Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Nicole

Duidelijke beschrijving van het product en met het filmpje lun je helemaal makkelijk zien wat je besteld

Reactie My Jewellery:

Hi Nicole! Bedankt voor jouw prachtige review! Super fijn dat je de informatie op onze website zo duidelijk vind. Ik wens je veel plezier met je items! Kom je snel weer een keer bij ons shoppen?... Hi Nicole! Bedankt voor jouw prachtige review! Super fijn dat je de informatie op onze website zo duidelijk vind. Ik wens je veel plezier met je items! Kom je snel weer een keer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

D. van Geffen

Prima ervaring

snelle bezorging

Ik was mijn armbandje verloren die mijn overleden dochter mij gegeven had, nu kun je de moeder/dochter armband niet apart bestellen en heb ik het hele setje opnieuw moeten bestellen.

Reactie My Jewellery:

Hi Diny! Bedankt voor jouw 10/10 review! Wat fijn dat je zo te spreken bent over My Jewellery. Ik wil je bedanken voor je feedback en dit gaan wij zeker meenemen in de toekomst! Gecondoleerd met het... Hi Diny! Bedankt voor jouw 10/10 review! Wat fijn dat je zo te spreken bent over My Jewellery. Ik wil je bedanken voor je feedback en dit gaan wij zeker meenemen in de toekomst! Gecondoleerd met het verlies. Liefs, Dewi team My Jewellery

Karin van der Zaag

Top services ,kan altijd slagen

Snelle services, accessoires en sieraden blijven goed

Reactie My Jewellery:

Hi Karin! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Fijn dat je zo mega blij bent met onze items! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Nikki

Leuke kleren

Misschien iets minder duur

Reactie My Jewellery:

Hi Nikki! Bedankt voor jouw mooie review! Wat leuk om te horen dat je zo'n fan bent van de designs in onze collectie. Kom je snel weer een keer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Marleen

Leuk assortiment, snelle levering

Gratis online retour invoeren, dan zou ik vaker bestellen

Reactie My Jewellery:

Hi Marleen! Bedankt voor jouw review! Wat fijn dat je te spreken bent over onze collectie en de levering van onze items! Wist je dat je je retour ook gratis naar ons kan opsturen via een van onze... Hi Marleen! Bedankt voor jouw review! Wat fijn dat je te spreken bent over onze collectie en de levering van onze items! Wist je dat je je retour ook gratis naar ons kan opsturen via een van onze boutiques? Dat is natuurlijk ook een fijne optie! Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Dewi team My Jewellery

Ilse

Heel goed

Sieraden blijven heel lang mooi

Het is niet heel goedkoop maar het prima

Reactie My Jewellery:

Hi Ilse! Bedankt voor jouw review! Fantastisch om te horen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze sieraden. Zien we je snel weer een keer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Barbara

Duidelijke website

De maat is bij een zelfde artikel soms niet altijd even groot.. dat is jammer want zo is het lastig is online te bestellen in 2 kleuren

Reactie My Jewellery:

Hi Barbara! Bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn dat jij zo te spreken bent over de lay-out van onze website. Wij waarderen jouw feedback over onze maten enorm en zullen dit dan ook zeker... Hi Barbara! Bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn dat jij zo te spreken bent over de lay-out van onze website. Wij waarderen jouw feedback over onze maten enorm en zullen dit dan ook zeker meenemen in de toekomst! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe playsuit en hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Dewi team My Jewellery

Mirthe

Heel goedd

Service

Reactie My Jewellery:

Hi Mirthe! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Daar worden wij ongelofelijk happy van. Ik wens je veel plezier met al je nieuwe items! Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Dewi team My Jewellery

Guusje

Super!

Goede kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Guusje! WOW! Bedankt voor jouw mooie review. We zijn super blij om te horen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze items. Kom je snel weer een keer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team... Hi Guusje! WOW! Bedankt voor jouw mooie review. We zijn super blij om te horen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze items. Kom je snel weer een keer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Linde Straathof

Super, leuke kleren en betaalbare sieraden

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Reactie My Jewellery:

Hi Linde! Bedankt voor jouw prachtige review! Super leuk dat je zo'n fan bent van onze collectie! Ik wens je veel plezier met je nieuwe items. Kom je snel weer een keer langs? Liefs, Dewi team My... Hi Linde! Bedankt voor jouw prachtige review! Super leuk dat je zo'n fan bent van onze collectie! Ik wens je veel plezier met je nieuwe items. Kom je snel weer een keer langs? Liefs, Dewi team My Jewellery