ging. We nemen je tip graag mee voor de toekomst om in te... Hi Anne! Bedankt voor je positieve review! Super leuk dat je bij ons verschillende items hebt geshopt. Fijn dat het bestellen goed ging. We nemen je tip graag mee voor de toekomst om in te verbeteren. Veel plezier met je nieuwe items! Kom je snel weer shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.