Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Nienke

Zeer prettige ervaring

Reageren en handelen snel.

Reactie My Jewellery:

Hi Nienke, WAUW wat een positieve feedback. Dankjewel! We proberen niet alleen de mooiste items te ontwerpen, maar je ook mee te nemen in de wereld van My Jewellery. Zo wordt je ervaring... Hi Nienke, WAUW wat een positieve feedback. Dankjewel! We proberen niet alleen de mooiste items te ontwerpen, maar je ook mee te nemen in de wereld van My Jewellery. Zo wordt je ervaring onvergetelijk. Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Julie team My Jewellery

N Slingerland

Heel goed

Snelle actie op klacht, meteen nieuw paar oorbellen gestuurd.

Reactie My Jewellery:

Hi! Dankjewel voor je positieve review. Zo leuk dat je bij ons hebt geshopt. Wanneer het voorkomt dat je een defect hebt, kijken we graag met je mee wat we voor je kunnen doen. Wat fijn om te zien,... Hi! Dankjewel voor je positieve review. Zo leuk dat je bij ons hebt geshopt. Wanneer het voorkomt dat je een defect hebt, kijken we graag met je mee wat we voor je kunnen doen. Wat fijn om te zien, dat we je snel hebben geholpen. We hopen je snel weer te zien! Liefs, Julie team My Jewellery

Edith

Goede ervaring producten snel geleverd.

Eigenlijk niet.

Niet

Reactie My Jewellery:

Hi Edith, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze items en dat het altijd snel geleverd wordt! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe... Hi Edith, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze items en dat het altijd snel geleverd wordt! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe items en hopelijk kom je snel weer gezellig shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Kathleen van Valkenburg

Leuke collectie

Goede pasvorm

Reactie My Jewellery:

Hi Kathleen, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze nieuwe collectie en wat fijn om te horen dat de items een goede pasvorm hebben! Dat horen we... Hi Kathleen, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze nieuwe collectie en wat fijn om te horen dat de items een goede pasvorm hebben! Dat horen we natuurlijk graag. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe jurkje en hopelijk kom je snel weer gezellig langs! Liefs, Kay team My Jewellery

M.te Kloese

Artikel zoals op foto,en snelle levering.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons en dat je je pakketje zo snel hebt mogen ontvangen. Ik wens je heel veel plezier met je... Hi, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons en dat je je pakketje zo snel hebt mogen ontvangen. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe tasje en hopelijk kom je snel weer gezellig bij ons shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Merel de Vries

Snelle levering, leuke kleding, echter viel elk item in het echt wat tegen op een jurk en blouse na (ondanks dat zag het er toch anders uit in het echt).

Alles retour, jammer want op de plaatjes ziet het er prachtig uit! Service is overigens prima! Alleen dat je je voor retour moet betalen en verzekeren(?) Dat kom je alleen tegen bij sites zoals wish... Alles retour, jammer want op de plaatjes ziet het er prachtig uit! Service is overigens prima! Alleen dat je je voor retour moet betalen en verzekeren(?) Dat kom je alleen tegen bij sites zoals wish en Ebay

Het was net niets voor mij qua materiaal stof (mooi maar doorschijnend of het was te stug en kreukelig). De plaatjes zijn erg mooi op de site, bijna te mooi en laat wat anders zien dan wat je... Het was net niets voor mij qua materiaal stof (mooi maar doorschijnend of het was te stug en kreukelig). De plaatjes zijn erg mooi op de site, bijna te mooi en laat wat anders zien dan wat je krijgt. Qua maatvoering zit ik er blijkbaar precies tussenin, terwijl ik verschillende items heb besteld en de reviews gelezen. Reviews hebben is top!

Reactie My Jewellery:

Hi Merel, bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je je pakketje zo snel hebt ontvangen en dat je tevreden bent over de kleding. Jammer dat een aantal items tegenvielen. Maar... Hi Merel, bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je je pakketje zo snel hebt ontvangen en dat je tevreden bent over de kleding. Jammer dat een aantal items tegenvielen. Maar hopelijk heb je veel plezier van de jurk en blouse! Betreft dat de foto's er anders uitzagen dan op de website, dit ga ik doorgeven aan mijn collega's! Dankjewel. Heel veel plezier met je nieuwe items en hopelijk zien we je weer snel! Liefs, Kay team My Jewellery

Nicol

Super snelle service en een mooie jurk👍

Snelle service

X

Reactie My Jewellery:

Hi Lise. Super bedankt voor jouw 10-sterren review. Wat leuk dat je een mooie jurk bij ons hebt geshopt & dat je tevreden bent met onze service! Kom je snel weer langs? Liefs, Dewi team My... Hi Lise. Super bedankt voor jouw 10-sterren review. Wat leuk dat je een mooie jurk bij ons hebt geshopt & dat je tevreden bent met onze service! Kom je snel weer langs? Liefs, Dewi team My Jewellery

Janssens Isabelle

Snelle levering en goede kwaliteit!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Reactie My Jewellery:

Hi Isabelle! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Fijn om te horen dat je zo enthousiast wordt van de kwaliteit van onze items. Daar worden wij helemaal happy van! Veel plezier met je items en... Hi Isabelle! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Fijn om te horen dat je zo enthousiast wordt van de kwaliteit van onze items. Daar worden wij helemaal happy van! Veel plezier met je items en hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Dewi team My Jewellery

Carmen

Snelle levering en goeie kwaliteit

Goeie levering

Reactie My Jewellery:

Hi Carmen! Bedankt voor je 10-sterren review! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering! Leuk dat je My Jewellery items zo goed bevallen! We hopen je snel terug te zien in... Hi Carmen! Bedankt voor je 10-sterren review! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering! Leuk dat je My Jewellery items zo goed bevallen! We hopen je snel terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Esmee team My Jewellery

Brenda

1 keer in de winkel geweest. Geliefd bij jonge meiden.

Leuke producten

Snellere levering van een gift card. Maandag besteld en kwam pas vrijdag aan.

Reactie My Jewellery:

Hi Brenda! Leuk dat je bij ons geshopt hebt! Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze items. Ook bedankt voor je tip! We nemen deze graag mee om in de toekomst te verbeteren! Zien we je... Hi Brenda! Leuk dat je bij ons geshopt hebt! Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze items. Ook bedankt voor je tip! We nemen deze graag mee om in de toekomst te verbeteren! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.